On todellinen.
Pienet lapset joutuvat siirtymään puhtaasta homeettomasta koulusta homeiseen kaarisillan kouluun.
Porin kaupunki säästää muka.
En tahdo edes kuulla kun nämä ykkös ja kakkosluokkalaiset sairastuvat ja sitten ollaan vasta heräämässä todellisuuteen.
Käykää ihmiset allekirjoittamassa adressiin nimenne jotta tätä kaupungin herrojen mokaa ei tulisi.
toukarin koulu adressit osiolta löytyy.
Porin toukarin koulukuolema
L.B kahaluoto
1
204
Vastaukset
- Voi he...tti tätä su
Siis suostuuko vanhemmat viemään lapset siihen kouluun?? Jos kaikkeen vaatimuksiin suo9stutaan, tottakai niin tehdään myös jatkossa. Onko vaihtoehtoisia kouluja? Onko mahdollista että perheet muuttaa jonnekin muualle?
Miksi pitäisi lapset tahallaan sairastuttaa???
Kyllä valtiolla on rahaa maksella ulkomaiden velkoja ja miljoonia palkkoja turhanpäivisille firmoille, mutta lasten sairaaloihin ja kouluihin ym kansalaisten tarpeeseen ei ole koskaan rahaa. On se kumma juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029