Ystävien kanssa paneminen

Juujeejoo

Tästä ikuisesti väännetään kättä.
Olen sitä mieltä että ystävien kanssa
voi harrastaa seksiä, miksi ei?
Ystävä säilyy ystävänä silti..mutta kun se on
"vaan" ystävä ei ole ongelmia rakastumiseen.
Kerran kokeiltiin yhden heteroystävän kanssa
seksiä,ei sopinu meille mutta ystävyys jatku syvempänä.
Monien ystävien kaa oon ollu eikä ongelmia,silti
monet mun niuhoystävät ei ymmärrä tätä.
Heidän mielestä ystävä on ystävä ja pano on pano..

22

2397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+6

      Ihmiset on vaan erilaisia, joku tarvitsee seksiin ne rakkaustunteet, joku taas voi harrastaa sitä jonkun muuten läheisen ihmisen kanssa, joku kolmas taas kenen tahansa kanssa. Mikä sopii yhdelle, ei sovi kaikille.

      Itse tarvitsen ne tunteet, mutta eipä se minulta ole pois, jos jotkut muut ystäviäänkin paneskelee.

      • 13+12

        Olen samanlainen. Ystäväni eivät kiinnosta minua romanttisessa tai eroottisessa mielessä, ja siksi he ovatkin ystäviäni. He ovat minulle tärkeitä ja upeita ihmisiä, ja silti minulla ei sisälly heitä kohtaan tuntemiini tunteisiin mitään seksuaalista. En muutenkaan ole tavannut montaa ihmistä, joiden kanssa haluaisin harrastaa seksiä, ja se sopii minulle. Se taas, mitä muut puuhailevat, ei kosketa minua millään lailla. Toisaalta olen joskus joutunut tilanteeseen, jossa minua painostetaan kaveriseksiin, ja silloin asenteeni saattaa vaikuttaa niuholta. Jos kohtelias "ei" ei riitä, pitää ottaa käyttöön vähän tiukempi "ei". Seksiin painostaminen ei ole koskaan okei.


      • Jag.

        Juuri näin! Olemme kaikki erilaisia, muistakaahan se.

        Minä en voisi harrastaa seksiä ystävän kanssa, se ei vaan onnistuisi. Olen myös sellainen, joka ei voisi harrastaa yhden illan juttuja. Ei vaan tee mieli. Jos en tunne syvää ihastusta jotain henkilöä kohtaan, seksiä ei vaan tee mieli. Tuntuisi jopa vastemieliseltä.

        Mun puolesta ne, jotka haluaa harrastaa seksiä kavereidensa kanssa voivat tehdä sitä kaikessa rauhassa. Eihän se mulle kuulu, eikä se ole minusta väärin, että he tekevät niin. Minusta vaan tuntuisi väärältä itse tehdä niin. Se mitä mun on vaikea ymmärtää on, että on olemassa ihmisiä (esim. muutamat kaverit), jotka ei hyväksy sitä, ettei kaikki halua harrastaa seksiä kenentahansa kanssa, vaan tarvitsee ihastumisen tunteen ensin. Niin kauan, kun mun kaverit harrastaa seksiä keskenään, muttei pakota mua siihen, kaikki on ok.


      • hiukset halki
        Jag. kirjoitti:

        Juuri näin! Olemme kaikki erilaisia, muistakaahan se.

        Minä en voisi harrastaa seksiä ystävän kanssa, se ei vaan onnistuisi. Olen myös sellainen, joka ei voisi harrastaa yhden illan juttuja. Ei vaan tee mieli. Jos en tunne syvää ihastusta jotain henkilöä kohtaan, seksiä ei vaan tee mieli. Tuntuisi jopa vastemieliseltä.

        Mun puolesta ne, jotka haluaa harrastaa seksiä kavereidensa kanssa voivat tehdä sitä kaikessa rauhassa. Eihän se mulle kuulu, eikä se ole minusta väärin, että he tekevät niin. Minusta vaan tuntuisi väärältä itse tehdä niin. Se mitä mun on vaikea ymmärtää on, että on olemassa ihmisiä (esim. muutamat kaverit), jotka ei hyväksy sitä, ettei kaikki halua harrastaa seksiä kenentahansa kanssa, vaan tarvitsee ihastumisen tunteen ensin. Niin kauan, kun mun kaverit harrastaa seksiä keskenään, muttei pakota mua siihen, kaikki on ok.

        Mä jäin puntaroimaan yliäätään että onko mitään oikeata kaavaa taikka marssijärjesstystä kuin edetään suhteissa. Siis että tuleeko seksisuhde missä vaiheessa kuvioon vai onko kyse heti vaan ystävyydestä. Jos mä tapaan kivan tyypin,en mä mieti ainakaan menenkö sen kanssa sänkyyn koskaan,vaan kattelen aikani onko tyyppi oikeesti mun makuun edes ystinä.Tutustuttuani paremmin hiipii kaveruus ehkä jopa ystävyys mukaan. Sitten on jo jollaisia tunteita pelissä,muuttuuko ne romanttisiksi näyttää aika. Jos muuttuu niin sittä voidaan alkaan seukatkkin. Jos ei niin jatketaan ysteinä pelkistään.mä en taas hyppää koskaan yhenyön suhteisiin,ne ei ole mua varten. Mut en mä niitä tuomitse kukin tavallaan silti.Mutta sitä että en mä voi nähdä heti jonkun kivan tavattuani et hei toi on mun tuleva kumppani eikä pelkkä ystävä. Mun tarvii tutustua kunnolla ja sitten katotaan mihin suuntaan menee suhde.Näitä kun lukee tuntuu et kaikki tietää het mitä ne haluu.


