19
Kaupassa oli ihmeen hiljaista en nähnyt edes henkilökuntaa eikä muita asiakkaita , mennessäni kohti kaupan perällä olevia vihanneksia kohti tarkastin paljonko mulla oli rahaa kukkarossa ja huomasin ettei mulla olekaan kuin muutama euro , kirosin siinä varmaan ääneen kun en tarkastanut kotona rahatilannetta , mitäs sä nyt manaat sanoi tää mies joka taas oli siinä vierellä . Helkkari kun en huomannut et mulla on niin vähän rahaa mukana etten varmaan saakkaan enää tomaatteja , no olen ilman sanoin , mä maksan sun ostokset ota vaan tomaatteja jos mielesi tekee mä olen suo tässä katsellut ja ostan ihan mielelläni sulle ruokaa , en mä voi s.... , voit sä ei mun elämä oo muutmasta eurosta kiinni ota vaan kyllä mä maksan .
Hän maksoi kassalla kaikki ostokset mun ja omansa ja poistuimme samaa matkaa kaupasta , kävelimme siinä kadulla kun hän kysyi minulta sopiiko jos hän tarjoaa aamukahvit , asun tässä talossa ja olen yksinäinen , seura olis joskus mukavaa ja olen ihan kilttimies , en oikein tiedä , tule nyt vaan , ja hän lhti kävelemään edellä kohti rakennuksen sisäpihaa , seurasin vaikka en ollut oikein varma onko se sopivaa .
Talo oli vanha kuten se missä itsekin asun ja niiden hissit ovat pieniä ja ahtaita , siinä seisoessamme vastakkain hän taas tuijotti suoraan rintojani joiden nipukat eroittuivat varsin selvästi ohuen kankaan läpi kuin kaksi kirsikkaa .
Sisällä mies pyysi keittiöön istumaan kun hän laittaa kahvia tulemaan , sä voit tehdä meille sämpylät tossa pöydällä , oikein kiva kun tulit ,
Kahvia juodessamme juttelimme niitä nitä ja hän vaikuttikin oikein mukavalta vaikka katse olikin kokoajan rinnoissani , minkä ikäinen olet hän kysyi , olen 24 entä itse , 64v jäin juuri eläkkeelle ja kotona on kovin tylsää ja yksinäistä ihan kiva että tuollainen nuori kaunis muodokas nainen tuli kylään , sanat vaikuttivat mukavalta ja olin jopa iloinen niistä enkä häpeilyt vaikka olin kuin puolialaston hänen katseilleen .
Juotuamme päätin nostaa kupit tiskialtaaseen ja kun seisoin siinä selin häneen hän sanoi nähneensä peppuni siellä kaupassa ja vaikutti kun mulla ei olisi housuja ollenkaan vai onko , on mulla vastasin , kovin ovat pienet sitten , niin ovat sellaiset stringit joissa on hyvin pieni takaosa se menee ihan pyllyvakoon ja näyttää kuin ei olis ollenkaan takaa katsottuna edessä on kyllä kankasta . Ei ollut mun nuoruudessani sellaisia , etkö vois vähän näyttää millaiset ne oikein on , jos nyt ei kuitenkaan tää menee nyt hiukan yli kahvittelun , näytä nyt ja tee vanha onnelliseksi näytä , jos ihan hiukan ja nostin hametta takaa että pylly näkyi ja käännyin ja nostin niin että etupuoli näkyi . Hän jäi aivan sanattomaksi katsoi vaan , ei ne kyllä paljoa peitä vaivoin sai sanottua kun katsoi siinä metrin päässä , tiesin niiden ohuen kankaan läpi näkyvän häpyhuulet ja pienen tupsun niiden yläpuolella ja pidin hametta ylhäällä varsin kauan , anna mä kosketan suo hikan anna ja samalla hän polvistui eteeni tarttui pakaroistani ja painoi päänsä vasten häpyäni , pudotin hameen hänen päälleen ja nojasin pöytään , tunsin kun hän suuteli reisiäni ja nuuhki tuoksuani , en voinut vastustaa kiihoittumista ja nostin toisen jalkani tuolille siten hän päsi paremmin nuolemaan kostunutta pilluani , hän veti strigit sivulle ja painoi kielensä sisääni puristellen samalla pakaroitani , puristelin rintojani ja suljin silmäni nauttien varsin voimakkaasta kielestä joka työntyi varsin syvälle pilluuni . Nouse istumaan tuohon pöydälle ja niin tein , istuin siihen ja laitoin jalkani toilille hän tuli kontaten niiden väliin ja otti pois housuni olin avoinna hänen edessään , kaljuuntunut pää loisti reisieni välissä ja nojasin käsilläni pöydän takaosaan melkein makuuasennossa kun hän aloitti kielityöskentelyn , vain voimakas lutkutus ääni kuului hameen alta ja minä nautin voimakkaasta kielestä pillussani , tätä jatkui niin että kohta työntelin pillua vasten hänen suutaan yhä voimallisemmin , kuulin miten hän aukaisi vetoketjunsa ja housunsa vyön nousi ylös ja haparoiden ohjasi kullinsa sisääni , se meni varsin helposti juuriaan myöten , katsoin kasvoja jotka kiilsi märkyydestä edessäni kun hän aloitti liikkeensä , pappa paneen nuorta piukkaa pillua eikä siinä montaa työntö tapahtunut kun hän vetäytyi ja muristen roiski spermansa pöydän alle .
Kävin kylpyhuoneessa pesulla ja muutaman sanan jälkeen poistuin kävellen kotiin , raikas aamutuuli hyväili paljasta pilluani kun annoin lahjaksi hänelle strigit , se oli aamuinen pikapano , en kadu vaikka olis saanut kestää kauemminkin
antaisit nyt
sadepisara-82
0
3040
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062