kakan syönnistä tulee parempi ol kun viinasta. se nousee silleen hassusti päähän. syön nyytenkin kakkaa ja istun lattialla kirjottamassa tänne. kakka on hyvää.
tykkään syödä kakkaa
13
1659
Vastaukset
- Still_alive_nigga
Tiedätkö mitä nyt teen olen 18.v äijä ja nyt panen paksuksi yhe muija samalla olen fb kik:ilhaan.ismaan
- huhhuh
Laukesin.
- Pivi räsänem
Kielletään syöminen. T: Päivi Räsänem
- huolestunut....
Voit tulla aika pahasti kipeeks tuosta...se et apinat ja gorillat syö ulosteitaan, niin ei sun sitä tarvitse syödä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Koprofagia No syö, nauti bakteereistasi
- Ei helvetti...
NYKYNUORET OVAT TÄMÄNYHTEISKUNNAN SYÖPÄ! MIETTIKÄÄ MILLASII TEISTÄ TULEE ISONA
- Afjlgshn
Pian alkaa sota puhtaasta vedestä ja ruuasta. Että sotilaita niistä tulee, ei muuta.
- GJLKJGKEM KIERTG
Afjlgshn kirjoitti:
Pian alkaa sota puhtaasta vedestä ja ruuasta. Että sotilaita niistä tulee, ei muuta.
tää niin vitusti 6/5
- simo kurki
GJLKJGKEM KIERTG kirjoitti:
tää niin vitusti 6/5
Mä tykkään kyl imppaa paskaa mut en oo ikin syöny sitä
- Vemmu
simo kurki kirjoitti:
Mä tykkään kyl imppaa paskaa mut en oo ikin syöny sitä
Ite sekotan viinan ja piikitän peniksen juureen
- Herkkukakka
Kakan syönti on täysin terveellistä. Maultaan vielä parempaa kuin mitä vieraat tarjoavat ruokapöydässä. Sanonta maistuu paskalle on virheellinen!
- kakkalover
sama juttu itsekkin syön kakkaa juuri nyt syötän sitä kavereiilleni salaa ja otan sitö myös kouluun mukaan. nam kakkaa yumyum
- moijjh
kikkaa mikko343
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745