tarvitaan Ahvenanmaalle matkatessa? En löytänyt oikein mistään selvää vastausta ja vähän olen nyt epävarma asiasta. Olisin kovasti kiitollinen, jos voisin saada asiaan selvyyden. Kiitti! :)
Minkälälainen henkilöpaperi
11
140
Vastaukset
- mielenkiintoista / x
En tiedä, periaatteessa ajatellen kotimaan matkalla ei tarvitse olla mitään papereita mukana.
Eipä ole tullut ikinä mieleen, joka tietävä saa nyt kertoa. Ahvenanmaalla ei vaaadita henkkareita sen enempää kuin muuallakaan Suomessa, mutta jos matkustat "isoilla laivoilla" (Viking, Tallink), niin ne edellyttävät että pystyt todistamaan henkilöllisyytesi,lentokoneeseen et pääse, ellet pysty todistamaan henkilöllisyyttäsi(ajokortti tai passi kelpaa). Ilman henkkareita pääset jos käytät maakuntalauttoja.
Itse matkustan usein ja Vikingin terminaalissa on muutaman kerran kysytty papereita, lentokentällä kysytään aina.- Kångå
SETA:n jäsenkortti tarvitaan ainakin
- tyylikunkku raisiost
ahvennainen kirjoitti:
Olipa hauskaa ):
No ei kyllä mielestäni ollut. Loukkaavat stereotypiat eivät ole.
Jos tarkoituksesi ahvennainen oli olla sarkastinen, ei onnistunut sekään :( tyylikunkku raisiost kirjoitti:
No ei kyllä mielestäni ollut. Loukkaavat stereotypiat eivät ole.
Jos tarkoituksesi ahvennainen oli olla sarkastinen, ei onnistunut sekään :(Ahvenanmaalla asuvana minusta ei ole ollenkaan hauskaa nämä älyttömyydet Ahvenanmaasta tai ahvenamaalaisista, tuo viittaus siihen, että kaikki (suuri osa?) ahvenamaalaisista olisi homoseksuaaleja on loukkaus sekä hetero- että homoseksuaaliahvenanmaalaisia kohtaan. Se ei ole stereotypia vaan pelkkää tyhmyyttä kirjoittajaltaan.
- Åland13
Kiitos ahvennaiselle vastauksesta :)
- Calle & Gunnar
Tänne Ahvenanmaalle kaikki uroot!!! Siinä ei naisia tarvitse kun raavaat
miehet rakastelee... Tänne on naisilta pääsy kielletty!
- Nicke & Holger
Patukkaa ahteriin, se on meidän motto täällä saarella!!!
- Ehdotus II
Lahden Reippaan jäsenkortti on hyvä olla mukana matkustettaessa Ahvenanmaalle. Siitä ei ole mitään erityistä hyötyä mutta ei siitä toisaalta mitään haittaakaan ole ja samalla luodaan hyvää yhteishenkeä ja vertailevaa yhteenkuuluvuutta itsehallintoalueen ja Manner-Suomen välille.
- Björn & Kent
Me ei haluta pojkar från Lahtis. Ne tycker om flickor...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372