mitä tehdä

lasten kanssa

turkissa mm. marmariksessa,onko hyvät rannat,pärjääkö rattaiden kanssa esim.kaupoissa ja ravintoloissa,onko liikenne vilkasta leikki-ikäisen kannalta yms...

5

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fairytale

mulla ei siis oo henk.koht kokemusta pienten lasten kanssa matkustamisesta, mut oon marmariksessa käyny sen verran monta kertaa että uskoisin tietäväni sen verran et rannat on kohtalaiset, ne ei oo kauheen leveet joten lasten kaitsemisen pitäs olla siinä mielessä helppoa et ne on tavallaan koko ajan siinä käden ulottuvilla vaikka itse aurinkoa haluisikin ottaa.
      rattaiden kanssa pärjää ainakin ravintoloissa ja sit isommissa kaupoissa, mutta pienien puotien kohdalla voi tulla ongelmia vaikka eiköhän sekin jotenkin järjesty, turkkilaiset kun on useimmiten hirmu ystävällisiä ja auttavaisia:) marmariksen liikenteestä: onhan se vilkasta kyllä ja etenkin pääkadulla, mutta niinhän se meinaa olla suomessakin. rantakadullakin on hyvä pitää silmällä lapsia, koska siellä saattaa olla skoottereita liikenteessä (kielloista huolimatta) ja joskus siellä meinaa isommatkin jäädä alle. ýhteenvetona sanoisin että pienten lasten kanssa pärjää loistavasti marmariksessa kunhan vaan pitää lapsukaiset näköpiirissään ja tarkkailee vähän ympäristöä autojen ja muiden pyörillä kulkevien vuoksi.

• hiekkaleikit

Hiekkaleikit lasten kanssa on tosi kivaa ja vedessä räpiminen. Älkää kuitenkaan jääkö siihen Marmariksen rantaan vaan menkää muutama sata metriä Icmeleriin päin tai vaikka ihan Icmeleriin asti. Lisäksi Marmariksen kaksi ja Icmelerin yksi vesipuisto ovat kivoja. Aika kuluu myös basaareilla ja muuten vain nauttien. Veneretkistä myös lapst nauttivat suunnattomasti ja snorklauksesta. Itse olen kulkenut poikani kanssa ulkomailla ja paljon Turkissa hänen 1-vuotissynttäreistä lähtien. Nyt hän on 12 v., ja edelleen haluaa aina lähteä, kun muistaa turkkilaisen ystävällisyyden, varsinkin lapssia kohtaan. Rattailla on ihan hyvä kulkee, ja paikalliset auttavat tarvittaessa. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Ja kun vielä liikenneetä varoo, kun se on aika kaaottista. Pojallani oli pienenä valjaat, kun oli niin vilkas. Oikein nautinnollista lomaa!

• Hmmm

Varsinkin jos lapsesi ovat tyttöjä, katso tarkasti heidän peräänsä. Muistissa on vieläkin se tämäkesäinen kolmivuotisen norjalaisen tyttövauvan raiskaus Turkissa... Perusturkkilaiselle miehelle länsimainen nainen on ilmainen panopuu, iästä riippumatta.

• Niin

miehethän käyvätkin raiskaamassa lapset Virossa, Thaimaassa, Venäjällä ym!!!! Jos eivät käy omien lastensa kimppuun.

• mie vaan

Marmariksella ja yleisestikkin turkissa RAKASTETAAN lapsia! Lapset saavat ihailua loman aikana todella paljon ja jos rattaiden kanssa kuljette niin teistä pidetään hyvää huolta ravintoloissa ja putiikeissa ( oli putiikki sitten iso tai pieni ). Lomanne sujuu varmasti loistavasti ja lapset nauttivat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe