Moikka! Onko kenelläkään tietoa siitä että voiko ihan vain kaveriporukka kerätä rahaa hyväntekeväisyyteen? :) Eli siis olen lukenut niin paljon siitä että eläimet kärsii ja ympäri maailmaa on näitä eläintaloja tai hoitoloita missä hylätyt koirat tai kissat yms ovat ja sitten nyt olen miettinyt että on niitä keksi/karkki laatikoita mitä tulee jonkun verran ja sitten esimerkiksi yksi henkilö myy 15 - 20 kpl niin sitten kerätään tuotot johonkin kassaan ja kun ollaan myyty kaikki tai ainakin suurin osa niistä.. Tietenkin lähetämme rahat mahdollisimman moneen paikkaan, eli jos tulee n. 700 euroa(Tuotot näyttävät siltä jos kaikki menee myydyiksi) niin siis sitten voimme vaikka lähettää rahat johonkin yhdistykseen joka tukee sellaisia mahdollisuuksia eläimille : ) Jos oli sekava niin ei voi mitään, tein tämän niin nopeasti että en jaksa mitää äidinkieltä käyttämään..
Hyvää haluan!
EläimilleMahdollisuu
1
149
Vastaukset
Hei EläimilleMahdollisuu !
Ideanne on todella kaunis ja ihana!
Oletteko huomanneet, että teidän täytyy ostaa karkkilaatikot ennakkoon? Se on hyvä huomioida myynnin suunnitelmissa, koska ne ovat alkuun iso kulu. Jos saatte alkukulut kasaan niin tottakai voitte kerätä eläimien hyväntekeväisyyttä varten rahaa. Pyytäkää ihmeessä joku aikuinen mukaan, jotta homma pysyy kasassa.
Hienoa että pidätte eläimistä huolta. Googlailkaa yhdessä kaveriporukkasi kanssa sopivaa yhdistystä, jolle lahjoittaa rahat.
Onnea rahankeruuseen toivottelevat Jyvässeudun nettisaappaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1113690Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442068Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.63995- 45861
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61825Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5819Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95730- 40717