YLLÄPIDOLLA ON HELPPOA?

Mariko Vaara

Mariko Vaara on antanut ylläpidon jonkun edustajan jonkin aikaisemman kirjoituksen mukaan itsensä uskoa, että ylläpito itse ei aloituksia ainakaan runoilemaan joutaisi. Nostoja sen sijaan Suomi24:n käyttäjien aloituksista tekisi.

Mariko Vaarahan tosin on tullut todenneeksi Suomi24:n ylläpidon ja moderaattorit yhtä lailla Suomi24:n käyttäjiksi kuin Mariko Vaarankin.

Eipä ole ehtinyt kulua kuin pieni hujaus, kun ylläpito eräässä aikaisemmassa topikissaan oli kirjoitellut, että työssään pitäisi voida viihtyä tai jotain.

Tänään ylläpito yrittää saada kansaa keskustelemaan = kiistelemään siitä, voiko vallattomalla olla valtaa. Tai tyytynyt toteamaan suorastaan otsikonlakonisesti: Valtaa vallattomalla. Ilman kysymysmerkkiä.
Ristiriidassa lakonisen toteamuksen kanssa on kuitenkin ylläpidon topikkiinsa liittämä tummahiuksisen kauniin naisen kuva. Ai miksikö? Juuri siksi.

Mariko Vaaran ei tarvitse kuitenkaan itse aloituksen kysymykseen Mikä tämmöinen ihmistyyppi on? jäädä kauaksikaan aikaa miettimään oikeaa kehitysideavastausta, sillä Suomi24:n millä tahansa aihesivulla mihin tahansa kysymykseen oikea vastaus on Mariko Vaaran mielestä Pauli Aalto-Setälä.

Varsinkin nyt, kun Jarno Alastalo, jonka sukunimen enteydestä Mariko Vaara ei vielä tässä vaiheessa tohdi ääneen ajatella niin mitään, on jo mennyt. Ja nimitelty Suomi24:ssäkin on ketä miksikin, ihan joka lähtöön.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11784477

5

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariko Vaara

Korvaamaton, kirjailijaksi aikova mustapartainen Jarnomme näkyisi olleen verkon vertaistuesta paikanhaussa? Kellään tietoa, minkämoinen yritys?

https://twitter.com/SocialJarno

Jarno Alastalo ‏@SocialJarno 8 h

@kutrinet Ei voi korvata ei. Mutta joillekin verkko on tärkeä vertaistuen paikka, jota ei muuten saa.

• Mariko Vaara

Edes mennyttä Jarnokin on ilmoituksensa mukaan leikityttänyt.

Sen lisäksi hän on äitynyt lausumahan seuraavasti - tämä socialjarno::)

Jarno Alastalo ‏@SocialJarno 18 h

Kuka on The hahmo #suomisome:ssa? Ei somesta somessa puhuva, vaan intohimoinen asian tai itsensä puolustaja...

Vain se district näkyisi enää puuttuvan?

• Mariko Vaara
        Mariko Vaara kirjoitti:

Sen lisäksi hän on äitynyt lausumahan seuraavasti - tämä socialjarno::)

Jarno Alastalo ‏@SocialJarno 18 h

Kuka on The hahmo #suomisome:ssa? Ei somesta somessa puhuva, vaan intohimoinen asian tai itsensä puolustaja...

Vain se district näkyisi enää puuttuvan?

Po. tietenkin olla: Edes mennyttä Jarnoakin jne..

• jhjhjhhgchgc

Mitä sinä oikein höpiset? Onko lääkkeet ottamatta?

• Mariko Vaara

Oi, sinä yötä valvova!

Nyt sinä sait kysymyksinesi Mariko Vaaran pohtimaan, voiko tämän suuren virtuaalimaailmankaikkeuden alla sittenkin olla olemassa joku Mariko Vaaraa mielikuvituksettomampi, joku vielä yksinkertaisempi kuin Mariko Vaara?

Mennäänkö heti naamiaisiin? Ja tehdään yhdessä maailman onnellisimmat lapset.

Sinä valvoisit tuolla tapaa virtiaalimaailmassa yöt, ja Mariko Vaara pysyisi vaivattomasti valveilla päivät kirjoittelemassa vaikkapa Suomi24:n ylläpidon riemuksi aiheesta kuin aiheesta mitä sattuu.

Eikä meidän tarvitsisi ikinä erota - ainakaan yleensä samoja virsiä toisilleen veisaavista joukoista.

Eikö se olisikin hieno tulevaisuudenkuva meidänkin lapsistamme?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe