Kamalasti vaivaa kun en löydä googlaamallakaan kaunista biisiä jonka olen Radio Deissä kuullut soivan useita kertoja.
Laulussa on kohta joka menee jotensakin näin: "älä pelkää kuolemaa, et sinä kuole koskaan". Muuta en muista. Laulaja oli nainen. Yritin radio deistäkin kysyä mutta eivät näin hatarilla tiedoilla pystyneet auttamaan :(
Olisin ikikiitollinen avusta!
RadioDeissä kuultu biisi hukassa
eksynyt2
2
116
Vastaukset
- eksynyt2
Olipa nimimerkki enne kun tämä tänne palstalle livahti... Mun piti laittaa tää kristilliseen, yleiseen keskusteluun mut lumialla vähän hankalaa. Voiko mode siirtää tän sinne vai mikä on tällä palstalla toimintatapana?
- eksynyt2
Laitoin tän ite oikeelle palstalle, tän voi poistaa. Anteeksi sekoilu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628