      • f4ck
        hiukset halki kirjoitti:

        Mä jäin puntaroimaan yliäätään että onko mitään oikeata kaavaa taikka marssijärjesstystä kuin edetään suhteissa. Siis että tuleeko seksisuhde missä vaiheessa kuvioon vai onko kyse heti vaan ystävyydestä. Jos mä tapaan kivan tyypin,en mä mieti ainakaan menenkö sen kanssa sänkyyn koskaan,vaan kattelen aikani onko tyyppi oikeesti mun makuun edes ystinä.Tutustuttuani paremmin hiipii kaveruus ehkä jopa ystävyys mukaan. Sitten on jo jollaisia tunteita pelissä,muuttuuko ne romanttisiksi näyttää aika. Jos muuttuu niin sittä voidaan alkaan seukatkkin. Jos ei niin jatketaan ysteinä pelkistään.mä en taas hyppää koskaan yhenyön suhteisiin,ne ei ole mua varten. Mut en mä niitä tuomitse kukin tavallaan silti.Mutta sitä että en mä voi nähdä heti jonkun kivan tavattuani et hei toi on mun tuleva kumppani eikä pelkkä ystävä. Mun tarvii tutustua kunnolla ja sitten katotaan mihin suuntaan menee suhde.Näitä kun lukee tuntuu et kaikki tietää het mitä ne haluu.

        ehkäpä siinä on se kipinä, mikä erottaa aletaanko suhdetta viemään ystävyyttä kohti vai lennätetäänkö perhosia vatsassa.
        Ystävien kanssa makaavat on minusta vähän kuormasta syöjiä, helpon palan perässä kulkevia.


    • söpötyttö

      Mä olen ystävä niiden ihmisten kanssa, joihin en tunne romanttista tai seksuaalista vetoa. Jos tuntisin, olisin jotain muuta kuin ystävä. Mun ois vaikea kuvitella harrastavani seksiä ihmisen kanssa, johon en tunne fyysistä vetoa. Olen tätä joskus tehnyt, mutta en näe siinä enää mitään mieltä. Yksinkin on kiihottavampaa peuhata.

      Mun mielestä ystävän ajatteleminen seksuaalisessa mielessä tuntuisi jotenkin kiusalliselta, vähän sama kuin ajattelisi riettaita sukulaisestaan - ei vaan tunnu oikealta. Se on ainoa syy, miksi en usko harrastavani seksiä koskaan ystävän kanssa vain seksin itsensä vuoksi. Siinä vaiheessa, jos alan fiilistellä ystäväni kanssa, ovat tunteeni tod. näk. muuttuneet häntä kohtaan eikä kyseessä ole enää pelkkä ystävyys.

      Näin asian itse koen, mutta en väitä, että tämä on mikään yleinen totuus. Ajattelen myös, että mahdollisen tulevan kumppanini voi olla mielyttävämpi hengailla ystävieni kanssa, kun en ole pannut heistä jokaista. Nää nyt on vaan näitä, että miksi esim työkavereita ei kannata pokailla ja miksi ystävät on hyvä pitää ystävinä.. eihän nää asiat laissa lue, mutta kokemus on monesti osoittanut järjenkäytön hyväksi.

    • 090909

      onko pakko puhua *panemisesta*, kuulostaa loukkaavalta ja pinnalliselta.

      • Juujoojee

        No siks puhuin panemisesta koska sitä se on kun
        ei ole tunteita mukana. Seksi on seksiä.
        Ymmärrän edellisiä mielipiteitä mutta mun osalta
        homma toimii näin. Sillon kun olen suhteessa
        en tietenkään pane muita,mutta nyt sinkkuna
        kyllä harrastan seksiä ystävien kanssa jos tilaisuus
        tulee


      • veluuri1
        Juujoojee kirjoitti:

        No siks puhuin panemisesta koska sitä se on kun
        ei ole tunteita mukana. Seksi on seksiä.
        Ymmärrän edellisiä mielipiteitä mutta mun osalta
        homma toimii näin. Sillon kun olen suhteessa
        en tietenkään pane muita,mutta nyt sinkkuna
        kyllä harrastan seksiä ystävien kanssa jos tilaisuus
        tulee

        jos sulla ei ole tunteita mukana, ei pitäisi yleistää. Ymmärrätkö kuitenkaan *todella*että meitä on erilaisia ihmisiä, erilaisia tilanteita. en mäkään vois yleesä kuvitella seksisuhdetta kenenkään ystävän kanssa,mut joku sit ui syvemmälle ihon alle kuin toinen.äh olkoon emmä jaksa todistella jollein tuntemattomallle.


    • ihmettelevä nainen

      Olen heteronainen enkä ihan täysin ymmärrä, miten kaksi naista voisivat keskenään "panna". En tarkoita tällä mitään pahaa enkä ole homoseksuaaleja vastaan tms.

      Näin vain tämän ketjun otsikon tuolla aihealueiden pääsivulla ja tulin ihmettelemään sitä.

      Näin joskus South Parkissa jakson, jossa lesbohahmot harrastivat seksiä tavalla, jota kutsuivat "scisorringiksi", saksimiseksi, jossa naiset asettuivat kiinni toisiinsa ikään kuin haarat vastakkain. Onko lesbojen paneminen oikeasti tuollaista saksimista?

      • 16+6

        Hanki elämä ja käytä päätä


      • f4ck

        tuntuu vähän pahalle sun puolesta ihmettelevä nainen jos sä et saa mieheltäsi mitään muuta kuin sitä sisään ja ulos toimintaa. Enkä tarkoita tätä pahalla mutta tosiasiahan on että heteroseksillä on kyllä onneton maine, laadussa ja kestävyydessä. Olen kanssa nähnyt telkkarissa miten mies nylkytti naista hetken ja käänsi ympäri ja nylkytti taas ja se oli siinä. Kauheaa.


      • Omenapuu

        No lesbot menee perjantaina sänkyyn pussaileen ja nouseevat sängystä maanantai-aamuna ja kattoovat verhonraosta ulos, että onx maailma enää siellä :P


      • f4ck
        Omenapuu kirjoitti:

        No lesbot menee perjantaina sänkyyn pussaileen ja nouseevat sängystä maanantai-aamuna ja kattoovat verhonraosta ulos, että onx maailma enää siellä :P

        sä olet varmaan hetero kun oletat seksin liittyvän vain viikonloppuun.


    • ihmettelevä nainen

      Okei, otan saamani vastaukset sillä, että ei siis saksimista... :p

      • Äsödkdäakslaa

        Voi luoja, ihmettelevä nainen... Sinulla on itselläsi käsittääkseni pimppi, luulisi että tiedät miten käyttää sitä. Luulisi että tiedät mitä kaikkea sillä voi tehdä.. kyllä nyt nainen ymmärtää sen päälle paremmin. Jos sinusta tuntuu että mies on joku avain naisen seksuaaliseen nautintoon niin ei voi muuta sanoa kuin että sääli :D

        Voit toki luottaa niiden shout park -pallopääukkojen esimerkkiin jos haluat. Mutta olet kuutenkin tullut tänne lesbopalstalle tästä aiheesta keskustelemaan, eli aihe sinua selvästi kiinnostaa.. Sinähän voisit ottaa asiasta tarkemmin selvää itse jonkun naisen kanssa ;-)


      • juu uu
        Äsödkdäakslaa kirjoitti:

        Voi luoja, ihmettelevä nainen... Sinulla on itselläsi käsittääkseni pimppi, luulisi että tiedät miten käyttää sitä. Luulisi että tiedät mitä kaikkea sillä voi tehdä.. kyllä nyt nainen ymmärtää sen päälle paremmin. Jos sinusta tuntuu että mies on joku avain naisen seksuaaliseen nautintoon niin ei voi muuta sanoa kuin että sääli :D

        Voit toki luottaa niiden shout park -pallopääukkojen esimerkkiin jos haluat. Mutta olet kuutenkin tullut tänne lesbopalstalle tästä aiheesta keskustelemaan, eli aihe sinua selvästi kiinnostaa.. Sinähän voisit ottaa asiasta tarkemmin selvää itse jonkun naisen kanssa ;-)

        kyllä se saksimista on ei lesbot voi muuten seksiä harrastaa


      • lakanatriekaleix
        juu uu kirjoitti:

        kyllä se saksimista on ei lesbot voi muuten seksiä harrastaa

        juuhjuuh saksitaan niin perk'leesti muuta tehäkkään.7


      • Mitäh?
        juu uu kirjoitti:

        kyllä se saksimista on ei lesbot voi muuten seksiä harrastaa

        Ai ei?

        No voi!

        Enkä kerro miten.


    • 1715aamu

      Miksi te tämmöisiä mietitte?

      Jotkut on eläimiä ja tunteet p..ssa.
      Mutta ei tämmöisiä kannata miettiä, ihan sama vaikka painatte naapurin koiraa pitääkö siitä käydä ilmoittamassa? Elukoita on monenlaisia.
      Tosin teidän kannattaa pyöriä omissa porukoissa eikä tulla ihmisten ilmoille.

    • yööksss

      Sinulla ap. on ruma kielenkäyttö! Ei tee mieli vastata muuta.

    • Anonyymi

      Juuri nyt harrastan nais kaverin kanssa lesboseksiä hänen nimensä on assi Sutela ja me suudellaan nyt heti sylikkäin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe