Tuotanto, keksikää toinen formaatti. Älkää enää näyttäkö tällaista roskaa.
Ei enää BB:tä
7
136
Vastaukset
Jos massa tykää ni massa on bwana. Jos bwana tykkää ni massalta ei kysytä.
- neuvo torveille
Hanki sellainen tv josta voi vaihtaa kanavaa.
- BB Funny
Taasko joku joka katsoo BB lähetyksiä itsekin mutta valittaa etää on huono.
Hei, nykytelkkareissa on kanavan vaihto, ja BB päälähetykset ei tule kuin kymmeneltä ja kestää n. 40 minuuttia, ei pitäisi paljoa haitata.- Sad BB
Kysymys taitaa olla siitä että BB tunkee joka paikasta; tv:stä, lehtien otsikoista, uutisista, netistä, twitteristä ja facebookista ja ja ja ja instagrammista ym.
- weewe2
Hähäähhää tulee vielä kausia
- pakko katsoa BB:tä
Sinun on pakko katsoa BB:tä.
Sinun on pakko katsoa BB:tä. Sinun on pakko katsoa BB:tä. - Testamenttini
Täytyy kertoa että olen katsonut Suomen BB:n ensimmäisen ja toisen kauden ja nyt tämän julkkisBB:n. Olen huomannut että minä en ole BB-ihminen, en todellakaan ymmärrä tätä ohjelmaa enkä varsinkaan sitä seuraavia ihmisiä. Jos uusia kausia tulee niin en varmasti tule seuraamaan niitä enää ollenkaan.
-Hyvästi-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551796Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111184Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775- 47770