Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

apua tarvitseva perhe

näin on

olin onnettomuudessa 07 josta sain moni oireisia vammoja ja aivovamman pohjola on kiistänyt koko ajan kaiken vaikka minulla on kuvauslöydökset aivoista ja kaularangasta eikä suostu korvaamaan euroakaan,asiaani on käsitelty myös vakuutuslautakunnassa joka on yhtynyt pohjolan kannalle kaikista lausunnoista huolimatta käyväthän heidän paperinsa asiantuntija lääkärillä joka on tällä hetkellä täysissä olev neurokirurgi juha öhmän joka sanoi viime lausunnossaa vakuutusyhtiölle ja lautakunnalle ei kiistä eikä puolla aivovammaa!
kaularanka vammani ja muut oireeni johtuvat jostain muusta!
öhman itse suosittelee myös kuvantamis menetelmää joka on traktrografia joka onnettomuudesta 5vuoden jälkeen löytyneet löydökset löytyivät aivovammoille tyypillisistä paikoista jotka puolestaan selittivät kongitiiviset oireeni mutta pohjola sanoi että ne muutokset kuvauksissa voivat tulla esim vasenkätisyydestä,tupakoinnista.alkoholista ja sukupuolesta eikö ole ihmeellistä mitä näillä koneilla sitten on merkitystä jos asiat selittyvät näin !
en enää tiedä koska totuudella ei tunnu olevan mitään merkitystä mitä minä tai perheeni voitaisiin tehdä,yksi vaihto ehto olisi mennä käräjille mutta asiansa tuntevalla on pitkäjono eikä jonoon pääse varmaan liki kahteen vuoteen,asemani on muutenkin pahassa jamassa koska kelakaan ei maksa minulle lausunnoista huolimatta vaikka kela kyllä maksaa vammaistuet eläkkeineen muille joilla ei ole kuvauslöydöksiä!

5

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjolan yöt

      Käsittämätöntä. Ole tiukkana, täytyyhän sinun saada korvaukset. Eipä ole eka kerta kun kuulen Pohjolasta näit juttuja. Vaihdoin Lähivakuutukseen eikä ole ollut vaikeuksia.

    • Mee lakipalstalle

      Ei voi olla totta!

      Jos olet ollut onnettomuudessa ja siitä on näyttöä ja olet ollut vakuutettu, niin tottakai sinulle pitää korvata!

      Käy kipaise Laki-palstalla ja kysele siellä lisää.

      En osaa itse antaa muuta neuvoa, mutta siellä tietävät!

      Hyvää viikonloppua ja kaikkea onnea sinulle ja perheellesi!

      • Mee lakipalstalle

        Yks pikku neuvo, elä suutu. Tää on sun parhaaksesi:

        Laita pisteen ja pilkun väliin tyhjä lyönti, samoin numeron jälkeen, niin ihmiset lukevat helpommin.

        Ei se minua mitenkään haittaa, tää on vain hyvä neuvo.
        Sinun omaksi parhaaksesi täysin.


      • Mee lakipalstalle
        Mee lakipalstalle kirjoitti:

        Yks pikku neuvo, elä suutu. Tää on sun parhaaksesi:

        Laita pisteen ja pilkun väliin tyhjä lyönti, samoin numeron jälkeen, niin ihmiset lukevat helpommin.

        Ei se minua mitenkään haittaa, tää on vain hyvä neuvo.
        Sinun omaksi parhaaksesi täysin.

        Sorry vielä:

        Ja aloita lause aina isolla kirjaimella ja laita lauseen perään piste.

        Sorry, sorry.


      • Omahoitaja
        Mee lakipalstalle kirjoitti:

        Yks pikku neuvo, elä suutu. Tää on sun parhaaksesi:

        Laita pisteen ja pilkun väliin tyhjä lyönti, samoin numeron jälkeen, niin ihmiset lukevat helpommin.

        Ei se minua mitenkään haittaa, tää on vain hyvä neuvo.
        Sinun omaksi parhaaksesi täysin.

        Mee lakipalstalle nimimerkille tiedoksi!!

        Ihminen jolla on aivovamma se aiheuttaa erinlaisia ongelmia, esim: tarkkavaisuus ja hahmotushäiriöitä, niin ei ole ihme jos kirjoittaessa pisteet ja pilkut ja isot kirjaimet jää pois tai menee väärin. Eikä hän voi sille mitään! Hyvä että monella edes säilyy kirjoitustaito. Vaikka hyvää varmaan tarkoititkin neuvoillasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe