Residencial Monumental Funchal

blues_brother

Lukisin mielelläni kommentteja hotellista Residencial Monumental.

Hotellin nettisivuilla lukee: "The Monumental Residential is located at Estrada Monumental, in the heart of the main tourist area of ​​Funchal.It has 24 rooms, all with private bathroom, telephone, free wireless internet, safe, cable TV, laundry service, 24-hour reception service and balconies with panoramic sea views."

Onko tosiaan kaikissa huoneissa parveke... edes ranskalainen?

Kuvista päätellen ainakin osassa huoneista on pieni jääkaappi. Onko kaikissa tai saako sellaisen lisämaksusta?

Onko jääkaapeissa pakastelokeroa?

18

1733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köh

      Ainakin liikennemelu on tosi.

      • Liikenteen melu ei ole minulle hyväunisena ongelma. Ranskalainen parvekekin riittää mutta jääkaapin puuttuminen olisi iso ongelma, koska olen janoinen. :)


    • janottaako

      Funchalin hotellialueella (missä ao. hotellikin on) ei öisin ole juuri lainkaan liikenteen melua. Kaikissa huoneissa on parveke ja pieni jääkaappi. Madeiralla tosin pitää janoisenkin juoda madeiraviiniä ja likööreita ja ne söilyvät jääkaapittakin ;)

      • Höörps

        Paikallinen olut oh hyvää ja edukasta suomalaiseen hintatasoon nähden.


      • Oliko jääkaapissa pakastelokero?

        Oluen ystävä olen mutta toki Madeiralla on maistettava Madeiraa ja myös tuotava sitä kotiin. :)


      • coralil
        Höörps kirjoitti:

        Paikallinen olut oh hyvää ja edukasta suomalaiseen hintatasoon nähden.

        coralia ovat pulloni mun... myös madeiralla käynyt. portugalin karhu-olut.


    • semijano :)

      Oluet ovat tosiaan hyviä, vaikken juuri edes tykkää olutta juodakaan. Viinit tietty hyviä.

    • Residencial

      Mukava pikku hotelli jossa ystävällinen henkilökunta. Ainakin molemmilla kerroilla kun olen hotellissa ollut on huoneesta löytynyt parveke ja jääkaappi. Vieressä on vielä Pingo Doce mistä on helppo hakea tuoreet juomat : )

    • liskokuningas1

      Minäkin varasin juuri matkan tuohon hotelliin. Keittiötä ei näytä huoneissa olevan, mutta onko siellä mitään astiastoa (laseja, veitsiä, lautasia) vai pitääkö kotoa roudata?

      • Residencial

        Ei ole huoneistohotelli joten ei ole muuta kun lasit.


      • kolotus
        Residencial kirjoitti:

        Ei ole huoneistohotelli joten ei ole muuta kun lasit.

        Oletko ollut talvella? Miten huoneen lämpötila, varsinkin jos sataa, jäätyykö sinne? Kiitos jos saan vastauksen :)


      • kolotus kirjoitti:

        Oletko ollut talvella? Miten huoneen lämpötila, varsinkin jos sataa, jäätyykö sinne? Kiitos jos saan vastauksen :)

        Ota mukaasi auton sisätilanlämmitin. Kyllä sillä pieni huone pysyy lämpimänä. :)


      • Valintakysymys
        kolotus kirjoitti:

        Oletko ollut talvella? Miten huoneen lämpötila, varsinkin jos sataa, jäätyykö sinne? Kiitos jos saan vastauksen :)

        Yleisesti ottaen merinäköalalla olevat huoneet ovat Funchalin hotelleissa lämpöisemmät, koska aurinko lämmittää niitä.
        Jos on niin huono säkä, että sataa koko reissun ajan, niin silloin ei tämä paljon auta, mutta se on harvinaisempaa.


      • Valintakysymys kirjoitti:

        Yleisesti ottaen merinäköalalla olevat huoneet ovat Funchalin hotelleissa lämpöisemmät, koska aurinko lämmittää niitä.
        Jos on niin huono säkä, että sataa koko reissun ajan, niin silloin ei tämä paljon auta, mutta se on harvinaisempaa.

        Olimme juuri Residencial Monumentalissa ja yllätys, yllätys, siellä oli hyvin toimiva langaton netti! Salasanan sai henkilökunnalta. Varsinaista receptionia ei hotellissa ole, ainoastaan tullessa luukulla oli henkilö, joka antoi avaimet ja otti tiedot.

        AM:lla hintaan kuuluu esitteen mukaan illallinen tulopnä. Mutta sen voi syödä minä pnä hyvänsä.

        Meillä huoneessa oli pieni parveke ja merikin näkyi. Lämpötila oli kaikin puolin huoneessa sopiva. Äänieristys oli aika heikko. Onneksi ei osunut mölyjoukkoja lähituntumaan. Jääkaappi oli lattialla, siinä ei ollut pakastelokeroa jota joku kyseli.

        Itse hotelli ei ole Estrada Monumentalin varrella, vaan ylempänä olevan pikkukadun, jota ei löydy näköjään kartoista. Samoin Raga- hotelli on tämän pikkukadun varrella.


      • E Strada
        Sinisara kirjoitti:

        Olimme juuri Residencial Monumentalissa ja yllätys, yllätys, siellä oli hyvin toimiva langaton netti! Salasanan sai henkilökunnalta. Varsinaista receptionia ei hotellissa ole, ainoastaan tullessa luukulla oli henkilö, joka antoi avaimet ja otti tiedot.

        AM:lla hintaan kuuluu esitteen mukaan illallinen tulopnä. Mutta sen voi syödä minä pnä hyvänsä.

        Meillä huoneessa oli pieni parveke ja merikin näkyi. Lämpötila oli kaikin puolin huoneessa sopiva. Äänieristys oli aika heikko. Onneksi ei osunut mölyjoukkoja lähituntumaan. Jääkaappi oli lattialla, siinä ei ollut pakastelokeroa jota joku kyseli.

        Itse hotelli ei ole Estrada Monumentalin varrella, vaan ylempänä olevan pikkukadun, jota ei löydy näköjään kartoista. Samoin Raga- hotelli on tämän pikkukadun varrella.

        Kyllä se Estrada Monumental menee siitä edestä, eli se missä on nyt se putki/pyörätieremontti menossa, kuten Ragaankin.
        http://goo.gl/maps/BxJJm
        Ragan pihaan ajetaan yläkadun kautta eli Rua Velha da Ajudan kautta.

        Pääreitti rannan suuntaisesti on siirretty alemmalle kadulle näiden hotellien kohdalta ja muutenkin katua levennetty Lidon "perää" kohden
        G.mapsin kartta ei ole ajantasalla tältä osin
        http://goo.gl/maps/hJ49g


      • madikka
        E Strada kirjoitti:

        Kyllä se Estrada Monumental menee siitä edestä, eli se missä on nyt se putki/pyörätieremontti menossa, kuten Ragaankin.
        http://goo.gl/maps/BxJJm
        Ragan pihaan ajetaan yläkadun kautta eli Rua Velha da Ajudan kautta.

        Pääreitti rannan suuntaisesti on siirretty alemmalle kadulle näiden hotellien kohdalta ja muutenkin katua levennetty Lidon "perää" kohden
        G.mapsin kartta ei ole ajantasalla tältä osin
        http://goo.gl/maps/hJ49g

        Katuremontti tuolta osuudelta on ihan valmis ja siisti.Polkupyörillekin on oma kaista tuolla pätkällä.
        Liikenne kulkee eri tavoin,kuin ennen remonttia.Nyt on osa yksisuuntaista ja en osaa sanoa mitä bussireittejä/pysäkkejä on muuttunut.

        Tilaa tuolle alueelle tuli reilusti lisää jalankulkijoiden iloksi,kun muutettiin yksisuuntaiseksi.


    • Tuo ylläoleva olikin selventävä ja yllättävä tieto. Siis bussi jonka luulin kulkevan Estrada Monumentalia pitkin, koukkaakin Simplicio... kadulle ja sitten takaisin E Monumentalille? ( kartan mukaan Simplicio... on umpikatu, mutta ei siis olekaan?)

    • travellers

      Recidencial Monumental oli viihtyisä pikkuhotelli! Henkilökunta oli asiallista ja mukavaa, ei tupattu, mutta oltiin ystävällisiä ja auttavaisia joka asiassa.
      Huoneeni oli ravintolan/terassin yläpuolella talon kulmassa. Kadulta ja ravintolasta KUULUI illalla paljon ääntä, mutta muistaakseni se loppui ehkäpä yhdentoista aikaan(?).
      Huone oli hauska ja siisti, niitä on kai erilaisia. Mutta vaatekaappeihin pitäisi vaihtaa ovet. Liukuovet eivät meinanneet liikkua ollenkaan, ja liikkuessaan pitivät todella kovaa METELIÄ! Ääni kuului huoneesta toiseen.
      Ja tallelokeroa en käyttänyt ollenkaan, koska se oli irti, tai siinä oli joku minulle tuntematon systeemi!?
      Huoneessa oli jääkaappi lattialla, mutta en käyttänyt sitäkään.
      Parveke oli myös ihan hyvä.
      Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe