onks teillä ollu semmosta himoo et haluisitte nähä kaverinne alasti? mul on oon siis 13v poika ja pari kertaa oon käyny kaverin kanssa uimassa(tytön) ja ku ollaan lähetty uintiajan loputtua illal oon livahtanu sinne naisten suihkujen ovel ja sieltä vähä kurkkinu:D(ja nähnyt) jälkeenpäin sitte runkkaillut ajatellen sitä kaveriani. haluisin vaan tietää onks tää normaalia?
Kaverin näkeminen alasti
16
8096
Vastaukset
- ha gayyyy
Totta kai se on normaalia, varsikii jos kyseinen kaveri on hyvännäköinen.
Homohan sää olisit jos ei kiinnostais ;)- HA homo
Juuuh
- Mrknowitall
On ihan normaalia olla kiinnostunu toisesta sukupuolesta. Mutta ei silti saa mennä kurkistelemaan ;D Muista ajatella järkevästi, tykkäätkö tytöstä enemmän kun kaverina ja tämän vuoksi haluaisit nähdä hänet alasti vai tekeekö mielesi vaan katsella vastakkaisen sukupuolen alastonta vartaloa, jonka takia kaverisi kiinnostaa. Jos pidät tytöstä pyydä ulos, jos pidät alastomuudesta, sitä on netti täynnä.
- :D jep
onhan se kato ku jätkä ois homo muute
- Jaana
Kesällä oltiin serkkupojan kanssa telttaretkellä yön yli ja sade kasteli vaatteet. Pakko oli kuivatella nuotion äärellä sit tikun nokassa vaatteita. Siinä sit tunnin verran nakuna oltiin.
- meisterisi
:D mites serkkupoika :D
- Jaana
meisterisi kirjoitti:
:D mites serkkupoika :D
Kuin niin, ei serkkupoika ollut moksiskaan. Oli syyslomalla mun luonan kylässä.
- Kait_su
Kesällä uitiin mökillä serkkujen kans aivan nakuna.
- naku
kesällä juoksin Padasjoen nakukympin alasti
- Runkkupoika
Näin likkoja alaste ei ottanut mulla eteeni. mutta kun tuli karju oli heti mulla ylhäällä. Se karju huusi mulle HOMO ja näytti nyrkkiään mulle.
- Mari-ka
Kesällä serkkupojan kanssa saunottiin mökillä. Uitiinkiin nakuna useamman kerran.
- Vanhempienlelu
Meillä pojilla on perseesta tämä homma. Eli pää osassa isäni haluaako pojat kaljaa se huutelee meille kun kurvaa autonsa pihalle ja viikon loppu alkaa meillä/hänellä. Heti vaatteen pois ja juoksette alaste naapurin pihan poikki ja takas kotiin hakemaan kalja pullon mieheen. Me olemme ikä haarukalla 12-16 vuotiaita miehen alkuja. Minä toisiksi vanhin ja melkein kaikilla pojilla on pili ylhäällä kun juostaan.
Ja tämä on vain alkua sille meidän kiusaajalla, se tietää mistä me pojat tykätään ja sillä on autonsa perässä sitä meille. Minä hänen poikana joudun yleensä olemaan maanantai aamuun asti alaste. mutta ei ilmaiseksi maanantaina koulun jälkeen on mulla kavereita kun kaikki tietävät on pojalla nappulaa nyt. Ja on mun vuoroni nähdä mitä on likkojen vaatteiden alla piilossa. Ja sinä lukia joka olit
piilossa puiden takana, sinähän tiedät että tämäkin oli vain sulle ilta satu vain. Kun et ollut paikalla niin näin ei vain ole kellekään käynyt. Ja se on sitten PISTE - Runkkupoika
Minä vahdin isompaa poikaa joka vilkuili ympärilleen ja kaiveli kaluaan. Minä olin roskiksen takana piilossa sitä poikaa. Me olemme samassa koulussa ja se on mun suojelijani. Se sai kalunsa esille ja rupesi sitä runkkaamaan heti. Se vilkuili joka puolelle että ei sitä yllätettäis kesken runkkaamisen. Minä tönäisin vahinkossa jotain mun viereltäni ja se kuuli sen. Heti esille se karjaisi mulle. Sinä heti housut pois koivistasi se komensi minua. Ja kun se on minua isompi niin minä riisuin itseltäni housuni pois koivistani ja menin sen eteen runkattavaksi. Se otti heti mun pilistäni kiinni ja aloitti mun runkkaamiseni sekä omansa minkä minä olin keskeyttänyt. Kun meiltä tuli lasti ulos tuli jäte autokin paikalle ja iso poika laittoi vauhilla peniksen takas housuihinsa ja pois paikalta. Minä rupesin laittamaan housujani takas jalkaani sen roskiksen takana. Se ukko tuli sen roskiksen vierelle ja katseli minua silmät pyöreena kun pukeuduin siinä silloin. Sitten se näki maassa sen sperma lätäkön ja varmasti luuli että minä olisin yksin sen tehnyt siihen maahan. Hyvä poika se sanoi oudosti mulle eli se
oli niitä maahan muuttaneita luulisin. Ja minä pois paikalta ehkä 10 senttiä pitempänä poikana luulisin. - Anonyymi
Oon 16 wee poika ja mun pikkuveli 13 wee Kesällä olin pikkuveljen kanssa telttaretkellä yön yli ja sade kasteli vaatteet kun laitoimme telttaan pystyyn. Riisuimme vaatteet pois ja oli Pakko oli kuivatella nuotion äärellä vaatteita. Siinä nakuna oltiin. Koko ilta makkaraa paistaessa sit mentiin telttaan makupusseihin alasti ja nukahdettiin aamulla kun herättiin vaatteemme oli palannut nuotiossa
Ei auttanut muu kun soittaa äidille ja kertoa mitä tapahtunut äitini on huono kuntoinen liikkuu rullaattorilla sano voi ei miten pääsen metsään rullaattorilla sanoin me voidaan tulla alasti autolle jos sopii
Äiti sanoi tulkaa vaan toivottavasti moni ei näe
Lähdettiin juoksee alasti autoa kohti vastaan tuli jotain retkijöitä moikattiin ja jatkettiin matkaan joku retkeilijä huusi onko pojilla kuuma kun ootte alasti
Kerrottiin että vaatteet palo nuotiossa
Retkeilijä sano ok
Jatkoimme matkaamme reput selässä
Saavuimme autolle alasti äiti otti kuvan meistä
Hypättiin takapenkille
Äidillä vanha toyota corola mis ei vöitä takana kiva istua alasti takapenkillä kun koko ajan liukuu
Kotona menimme saunaa äidin kaa
Ja nauroimme koko jutulle - Anonyymi
On todellakin ihan normaalia.
Itsekin on tullut runkattua aika rankan ahkerasti aikanaan ihan samasta syystä.
Erään kesän muistan erittäin hyvin naapureiden ansiosta, oli aikamoinen kesä, käsi kävi hyvinkin ahkerasti.
Naapurissamme asui tuolloin uusioperhe, jossa oli miehellä oli minua päivälleen vuoden vanhempi tytär ja saunoimme usein porukalla heidän rantasaunallaan. Sillä itseasiassa aina meninkin sinne mielelläni saunomaan, että pääsisin näkemään tämän tyttären ja myöskin tämän rouvan alasti. Hänkin oli hyvin kaunis ja aikas hottis, muistaakseni jotain 25-27v tuohon aikaan. Ja tytärpuoli tosiaan oli minua vuoden vanhempi, 13-14v.
No ei siinä oikein voinutkaan sitten muuta kuin runkata saunomisten jälkeen ja muutaman kerran kyllä tuli "vessahätä" kesken saunomisenkin, kun.. no ymmärrät varmaan:D
Tuli kyllä kurkittua hyvinkin tarkkaan mutta silti salaa aina kumpaakin ja sopivasta kulmasta aina totta kai, niin itse saunassa kuin uimassa käydessäkin ja peseytyessä.
Tytär vielä usein istui ylimmällä lauteilla jalat koukussa samalla laudetasolla ja sopivan levällään, että näin hänen haarovälinsäkin kunnolla metrin parin päästä. Sitä en tiedä, eikö välittänyt vai eikö tajunnut olevansa niin hyvin esillä vai tekikö ihan kiusallaankin sitä, jos tiesi minun katsovan. Tiedä sitten, mutta kuitenkin.
Ja tosiaan rouvaakin katselin samalla tavoin, kun hänkin usein istui hyvinkin avoimesti kaikki paikat esillä esim saunan rappusilla jäähytellessään.
Oli kyllä aikamoinen kesä, en varmaan ikinä ole runkannut niin usein ja paljoa kuin tuolloin. Vielä kun olin myöskin himokas poika tuolloin muutenkin, paljaat rinnatkin kiihottivat jo niin helkkaristi ja sitten kun sai/pääsi katselemaan paljaita pimppoja selvästi hyvinkin läheltä, niin eihän siinä kestänyt olla runkkaamatta. Sen verran tosiaan aina kesti olla, että pääsi näkösuojaan helpottamaan oloaan, muttei enempää. - Anonyymi
Kyllä murrosiässä herää kiinnostus nähdä toisia alasti. Usein tämä kiinnostus voi olla jo hieman ennen murrosiän alkuakin. Ja ei ole mitään outoa jos tirkistelee salaa myös omaa sukupuoltakin. Eihän se ole automaattisesti homoa jos salaa vilkuilee kavereita vertailumielessä miten kehittyneitä itseensä verrattuna kukin on. Itse ainakin vilkuilin kavereiden alapäätä aina kun oli mahdollisuus siihen esim suihkussa, saumassa, uimarannalla jne. Eikä se tehnyt minusta homoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768