mikä ois kauhein tapa kuolla
kauhein kohtalo
60
1662
Vastaukset
- ocean-
Elävältä haudatuksi, poltetuksi tai syödyksi tulo, ehkä toi syödyksi tulo ois pahin.
- katoppa se
sin city
- Glimmer
Kuolema kiduttajien kynsissä D: Tai Nälkäpelissä tms. Tai elävältä hautaaminen, polttaminen, lävistäminen jne.
- egettaja
Sua kidutettais henkisesti ja fyysisesti kauan, ja sen jälkeen kun sydämes pysähtyy niin aivoihis ruiskutetaan dopamiinia ja serotoniinia estäviä aineita. Ihmisen kokemus "taivaasta" johtuu juuri näistä kahdesta hormonista, koska aivot yrittää tehdä niillä sulle kuolemisen aikana mahdollisimman hyvän olon.
- Va Va Voom
ehkä nälkiintyminen tai et haudattais elävältä.
Mukavin tapa ois ehkä kuolla nukkuessa - rfhbb
Ei tarvii ruiskuttaa ku tunkee vaa a-tyyppisii neuroleptei,ne blockaa dopamiiniä ja serotoniiniä.
- 9+5
Pahimmat kidutuskeinot löytyy: GTA V, tehtävä By the Book
- Hei pliis...
Syntyä niin, et sun kuolemas on jo suunniteltu etukäteen. Ja sit sua lihotetaan häkissä kunnes se päivä koittaa ja sit sut vihdoin viimein tapetaan (veitsellä) ja jätetään roikkumaan katosta, sillai et kaikki veri valuu pois ja sitte pilkotaan. Huom, olet elossa vielä kun pilkkominen alkaa.
- Delph
Perseesi katoaa.
- Eräs trotskilainen
Ehkäpä ei kuitenkaan. Varsinkin jos olet syntynyt Suomessa.
http://www.lihatiedotus.fi/www/fi/lihatuotanto/teurastus/
En tue tehotuotantoa. Oikaisin vain faktat. - Eräs trotskilainen
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Ehkäpä ei kuitenkaan. Varsinkin jos olet syntynyt Suomessa.
http://www.lihatiedotus.fi/www/fi/lihatuotanto/teurastus/
En tue tehotuotantoa. Oikaisin vain faktat."Suomessa lainsäädäntö kieltää teurastuksen, jossa eläimeltä lasketaan veri ilman tainnutusta" Tämä on ns. halal-teurastus. En ostaisi halal-lihaa, sillä uskonnolliset rituaalit ovat mielestäni epäilyttäviä.
- sir jäärnefelt
Delph kirjoitti:
Perseesi katoaa.
Se, että joku pureksii poskihampailla sun kiveksii.
Olet haudattuna hiekkaan. Vain pääsi on näkyvissä. Vuorovesi on tulossa. Edessäsi on TV-ruutu. Näet TV:stä sinulle rakkaan ihmisen, joka on haudattu samalla tavalla alemmaksi rannalle. Näet, kun vesi nousee ja lopulta tappaa hänet. Tiedät olevasi seuraavana. Kylmä suolainen vesi tulee aaltoina päällesi. Pidätät hengitystäsi ja odotat, että aalto menee ohi. Jokainen aalto on edellistä pidempi. Toivot, että vesi huuhtoo hiekkaa pois, jotta pääsisit vapaaksi. Yrität sinnitellä kaikin voimin. Keuhkosi ovat jo äärimmillään rasituksesta, eikä pelastus ole vielä lähelläkään. Tunnet epätoivon valtaavan mielesi ja hengität vettä. R.I.P. sinä
tai
Istut pöydän ääressä. Pöydällä on shakkilauta. Pöydän toisella puolella on mies. Mies käskee sinua pelaamaan kanssaan. Hän sanoo, että aina, kun menetät nappulan, hän murtaa yhden luusi. Aloittaa pienistä, kuten käsien ja jalkojen luista ja siirtyy koko ajan suurempiin. Jos taas voitat hänet, hän viiltää kurkkusi auki, jolloin kuolet nopeasti. Toivot, ettei mies ole kovin hyvä pelaamaan, mutta toivosi on turha. Mies voittaa sinut kerta toisensa jälkeen ja tunnet luittesi murtuvan yksitellen. Kuolet hitaan ja tuskallisen kuoleman. R.I.P. sinä
En keksinyt kuolintapoja itse, mutta kirjoitin nuo kuvaukset. :)- korppi™
mist sie keksit noi(¦
korppi™ kirjoitti:
mist sie keksit noi(¦
Ensimmäinen on elokuvasta, toinen kirjasta. Voit itse selvittää tarkemmin, jos kiinostaa.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Ensimmäinen on elokuvasta, toinen kirjasta. Voit itse selvittää tarkemmin, jos kiinostaa.
Oliko eka creepshow?
- Liikutan heppaa
jokutyyppi19 kirjoitti:
Oli.
Mietin seuraavaa siirtoani vuosia. Problem solved :D
- Boy♥Boy SoWhat
Toi toinenhan on Dragonlancest!
Boy♥Boy SoWhat kirjoitti:
Toi toinenhan on Dragonlancest!
Niin oli. Siinä peli ei tosin tainnut olla shakki, mutta koska en muista kyseisen pelin nimeä, eikä kukaan täällä kuitenkaan olisi tiennyt, millaisesta pelistä on kyse, vaihdoin tilalle shakin, jolla kyseinen kuolintapa toimii ihan yhtä hyvin.
- makes.people.laugh
Ns. Sahaaminen, jossa sidottaisiin haarat levällään ylösalaisin esim. Kahteen tolppaan, jolloin veri pakkautuu päähän ja elät vielä, kun sinut sahattaisiin jalkovälistä leukaan saakka.
- Thlr
Ilmastointiteipillä suljetun paksun peiton sisälle tukehduttaminen on aika kauhea tapa.
- nään painajaisia
Kuunnella nykynuorison suosimaa musiikkia niinkauan et tärykalvot puhkee ja kuolee nälkään.
- korppi™
ok|¦
- Eräs trotskilainen
Itse asiassa liialliseen meluun voi kuolla.
http://www.tiede.fi/artikkeli/1202/melu_vie_hengen_ja_hermot
- hggfrtt
Hukkuminen tai tukehtuminen
- Hot & Cold
Pakkaseen tai kuumuuteen
- 34534534
Tämä on omasta mielestäni ehkä kaikkein epämieluisimmalta vaikuttava tapa kuolla:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuparisonni
Elävältä hautaaminenkaan ei kuullosta kamalan kivalta. :X - Israelin tukija
Historiasta nuo pahimmat keinot löytyy:
1) "kuparisonni"
2) Rooman valtakunnassa kristittyjä vastaan käytetty "eläimen taljaan pukeminen ja Colosseumille koirien raadeltavaksi".
3) "Käärmekuoppa" - ei ole tietoa onko todellinen teloitusmenetelmä, mutta ei se ole kovinkaan mukava tapa kuolla.
Jos aihe kiinnostaa lue seuraava:
http://historianet.fi/kulttuuri/kidutus-kymmenen-menetelmaa
Sisältää vaikka mitä jännää kuten "kerettiläisen haarukan".- korppi™
mie oon lukenu ton jo aiemmin\:
- korppi™
korppi™ kirjoitti:
mie oon lukenu ton jo aiemmin\:
toi kuparisonni ei kyl ois kiva tapa kuolla
- korppi™
korppi™ kirjoitti:
toi kuparisonni ei kyl ois kiva tapa kuolla
mis on muuten simo kurki
- mixxx
Ahhah ku tos mainittii terävä veitsi ni sit seuraavax Gilleten partaveitsimainos xD
- Olis aika pyllystä
Pimeessä. Olisin jossain pimeessä ja tietäisin et samoissa tiloissa on joku kauhee tappajahirviö ja sit yrittäsin selviytyä mahdollisimman pitkään kunnes sekoaisin totaalisesti ja tappaisin itteni tai jotain. Hyi kauhea! Onneks tommosta ei oikeesti tapahdu. Mut en silti haluis kuolla pimeessä vaikkei mitään tappajahirviöitä oliskaan. Enkä hitaasti kitumalla.
- IDGAF<3
Kauhein "kohtalo" olis se et:
Uhhh täytät tänään 18 wuotta ja koska on kaunis kesäinen ilta... Päätät vetää elämäsi perseet aikuisuuden nimissä. Eli eikun kavereiden kanssa ryyppäämään vähän ES:ssää väkevämpää... Ja kun tunnelma nousee huippuunsa lähdette johkin rannalle ihastelemaan auringonlaskua tai -nousua (aikana kuitenkin jolloin et ole vielä sammunut) ja tietty joku päättää mennä uimaan läheiseltä laiturilta... Huuhtomaan päätään selväksi. Siellä se polskii. No mutta ethän sinä noin sukeltaisi... SINÄ hyppäät laiturilta veteen... Kauniissa kaaressa... Ja voi paska... Suoraan rantakiveen jota et huuruiltasi huomannut... Ja voi Vittu... Kaverisi tajuavat kyllä että oot hukkumassa joten ne onkii sut ylös... Siitä sitten sairaalaan ja maailman PASKIN KOHTALO!!! Kaikki niskastasi alaspäin olevat ruumiinosasi ovat halvaantuneet...
