Osaisikohan joku kertoa onko Forssassa mitään hyviä lounas paikkoja joissa hintakin on kohdillaan?
Hyviä lounas paikkoja?
32
3736
Vastaukset
- ape_of_frs
Ravintola Köökki. Ei sitä oikein muualla kannata syödä.
- OLEN KÄYNYT
Viksbergin KROUVI
- Namsk
Jos haluaa jotain hieman herkumpaa niin Pizzapirssin salaatit on aivan mahtavia :). Rosso ja Martina on ravintoloista mun makuuni, joskin sitten kalliimpia jos meinaa lounastella säännöllisesti.
- hämeentieseon
minä suosittelen hämeentien grilliä tai lounas leenaa siellä on seisovapöytä 7 euroa ja mahtavat työntekijät
- kannattaa tutustua
Forssassa parhaimmat ruokapaikat Hotelli Skandikin noutopöytä Ankkalammin vieressä keskellä kaupunkia ja Faktian opetusravintola Värjäri (buffet) kehräämön piipun vieressä. Molemmissa tosi hyvä ruoka ja kympillä selviää arkisin lounasaikaan. Faktiassa vielä aivan ihana miljöö.
- ape_of_frs
Linja-autoaseman kahvila Susannasta sekä kahvila Vanha Koulusta Prisman kupeesta saa loistavia keittolounaita. Ei ole hinnalla pilattuja paikkoja eli n. 5 € ja on maha täysi.
- Lounastaja
Ehdottomasti Forsolli, Viksbergissä puhelinlaitoksen/vesihuoltolaitoksen rakennuksessa. Lounas 6e kaikilla herkuilla.
- ekana siellä
Itse en pitänyt Forsollista sillä salaatti tarjonta oli heikko eikä oikein monipuolinen ja työntekijäkin naama rutulla tiuski.
- extisertx
Mitä! Forsollissa vielä tämä oikea asiakaspalvelun timantti. :D :D :D
Oikein häikäisi viimeksi, sen vuoksi en enää tohdi paikkaan astua.
- Mettäkulman likka
Kuka mistäkin tykkää. Minä olen aina vierastanut kiinalaista, mutta China Magnoliassa söin todella hyvin.
Kööki !! Forssan parhain paikka ainakin tilastojen mukaan.
Ruoat vaihtuvat viikoittain ja kaikki tehdään itse...ravut pyydystetään itse, kalat pyydystetään itse ja perataan yms...
Kannattaa käydä, vaikka paikka onkin aika sivukujalla mutta ihmiset jotka eivät asu Forssassa niin ovat käyneet ja kehuneet paikkaa!!- NAAPURIKUNNASTA
Mielenkiintoista, kun joku vielä uskaltaa mennä Forssaan ruokailemaan. Nettikeskusteluista käy selville, että Forssassa on vain "tietyn tyyppistä porukkaa".
Ei tulisi mieleenkään mennä Forssaan saati sitten muuttaa sinne asumaan.
Sen verran informaatiota on Forssan kekustelupalstalla ollut. Katsokaakaa, ihan itse jos ette usko, miksi näin kirjottelin.
En suosittele myöskään Pöytyää (Kyröä). kts paikalliset keskustelut.- huhhuhhei
huhhuhhei.
Kyllä niitä murhia ja sun muita on ihan ympäri suomea, eikä vain forssassa.
mutta kyllä itse pidän tästä paikasta asua todella paljon, kun en mihkään hämäriin piiriin ole liittynyt. Täällä saa kyllä olla rauhassa ja omissa oloissaan.
Taidat olla ihmisiä pelkäävä metsä höperö joka uskoo kaiken maailman juorut netistä lukien
- Mettäkulman likka
Forssassa ruokailen nyt ja vastakin, täällä on myönteisempi meininki kuin missään NAAPURIKUNNASSA. Suosittelen Forssaa muillekin!
- vorsa
Haista sinä ämmä vuittu!
- Peräkyläläinen1
vorsa kirjoitti:
Haista sinä ämmä vuittu!
Ja tässä ilmainen näyte naapurikuntalaisen sivistystasosta.
- fgasfasdfdasfdafadf
forssassa on aivan älytön määrä noita lounaspaikkoja. hyviä ja halpoja. mietin vaan että miten ihmeessä ne kaikki voi kannattaa edes..
oma suosikkini on kyllä viksbergin krouvi, siinä on hinta/laatusuhde kohdillaan!- Naapurikuntalainen,
käy useinkin kauppareissulla syömässä ABCeellä. Ihan OK ruoka. Mutta, kyllähän täällä kotikunnassakin saa mahtavaa ruokaa. Siksi ihmettelenkin, miksi kysytään, että missä on hyvää ruokaa.Onko Forssassa jossakin huonoa ruokaa?? No, välimatkaa tänne aika vähän, ja Hyvää Ruokaa saa täällä, Kyläpelimannista, Otsolan Hovista varsinkin keskiviikkona,halvalla, Kenkälusikasta, Lasitornista, Lasikellosta ja Nesteeltä. Mikä jäi pois? No ei kai sit mikään.Olin kyllä Äitienpäivänä syömässä Autokeitaalla. Eikä sekään ruoka kauhian pahaa ollut. Kaikki meni, ähkyyn asti. Että kyllä näitä ruokapaikkoja on. Suht edullisia kaikki ja ruoka hyvää. Ei sellainen ruokapaikka edes menesty, jossa on pahaa ruokaa. Hyvää Syksyä!
- nnfnxcnclcöccö
Naapurikuntalainen, kirjoitti:
käy useinkin kauppareissulla syömässä ABCeellä. Ihan OK ruoka. Mutta, kyllähän täällä kotikunnassakin saa mahtavaa ruokaa. Siksi ihmettelenkin, miksi kysytään, että missä on hyvää ruokaa.Onko Forssassa jossakin huonoa ruokaa?? No, välimatkaa tänne aika vähän, ja Hyvää Ruokaa saa täällä, Kyläpelimannista, Otsolan Hovista varsinkin keskiviikkona,halvalla, Kenkälusikasta, Lasitornista, Lasikellosta ja Nesteeltä. Mikä jäi pois? No ei kai sit mikään.Olin kyllä Äitienpäivänä syömässä Autokeitaalla. Eikä sekään ruoka kauhian pahaa ollut. Kaikki meni, ähkyyn asti. Että kyllä näitä ruokapaikkoja on. Suht edullisia kaikki ja ruoka hyvää. Ei sellainen ruokapaikka edes menesty, jossa on pahaa ruokaa. Hyvää Syksyä!
Aivan turhaanhan noita abc:n ruokia haukutaan, on ne ihan hyviä. Halpoja ne ei kyllä ole..
- keller
Kyllä Marttiina on hyvä lounaspaikka, mutta Forsolli on loistava, hyvää kotiruokaa ja saa ottaa kumpaakin vaihtoehtoa ja itse, eikä tuoda annoksia valmiina. Hinta laatu on kohdillaan!
- mielipiteitäni.
hinta on kohdallaan jos on lähellä sinua, ?, eli autolla-ajo lisää merkittävästi hintaa.
Antin Valinta Turuntien ja Rautatienkadun risteys,
Baari Kartanonkatu 20, Varmiola,
olen ruokaillut lähes kaikissa, suurin petymys lounas-Leena, salaatti kovaa kaalia yms. jota ei paljoa syö, ruoka on ollut todella vaatimatonta.
Grilliruoasta paras Kauppakadun 23, Aikapoika, kahdestakin syystä, ensinnäkin se joutuu kilpailemaan ruokailijoista niin vastapainoksi on parempaa ruokaa.
Siellä on aina kysytty suolasta, laitetaanko, "eräässä" tehdään automaattisesti suolaista.
Jos oikein perhheen kanssa ruokailet, on Hämeentien 11 ROSSO. Rosson viereinen on "suosittu" mutta mielestäni suuri sali on todella rauhaton, kova yleismelu, myös illalla. - et oo tosissas
Lounas Leenassa on sekä kaaliraastetta, että jäävuori salaattia valittavana ;)
Totta kai ruoka on vaatimatonta, kunnon kotiruokaa :P
Ja ei aikapoikaa vaan Marjon grilli ♥
Rossosta olen kanssasi samaa mieltä.!- mielipiteitäni.
saitko nimes forssan lehteen, minä sain.
- hope
mielipiteitäni. kirjoitti:
saitko nimes forssan lehteen, minä sain.
Palstalle: "äidinkielen tunnilta eniten poissaoloja Forssan kouluhistoriassa".
- raitis ja reilu
"jäävuori salaattia valittavana"
kun elokuussa kävin, tuo jäävuorisalaatti oli nähnyt parhaat päivänsä jo viikko sitten, en olisi syönyt vaikka olis maksettu.
en tiedä mitä grilliä tarkoitat, mutta hämeentiellä, TB vieressä on tosi rasvasta ja suolaista, katsoppas syöjiä, kun ei muuta enää jaksa kuin autossa syödä, miten jaksaa 10 v kuluttua.
HYVÄÄ se on, olen minäkin kymmenkunta kertaa syönyt, tänävuonna 4 kertaa.
- konoki
ei se nyt mikään saavutus ole jos forssan lehteen nimensä saa,niin saa moni muukin pelkästään jo viikonloppuna kaupungilla pyörähdettyään.ja vaikuttaahaan sekin jos on tuttuja tomituksessa töissä ;)
forsollin ruoka on ihan pelkkää kuraa,paikka on kun koulun ruokala,ei ihan mun makuun!!
aikapoika grilli kans huono,marjon grilli on paras!!! - pottu
MAKUasioitahan nuo ruokapaikat ovat. Toinen tykkää ja toinen ei.
- filettäjä
Mistä ravintolasta Vorsasta saisi 500 G naudan ulkofilepihvin alle 10 €?
Joka on oikein paistettu,ettei ole mitään saappaan pohjaa.
Niin voisin mennä siihen ravintolaan sapuskalle.- kokeile
Possua saa isoina ja oikeasti ISOINA pihveinä lounas leenassa 8.50€ mukaan perunaa/muusia ja salaatit NAM :P
- ruokailia
voisin väittää että forssasta ei saa mistään nautaa puolta kiloo tohon hintaan koska jo pelkät sisäänostohinnat on aika kovia nykypäivinä.mutta possua saa oikeesti ISOINA monessa eri mallissa wiksbergin rouvista,hinta lounasaikaan 7.20,kylkeen kans perunavaihtoehtoja monia ja hintaan kuuluu vielä runsas salaattipöytä,juomat ja jälkiruoka sekä kahvi.tarjolla myös härkää lounashintaan 8.30 ja samoin setein kun possunkin,JA ON MEINAA HYVVÄÄ!!
- Monessakäynyt
Tyykibaarissa aivan mielettömän hyvä ruoka edullisesti! Siis jos et halua maksaa tuplaten samasta annoksesta apsilla.
- kyl se on
wiksbergin krouvi, suositelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849