Oisko kokemusta bussilla matkustamisesta Kaunasista Tallinnaan? Ja pitäis nimenomaan päästä Tallinnan satamaan, että meneekö bussit sinne suoraan vai pitääkö jossain vaihtaa vai miten toimitaan?
Reissaan yksin, joten ihan hukassa oon :)
Kaunasista Tallinnan satamaan?
3
112
Vastaukset
- tätä tiedän
Tee googlella haku, englanniksi tietysti. Ei varmastikaan ole suoraa yhteyttä, ne menee kaikki isojen kaupunkien kautta. Vilnan kautta varmaan pääsee ainakin. En tunne tallinnaa, kun en käy siellä mutta pitkän matkan bussit menee varmaan bussiasemalle eikä se ole satamassa.
- matkailija2
Ecolinesin ja Lux Expressin/Simple Expressin bussit menevät vain Tallinnan bussiasemalle. Näistä vain Ecolines tulee suoraan Kaunasista, muilla pitää vaihtaa Vilnassa tai Riiassa. Satamaan asti taitaa tulla vain TOKS. http://www2.toks.lt/lang/en
- ekonomista
KATSO ECOLINES. NET TAI LUXEPRESS nettisivut
sieltä löytyvät hinnat ja aikataulut ja lipunkin voi hankkia netin kautta
en ole varma ajavatko satamaan mutta kysele kaunasissa bussifirman toimistosta
tallinnassa bussiasemalla on taksit lähellä josta voit napsia tulika takson tallinnan satamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882