Siis ei ei... Mun käy aina niin helvetisti sääliks et jotkut joutuu rullatuoliin... Mulle se olis kaikista pahin kohtalo mitä pystyn kuvittelee... Jos joudun joskus kyseiseen tilanteeseen... Mä toivoisin kuolevani... Ihan sama millä moottorisahalla tai hukuttamalla, mutta se et olisin vangittuna nuoresta asti kymmeniä vuosia omaan kehooni pystymättä pyyhkimään yksin edes persettäni, se olis mulle maailman julmin kohtalo. - kurpizza
En ensinäkään tajua, miks kaikki sanoo että haluavat kuolla unissaan. Mä en nelosella uskaltanut mennä nukkumaan, koska pelkäsin kuolevani. Ajatelkaa ihan oikeasti: Laitat nukkumaan, etkä herää enää ikinä.
Ehkä pahin kohtalo olisi joutua koulukiusatuksi ja muistaa se helvetti joka ikinen kerta kun edes kuulet puhuttavan koulusta.
TAI
Sairastua tappavaan tautiin ja tajuta, ettei ketään oikeastaan hetkauta. . .- eijeesus..
Pahin kohtalo joutua koulukiusatuksi? Vitut. Jos koulukiusaus menee niin pahaksi niin senkus vaihdat koulua. Jos kiusaaminen on jotenkin laajempaa ja sinut tunnetaan monissa kouluissa niin haet vaikkapa kotiopetukseen. Jos kotiopetuskaan ei auta niin muutat kokonaan perheesi kanssa maasta pois. Jos kiusaus on maailmanlaajuista ja joka vitun ikinen ihminen tuntee sinut kadulla, niin hanki vittu vaikka uusi identiteetti tai joku kasvoleikkaus saatana.
- i'll kill u all
Tosiaan itelle tuli ekana mieleen että ei sillä väliä että miten kuolee. Mutta se jos tajuaa, että ketään ei kiinosta vaikka kuolisit. Kukaan ei sinua muistaisi.
Mutta jokin tapa, niin mielestäni kauhein olisi jonkinlaisten hallusinaatioiden näkeminen, jolloin et enää tiedä mikä on totta ja mikä ei. Näkisit monen läheisesi kuolevan, ja monia muita hirveitä asioita, jotka eivät siis olisi tosia. Lopulta todennäköisesti tappaisit itsesi. Turhaan. Vain harhojen takia. - erno1234
Katselkaapa entisajan kidutuskeinoja. Yksi näistä on esim se että sinut ripustetaan roikkumaan pääalaspäin joskinlaisesta tangosta. Sitten kaksi sinun kehoasi aletaan sahata ylhäältä alaspäin haarovälistä lähtien. Kuoleminen saattaa tässä menetelmässä kestää jonkin aikaa koska roikut alaspäin ja veri nousee päähän. Sitten on myös näitä rautasonneja ja varmasti muitakin järkyttävämpiä ja tuskaliaita kidutuskeinoja.
- HeKeKee
Ripustetaan painot käsiin. Sit sut pistetään istumaan seipään päälle. Sä liu'ut pikku hiljaa alaspäin ja se seiväs menee sun peräreiän kautta mahaan. Hihii
- mukko
Varmaan tippuminen
- Voice of justice
Minä luin historia-lehdestä että Jivaro-intiaanit oli tappanut jonkun espanjalaisen kuvernöörin kaatamalla hänen kurkkuun sulaa kultaa jota he survoivat sisään luulla niin kauan että hänen suolensa repesivät.
- Mixxx
Mun mielestä hirveint olis varmaan hukkuminen, et olis joku paino kiinnii ittes eikä pääse pintaan sen takii, sit pidättää vaan hengityst mut tietää et jossai kohtaa on pakko ottaa henkee, ja siin meneeki pelkkää vettä vaan keuhkoihin :( Siinä kohtaa varmaan koittaisin pidättää hengityst nii kauan että taju lähtee.
- mjh
M
- Muaha
Juokset hullua murhaajaa pakoon pellolla. Kaadut karhunrautaan. Et saa jalkaasi irti ja hullu mies tulee, leikkaa jalkasi irti moottorisahalla. Yrität ryömiä pakoon mutta sua ammutaan haulikolla päähän.
Tai
Juokset samaa hullua miestä pakoon pellolla. Huomaat, että oot astunut vanhaan maamiinaan. Et voi irrottaa jalkaasi maasta, että et räjähdä kappaleiksi. Hullu mies on tulossa kohti. Samaan aikaan huomaat hiiren, joka on jalan vieressä. Hiiri tunkee lahkeeseesi ja kutittaa sinua, irroitat kutinan takia jalkasi miinasta ja räjähdät ja kaikki ruumiinosasi räjähtää ympäri peltoa. - mukko
Sairasta D:?
Mestarisikiusaajan raivo, vaikka raivoa en tunne. Kiitos meditoinnin ja vegaaniruokavalion. Ole yhtä luonnon kanssa, paitsi jos olet karnivoori.
- korppi™
taas toi kiusaajasaasta tihkuu esille
CHI blast korppi™ kirjoitti:
taas toi kiusaajasaasta tihkuu esille
CHI blastOlenko minä saastainen? En, olen puhas... Kiitos 1 päivä paastoa ja meditointia viikossa. Mutta minun herjaaminen ei johda mihinkään. Tule nyt ja zen dojoon ja ehkä voit vielä pelastua ja oppia pimeän voiman mahtavuuden.
- korppi™
mestarisikiusaaja kirjoitti:
Olenko minä saastainen? En, olen puhas... Kiitos 1 päivä paastoa ja meditointia viikossa. Mutta minun herjaaminen ei johda mihinkään. Tule nyt ja zen dojoon ja ehkä voit vielä pelastua ja oppia pimeän voiman mahtavuuden.
ZEN dojoon OK!
NYT JA ZEN. EI ZEN, VAAN NYT JA ZEN. YMMÄRRÄTKÖ MITEN DOJON HERJAAMINEN AIHEUTTAA SIELUUSI TURMIOON?
Jos et ole vielä huomannut, korppi™ ei ole maailman älykkäimpiä ihmisiä... Sinun ei tarvitse suuttua hänelle siitä. :)
- korppi™
jokutyyppi19 kirjoitti:
Jos et ole vielä huomannut, korppi™ ei ole maailman älykkäimpiä ihmisiä... Sinun ei tarvitse suuttua hänelle siitä. :)
nyt oon sinun sun xen, dojossa
- entinen korppi™
korppi™ kirjoitti:
nyt oon sinun sun xen, dojossa
tässä on ''arvokas'' keskustelu vuodelta 2013 vieläpä aloitettu legendaarisella korppi™ nikillä
T:korppi™
- minä93
Oon ajatellu et jos haluisin kuolla ku haluun, ni rekan-alle jäämine 150-200 km/h vauhdissa olis jepa. Mut kauhen olis varmaa elävän hautaamine.
- ÄLÄ!
Älkää tehkö itsemurhaa heittäytymällä rekan alle. Saatatte ensinnäkin vahingoittaa muita ja ainakin rekkakuskiparalle jää elinikäiset traumat, saattaa jäädä työkyvyttömäksi ja hän joutuu kärsimään lopun ikäämsä sinun itsekkyytesi tähden.
Jos itsemurhan aikoo tehdä, niin ryhtykää edes elintenluovuttajiksi, tehkää itsemurha hirttäytymällä, ottakaa ennen sitä aspiriinia ja soittakaa hätänumeroon (että elimet saadaan nopeasti tarvitseville). Joku saa laadukkaan sydämen teiltä, joten kuolemastanne seuraa edes jotain hyvää. - ungalaa
ÄLÄ! kirjoitti:
Älkää tehkö itsemurhaa heittäytymällä rekan alle. Saatatte ensinnäkin vahingoittaa muita ja ainakin rekkakuskiparalle jää elinikäiset traumat, saattaa jäädä työkyvyttömäksi ja hän joutuu kärsimään lopun ikäämsä sinun itsekkyytesi tähden.
Jos itsemurhan aikoo tehdä, niin ryhtykää edes elintenluovuttajiksi, tehkää itsemurha hirttäytymällä, ottakaa ennen sitä aspiriinia ja soittakaa hätänumeroon (että elimet saadaan nopeasti tarvitseville). Joku saa laadukkaan sydämen teiltä, joten kuolemastanne seuraa edes jotain hyvää.Minä mitää semmosia. Mä kuolisin kaikes rrauhas enkä ketää ajattelit koska oon nii itsekäs. Jos haluun kuolla rekan alle jääneenä ni sit kans niin teen. minun sisäelimiä ei ronkita. pidän ne ihan ittelläni.
- broright
samaa mieltä
- sisar nefertiti
Nälkäpeli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001