Residencial Monumental Funchal

blues_brother

Lukisin mielelläni kommentteja hotellista Residencial Monumental.

Hotellin nettisivuilla lukee: "The Monumental Residential is located at Estrada Monumental, in the heart of the main tourist area of ​​Funchal.It has 24 rooms, all with private bathroom, telephone, free wireless internet, safe, cable TV, laundry service, 24-hour reception service and balconies with panoramic sea views."

Onko tosiaan kaikissa huoneissa parveke... edes ranskalainen?

Kuvista päätellen ainakin osassa huoneista on pieni jääkaappi. Onko kaikissa tai saako sellaisen lisämaksusta?

Onko jääkaapeissa pakastelokeroa?

18

1852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köh

Ainakin liikennemelu on tosi.

• Liikenteen melu ei ole minulle hyväunisena ongelma. Ranskalainen parvekekin riittää mutta jääkaapin puuttuminen olisi iso ongelma, koska olen janoinen. :)

• janottaako

Funchalin hotellialueella (missä ao. hotellikin on) ei öisin ole juuri lainkaan liikenteen melua. Kaikissa huoneissa on parveke ja pieni jääkaappi. Madeiralla tosin pitää janoisenkin juoda madeiraviiniä ja likööreita ja ne söilyvät jääkaapittakin ;)

• Höörps

Paikallinen olut oh hyvää ja edukasta suomalaiseen hintatasoon nähden.

• Oliko jääkaapissa pakastelokero?

Oluen ystävä olen mutta toki Madeiralla on maistettava Madeiraa ja myös tuotava sitä kotiin. :)

• coralil
        Höörps kirjoitti:

Paikallinen olut oh hyvää ja edukasta suomalaiseen hintatasoon nähden.

coralia ovat pulloni mun... myös madeiralla käynyt. portugalin karhu-olut.

• semijano :)

Oluet ovat tosiaan hyviä, vaikken juuri edes tykkää olutta juodakaan. Viinit tietty hyviä.

• Residencial

Mukava pikku hotelli jossa ystävällinen henkilökunta. Ainakin molemmilla kerroilla kun olen hotellissa ollut on huoneesta löytynyt parveke ja jääkaappi. Vieressä on vielä Pingo Doce mistä on helppo hakea tuoreet juomat : )

• liskokuningas1

Minäkin varasin juuri matkan tuohon hotelliin. Keittiötä ei näytä huoneissa olevan, mutta onko siellä mitään astiastoa (laseja, veitsiä, lautasia) vai pitääkö kotoa roudata?

• Residencial

Ei ole huoneistohotelli joten ei ole muuta kun lasit.

• kolotus
        Residencial kirjoitti:

Ei ole huoneistohotelli joten ei ole muuta kun lasit.

Oletko ollut talvella? Miten huoneen lämpötila, varsinkin jos sataa, jäätyykö sinne? Kiitos jos saan vastauksen :)

• kolotus kirjoitti:

Oletko ollut talvella? Miten huoneen lämpötila, varsinkin jos sataa, jäätyykö sinne? Kiitos jos saan vastauksen :)

Ota mukaasi auton sisätilanlämmitin. Kyllä sillä pieni huone pysyy lämpimänä. :)

• Valintakysymys
        kolotus kirjoitti:

Yleisesti ottaen merinäköalalla olevat huoneet ovat Funchalin hotelleissa lämpöisemmät, koska aurinko lämmittää niitä.
        Jos on niin huono säkä, että sataa koko reissun ajan, niin silloin ei tämä paljon auta, mutta se on harvinaisempaa.

• Valintakysymys kirjoitti:

Yleisesti ottaen merinäköalalla olevat huoneet ovat Funchalin hotelleissa lämpöisemmät, koska aurinko lämmittää niitä.
        Jos on niin huono säkä, että sataa koko reissun ajan, niin silloin ei tämä paljon auta, mutta se on harvinaisempaa.

Olimme juuri Residencial Monumentalissa ja yllätys, yllätys, siellä oli hyvin toimiva langaton netti! Salasanan sai henkilökunnalta. Varsinaista receptionia ei hotellissa ole, ainoastaan tullessa luukulla oli henkilö, joka antoi avaimet ja otti tiedot.

AM:lla hintaan kuuluu esitteen mukaan illallinen tulopnä. Mutta sen voi syödä minä pnä hyvänsä.

Meillä huoneessa oli pieni parveke ja merikin näkyi. Lämpötila oli kaikin puolin huoneessa sopiva. Äänieristys oli aika heikko. Onneksi ei osunut mölyjoukkoja lähituntumaan. Jääkaappi oli lattialla, siinä ei ollut pakastelokeroa jota joku kyseli.

Itse hotelli ei ole Estrada Monumentalin varrella, vaan ylempänä olevan pikkukadun, jota ei löydy näköjään kartoista. Samoin Raga- hotelli on tämän pikkukadun varrella.

• E Strada
        Sinisara kirjoitti:

Olimme juuri Residencial Monumentalissa ja yllätys, yllätys, siellä oli hyvin toimiva langaton netti! Salasanan sai henkilökunnalta. Varsinaista receptionia ei hotellissa ole, ainoastaan tullessa luukulla oli henkilö, joka antoi avaimet ja otti tiedot.

AM:lla hintaan kuuluu esitteen mukaan illallinen tulopnä. Mutta sen voi syödä minä pnä hyvänsä.

Meillä huoneessa oli pieni parveke ja merikin näkyi. Lämpötila oli kaikin puolin huoneessa sopiva. Äänieristys oli aika heikko. Onneksi ei osunut mölyjoukkoja lähituntumaan. Jääkaappi oli lattialla, siinä ei ollut pakastelokeroa jota joku kyseli.

Itse hotelli ei ole Estrada Monumentalin varrella, vaan ylempänä olevan pikkukadun, jota ei löydy näköjään kartoista. Samoin Raga- hotelli on tämän pikkukadun varrella.

Kyllä se Estrada Monumental menee siitä edestä, eli se missä on nyt se putki/pyörätieremontti menossa, kuten Ragaankin.
        http://goo.gl/maps/BxJJm
        Ragan pihaan ajetaan yläkadun kautta eli Rua Velha da Ajudan kautta.

Pääreitti rannan suuntaisesti on siirretty alemmalle kadulle näiden hotellien kohdalta ja muutenkin katua levennetty Lidon "perää" kohden
        G.mapsin kartta ei ole ajantasalla tältä osin
        http://goo.gl/maps/hJ49g

• madikka
        E Strada kirjoitti:

Kyllä se Estrada Monumental menee siitä edestä, eli se missä on nyt se putki/pyörätieremontti menossa, kuten Ragaankin.
        http://goo.gl/maps/BxJJm
        Ragan pihaan ajetaan yläkadun kautta eli Rua Velha da Ajudan kautta.

Pääreitti rannan suuntaisesti on siirretty alemmalle kadulle näiden hotellien kohdalta ja muutenkin katua levennetty Lidon "perää" kohden
        G.mapsin kartta ei ole ajantasalla tältä osin
        http://goo.gl/maps/hJ49g

Katuremontti tuolta osuudelta on ihan valmis ja siisti.Polkupyörillekin on oma kaista tuolla pätkällä.
        Liikenne kulkee eri tavoin,kuin ennen remonttia.Nyt on osa yksisuuntaista ja en osaa sanoa mitä bussireittejä/pysäkkejä on muuttunut.

Tilaa tuolle alueelle tuli reilusti lisää jalankulkijoiden iloksi,kun muutettiin yksisuuntaiseksi.

• Tuo ylläoleva olikin selventävä ja yllättävä tieto. Siis bussi jonka luulin kulkevan Estrada Monumentalia pitkin, koukkaakin Simplicio... kadulle ja sitten takaisin E Monumentalille? ( kartan mukaan Simplicio... on umpikatu, mutta ei siis olekaan?)

• travellers

Recidencial Monumental oli viihtyisä pikkuhotelli! Henkilökunta oli asiallista ja mukavaa, ei tupattu, mutta oltiin ystävällisiä ja auttavaisia joka asiassa.
      Huoneeni oli ravintolan/terassin yläpuolella talon kulmassa. Kadulta ja ravintolasta KUULUI illalla paljon ääntä, mutta muistaakseni se loppui ehkäpä yhdentoista aikaan(?).
      Huone oli hauska ja siisti, niitä on kai erilaisia. Mutta vaatekaappeihin pitäisi vaihtaa ovet. Liukuovet eivät meinanneet liikkua ollenkaan, ja liikkuessaan pitivät todella kovaa METELIÄ! Ääni kuului huoneesta toiseen.
      Ja tallelokeroa en käyttänyt ollenkaan, koska se oli irti, tai siinä oli joku minulle tuntematon systeemi!?
      Huoneessa oli jääkaappi lattialla, mutta en käyttänyt sitäkään.
      Parveke oli myös ihan hyvä.
      Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1348
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1102
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe