antaisit nyt

sadepisara-82

19
Kaupassa oli ihmeen hiljaista en nähnyt edes henkilökuntaa eikä muita asiakkaita , mennessäni kohti kaupan perällä olevia vihanneksia kohti tarkastin paljonko mulla oli rahaa kukkarossa ja huomasin ettei mulla olekaan kuin muutama euro , kirosin siinä varmaan ääneen kun en tarkastanut kotona rahatilannetta , mitäs sä nyt manaat sanoi tää mies joka taas oli siinä vierellä . Helkkari kun en huomannut et mulla on niin vähän rahaa mukana etten varmaan saakkaan enää tomaatteja , no olen ilman sanoin , mä maksan sun ostokset ota vaan tomaatteja jos mielesi tekee mä olen suo tässä katsellut ja ostan ihan mielelläni sulle ruokaa , en mä voi s.... , voit sä ei mun elämä oo muutmasta eurosta kiinni ota vaan kyllä mä maksan .
Hän maksoi kassalla kaikki ostokset mun ja omansa ja poistuimme samaa matkaa kaupasta , kävelimme siinä kadulla kun hän kysyi minulta sopiiko jos hän tarjoaa aamukahvit , asun tässä talossa ja olen yksinäinen , seura olis joskus mukavaa ja olen ihan kilttimies , en oikein tiedä , tule nyt vaan , ja hän lhti kävelemään edellä kohti rakennuksen sisäpihaa , seurasin vaikka en ollut oikein varma onko se sopivaa .
Talo oli vanha kuten se missä itsekin asun ja niiden hissit ovat pieniä ja ahtaita , siinä seisoessamme vastakkain hän taas tuijotti suoraan rintojani joiden nipukat eroittuivat varsin selvästi ohuen kankaan läpi kuin kaksi kirsikkaa .
Sisällä mies pyysi keittiöön istumaan kun hän laittaa kahvia tulemaan , sä voit tehdä meille sämpylät tossa pöydällä , oikein kiva kun tulit ,
Kahvia juodessamme juttelimme niitä nitä ja hän vaikuttikin oikein mukavalta vaikka katse olikin kokoajan rinnoissani , minkä ikäinen olet hän kysyi , olen 24 entä itse , 64v jäin juuri eläkkeelle ja kotona on kovin tylsää ja yksinäistä ihan kiva että tuollainen nuori kaunis muodokas nainen tuli kylään , sanat vaikuttivat mukavalta ja olin jopa iloinen niistä enkä häpeilyt vaikka olin kuin puolialaston hänen katseilleen .
Juotuamme päätin nostaa kupit tiskialtaaseen ja kun seisoin siinä selin häneen hän sanoi nähneensä peppuni siellä kaupassa ja vaikutti kun mulla ei olisi housuja ollenkaan vai onko , on mulla vastasin , kovin ovat pienet sitten , niin ovat sellaiset stringit joissa on hyvin pieni takaosa se menee ihan pyllyvakoon ja näyttää kuin ei olis ollenkaan takaa katsottuna edessä on kyllä kankasta . Ei ollut mun nuoruudessani sellaisia , etkö vois vähän näyttää millaiset ne oikein on , jos nyt ei kuitenkaan tää menee nyt hiukan yli kahvittelun , näytä nyt ja tee vanha onnelliseksi näytä , jos ihan hiukan ja nostin hametta takaa että pylly näkyi ja käännyin ja nostin niin että etupuoli näkyi . Hän jäi aivan sanattomaksi katsoi vaan , ei ne kyllä paljoa peitä vaivoin sai sanottua kun katsoi siinä metrin päässä , tiesin niiden ohuen kankaan läpi näkyvän häpyhuulet ja pienen tupsun niiden yläpuolella ja pidin hametta ylhäällä varsin kauan , anna mä kosketan suo hikan anna ja samalla hän polvistui eteeni tarttui pakaroistani ja painoi päänsä vasten häpyäni , pudotin hameen hänen päälleen ja nojasin pöytään , tunsin kun hän suuteli reisiäni ja nuuhki tuoksuani , en voinut vastustaa kiihoittumista ja nostin toisen jalkani tuolille siten hän päsi paremmin nuolemaan kostunutta pilluani , hän veti strigit sivulle ja painoi kielensä sisääni puristellen samalla pakaroitani , puristelin rintojani ja suljin silmäni nauttien varsin voimakkaasta kielestä joka työntyi varsin syvälle pilluuni . Nouse istumaan tuohon pöydälle ja niin tein , istuin siihen ja laitoin jalkani toilille hän tuli kontaten niiden väliin ja otti pois housuni olin avoinna hänen edessään , kaljuuntunut pää loisti reisieni välissä ja nojasin käsilläni pöydän takaosaan melkein makuuasennossa kun hän aloitti kielityöskentelyn , vain voimakas lutkutus ääni kuului hameen alta ja minä nautin voimakkaasta kielestä pillussani , tätä jatkui niin että kohta työntelin pillua vasten hänen suutaan yhä voimallisemmin , kuulin miten hän aukaisi vetoketjunsa ja housunsa vyön nousi ylös ja haparoiden ohjasi kullinsa sisääni , se meni varsin helposti juuriaan myöten , katsoin kasvoja jotka kiilsi märkyydestä edessäni kun hän aloitti liikkeensä , pappa paneen nuorta piukkaa pillua eikä siinä montaa työntö tapahtunut kun hän vetäytyi ja muristen roiski spermansa pöydän alle .
Kävin kylpyhuoneessa pesulla ja muutaman sanan jälkeen poistuin kävellen kotiin , raikas aamutuuli hyväili paljasta pilluani kun annoin lahjaksi hänelle strigit , se oli aamuinen pikapano , en kadu vaikka olis saanut kestää kauemminkin

0

2716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        40
        2122
      2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        47
        1674
      3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        29
        1501
      4. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        32
        1486
      5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1441
      6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        1
        1425
      7. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        2
        1407
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        1
        1341
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        2
        1260
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        6
        1229
      Aihe