Kelpaako katsastuksessa auto jota on pidennetty keulasta ja perästä pidemmillä puskureilla ?
Akseleita ei siis ole siirretty, vain korirakenntta on pidennetty n. 20 c, molemmista päistä.
Auton pidennys
saako pidentää?
3
538
Vastaukset
- liian pitkä
Minä mieluummin lyhentäisin autoa, oonkin miettinyt kuinka etupuskuria ja liiallista keulan ylitystä voisi siististi lyhentää
- en tiedä kyllä
Mielestäni autoa sai leventää pari senttiä, mutta pidennyksestä ja sen luvallisuudesta en tiedä.
Onhan noita esim. karjapuskureita ja vetokoukkujakin, jotka on melko tilaa vieviä, siis pitkiä.- No et niin.
Autoa saa leventää, kaventaa, pidentää ja lyhentää aika reilustikin, kannattaa kysyä asista katsastuskonttorilta. Jos siellä ei tiedetä (=vastataan: "Ei saa tehä mittää"), niin kyselyä Trafin asiantuntijalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930