Airbaltic-kadonnut matkalaukku

Airbaltic

Lensimme kesäkuussa Moldova-Riika-Helsinki. Laukku hävisi kokonaan. Heti Helsingisä teimme ilmoituksen. Sen jälkeen postia eri osoitteisiin Riikaan. Kerran kävimme kesällä Helsingissäkin Airbalticin lentokenttätoimistossa. Suomessa eivät voi tehdä mitään ja ovat tosi ilkeitä siellä. Nyt olemme lähettäeet taas sähköpostia mutta ei vastausta. Onko kennelläkään tietoa mitä seuraavaksi voisi tehdä?

8

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olihan?

      Matkavakuutus?

    • flight info

      KÄYTÄ MATKAVAKUUTUSTA JA OSOITA VAKUUTUSYHTIÖLLE OLLEESI YHTEYDESSÄ LENTOYHTIÖÖN MUTTA VASTAUSTA EI KUULU

      LAUKKKU TODENNÄKÖISESTI PÖLLITTY JO MOLDOVASSA

      • Flight info

        www.trafi.fi

        http://ec.europa.eu/transport/passenger-rights/fi/31-luggages.html

        Matkustaminen lentokoneella

        Jos matkatavarasi katoavat, vahingoittuvat tai viivästyvät, sinulla on oikeus enintään noin 1 220 euron suuruiseen korvaukseen. Lentoyhtiöitä ei kuitenkaan voida asettaa vastuuseen, jos ne ovat ryhtyneet
        kaikkiin kohtuullisiin toimiin vahinkojen välttämiseksi tai jos tällaisia toimia ei ollut mahdollista toteuttaa.
        Sinun on tehtävä "vahingoittuneista" matkatavaroista korvaushakemus lentoyhtiölle seitsemän päivän kuluessa matkatavaroiden saamisen jälkeen.
        Matkatavaroiden viivästyneen saamisen osalta jakso on enintään 21 päivää.


      • flight info
        Flight info kirjoitti:

        www.trafi.fi

        http://ec.europa.eu/transport/passenger-rights/fi/31-luggages.html

        Matkustaminen lentokoneella

        Jos matkatavarasi katoavat, vahingoittuvat tai viivästyvät, sinulla on oikeus enintään noin 1 220 euron suuruiseen korvaukseen. Lentoyhtiöitä ei kuitenkaan voida asettaa vastuuseen, jos ne ovat ryhtyneet
        kaikkiin kohtuullisiin toimiin vahinkojen välttämiseksi tai jos tällaisia toimia ei ollut mahdollista toteuttaa.
        Sinun on tehtävä "vahingoittuneista" matkatavaroista korvaushakemus lentoyhtiölle seitsemän päivän kuluessa matkatavaroiden saamisen jälkeen.
        Matkatavaroiden viivästyneen saamisen osalta jakso on enintään 21 päivää.

        Mitä sinun pitäisi tehdä, jos matkustajan oikeuksiasi on mielestäsi rikottu?

        Jos olet sitä mieltä, että lentomatkustajan oikeuksia koskevan lainsäädännön mukaisia etuuksiasi on rikottu,

        sinun pitäisi ensin ottaa yhteyttä lentoyhtiöön tai − liikuntarajoitteisia henkilöitä koskevien kysymysten osalta −lentoasemaan.
        Jos niiden vastaus ei tyydytä sinua, voit esittää valituksen Kansallinen lainvalvontaviranomaiselle


        Huom. Valitukset olisi pääosin esitettävä maassa, jossa tilanne tapahtui.


      • flight info
        flight info kirjoitti:

        Mitä sinun pitäisi tehdä, jos matkustajan oikeuksiasi on mielestäsi rikottu?

        Jos olet sitä mieltä, että lentomatkustajan oikeuksia koskevan lainsäädännön mukaisia etuuksiasi on rikottu,

        sinun pitäisi ensin ottaa yhteyttä lentoyhtiöön tai − liikuntarajoitteisia henkilöitä koskevien kysymysten osalta −lentoasemaan.
        Jos niiden vastaus ei tyydytä sinua, voit esittää valituksen Kansallinen lainvalvontaviranomaiselle


        Huom. Valitukset olisi pääosin esitettävä maassa, jossa tilanne tapahtui.

        Mitä sinun pitäisi tehdä, jos matkustajan oikeuksiasi on mielestäsi rikottu?

        Jos olet sitä mieltä, että lentomatkustajan oikeuksia koskevan lainsäädännön mukaisia etuuksiasi on rikottu,

        sinun pitäisi ensin ottaa yhteyttä lentoyhtiöön tai − liikuntarajoitteisia henkilöitä koskevien kysymysten osalta −lentoasemaan.
        Jos niiden vastaus ei tyydytä sinua, voit esittää valituksen Kansallinen lainvalvontaviranomainen.
        Kadonneiden, viivastyneiden ja/tai vahingoittuneiden matkatavaroiden osalta voit ottaa yhteytta Euroopan kuluttajakeskukseen omassa maassasi: ec.europa.eu/consumers/ecc/index_en.htm

        Voit ottaa myos yhteytta kansallisiin kuluttajajarjestoihin: ec.europa.eu/consumers/empowerment/cons_networks_en.htm#national

        Huom. Valitukset olisi pääosin esitettävä maassa, jossa tilanne tapahtui.

        http://ec.europa.eu/transport/themes/passengers/air/doc/2004_261_national_enforcement_bodies.pdf


      • flight info
        flight info kirjoitti:

        Mitä sinun pitäisi tehdä, jos matkustajan oikeuksiasi on mielestäsi rikottu?

        Jos olet sitä mieltä, että lentomatkustajan oikeuksia koskevan lainsäädännön mukaisia etuuksiasi on rikottu,

        sinun pitäisi ensin ottaa yhteyttä lentoyhtiöön tai − liikuntarajoitteisia henkilöitä koskevien kysymysten osalta −lentoasemaan.
        Jos niiden vastaus ei tyydytä sinua, voit esittää valituksen Kansallinen lainvalvontaviranomainen.
        Kadonneiden, viivastyneiden ja/tai vahingoittuneiden matkatavaroiden osalta voit ottaa yhteytta Euroopan kuluttajakeskukseen omassa maassasi: ec.europa.eu/consumers/ecc/index_en.htm

        Voit ottaa myos yhteytta kansallisiin kuluttajajarjestoihin: ec.europa.eu/consumers/empowerment/cons_networks_en.htm#national

        Huom. Valitukset olisi pääosin esitettävä maassa, jossa tilanne tapahtui.

        http://ec.europa.eu/transport/themes/passengers/air/doc/2004_261_national_enforcement_bodies.pdf

        https://www.airbaltic.com/johto


        Johto - Air Baltic
        https://www.airbaltic.com/johto
        Tutustu internetissä airBalticin johtoryhmään! Nämä henkilöt ovat vastuussa tästä menestyksekkäästä lentoyhtiöstä.


    • Otappa yhteyttä tähän osoitteeseen !!!

      Dear Sirs,



      With reference to your application, I would like to express my regrets for inconvenience that you have encountered.



      I would like to inform you that for investigation of your request, we need additional information – your name, last name, flight date, flight number as well as your Property Irregularity Report, which had to be made at the Lost and Found Department in the airport when your luggage has been lost.



      Please send aforementioned information to my e-mail [email protected] , or postal mail: airBaltic Customer Relations, address: International Airport “Riga”, Riga, LV-1053, Latvia, or fax: 371 67 207 886.



      I will wait for additional information and try to solve this matter as soon as possible.





      Please note that your reply will be reviewed and answered within 10 (ten) working days.



      Best regards,

      Marija Cernavska

      Senior Customer Relations Representative
      Air Baltic Corporation


      Riga International Airport
      Riga, LV-1053, Latvia

      Phone: 371 6778 8175
      E-mail: [email protected]
      http://www.airbaltic.com

    • maijamaija2

      Kovin valitettavaa koko juttu. Oletteko yrittaneet soittaa heille suoraan ja selittaa tilanteen ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

      Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

      Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

      Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

      tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

      tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

      Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

      Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

      ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

      Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

      Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe