Pesuneste

erkki

Tuulilasin pesunestesäiliö vuotaa lokarin välistä eturenkaan etupuolelta pihallle, oliskohan joku letku tai pumppu siellä pohjassa rikki?

7

2476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makroo

      letku hankautunut rikki,"tyyppivika"

      • erkki

        Jotain tuollaistahan se on, ja kovasti on hankalassa paikassa kun ei sinne näe edes peilin kans eikä pääse edes kopeloimaan, voisi helpottaa vähän jos ottais sen puskurin alaosan pois ?


      • Heinrich Gelb
        erkki kirjoitti:

        Jotain tuollaistahan se on, ja kovasti on hankalassa paikassa kun ei sinne näe edes peilin kans eikä pääse edes kopeloimaan, voisi helpottaa vähän jos ottais sen puskurin alaosan pois ?

        Sama vika oli 07 passatissa, ei maksanut paljo kun huollossa korjasivat "tyyppivian"


      • erkki
        Heinrich Gelb kirjoitti:

        Sama vika oli 07 passatissa, ei maksanut paljo kun huollossa korjasivat "tyyppivian"

        Juu myös 07 Passat on kyseessä ja soitin jo huoltoon missä meinasivat että puskuri irroitettava että pääsee käsiksi ja tunnin työ.


      • tuma58

        Mulla sama vika nyt-vuotaa. VW Passat 2006. Missä sulla oli vika, letku vai säiliö? Missä korjautit ja mitä maksoi?


      • erkki1
        tuma58 kirjoitti:

        Mulla sama vika nyt-vuotaa. VW Passat 2006. Missä sulla oli vika, letku vai säiliö? Missä korjautit ja mitä maksoi?

        Letku oli nirhautunut lähes poikki, se korjattiin samalla siinä yhteydessä kun tehtiin webasto huolto kun kaikki nuo tuli siinä näkyville eikä siinä juuri aikaa tuhrautunut, merkkiliike huolsi.


    • Mikael74

      Minulla oli sama ongelma (VW Passat 2009, ajettu 130 tkm) sama ongelma. Letku oli nirhautunut poikki. Se korjattiin, mutta ongelma ei vielä poistunut. Lopulta jouduttiin vaihtamaan vielä pesunestepumppu. Osa maksoi vain muutaman kympin, mutta asennustyötä laskuttivat korjaamolla yhteensä 3 tuntia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe