missä parhaat hierontapaikat?
hierontaa
7
2088
Vastaukset
jos satutte majoittumaan khao lak beachille, suosittelen komol's corneria.
kauempaa sinnekkään ei kannattane lähteä. Siellä omistaja seuraa hierojien työskentelyä, ja osaa opastaakin tarvittaessa. Monissa liikkeissähän omistaja käy vain tyhjentämässä kassan.
yleensä se vaan pitää itse etsiä kokeilemalla itselle mieluisin hieroja. samassakin yrityksessä voi olla osaavia, ja sitten ei niin osaavia hierojia.
Huonolle hierojalle ei pitäisi tippiä antaa, mutta jos hyvälle pienen tipin antaa, niin seuraavalla kerralla ei ainakaan palvelu huononnu. Tippi pitää antaa aina hierojalle käteen, eikä esim maksun yhteydessä, jos maksun vastaanottaja on muu kuin hieroja. Muuten tippi voi unohtua omistajan taskuun, eikä siitä ole hyötyä sinulle eikä hierojalle.- pakottaa...
kiitos vastauksesta. kysyisin vielä, mitä vaikka tunnin hieronta maksaa euroissa?
ja ei kai naishierojat yritä mennä pöksyihin oikeissa hierontapaikoissa vai kuinka...,pitääkö miehen varmuudeksi ottaa mieshieroja jos ei halua muuta kuin oikeeta asiallista hierontaa? keltanokkana menossa... - ;;asiaa
pakottaa... kirjoitti:
kiitos vastauksesta. kysyisin vielä, mitä vaikka tunnin hieronta maksaa euroissa?
ja ei kai naishierojat yritä mennä pöksyihin oikeissa hierontapaikoissa vai kuinka...,pitääkö miehen varmuudeksi ottaa mieshieroja jos ei halua muuta kuin oikeeta asiallista hierontaa? keltanokkana menossa...Puhun kylläkin toisen kylän hierojista, mutta, kun me pariskuntana (ja 60) mentiin hierottavaksi ja toivottiin ihan oikeeta hierontaa, minä naisena sainkin sitä, mutta miehelleni pari kertaa vaihtui mies hierojaksi. Ei kuulemma ollu reisien hively miellyttävää. Mieheni ei lähde enää hierottavaksi
itse olen yksin matkustava mies. käyn khao lakissa ollessa jokapäivä hieronnassa, jos vain mahdollista. Joskus kaksikin kertaa päivässä. Tunnen nimeltäkin useita hierojia, ja he tuntevat myös minut.
Silti minulle ei ole ehdotettu mitään *intiimi hierontaa* ikinä. Toisaalta rannalla, moinen hieronta olisi jopa mahdotonta. Keskustassakin olen hieronnassa käynyt, jossa hierotaan verhontakana suojassa katseilta, eikä sielläkään ole ehdotettu koskaan mitään, intiimihierontaa. Mies hierojiin en ole kyllä myöskään khao lakissa törmännyt, ei ainakaan omalle kohdalle sattunut.
hieronnat maksavat khao lakissa, n. 250 thb thai hieronta. öljy hieronta 300 thb. voi olla jossakin vähän halvempi, tai jossakin vähän kalliimpi. keskustassa ehkä 100thb, tohon päälle. hotellissa sitten kalliimpaa.Täsmennystä noihin hintoihin, kun euroina kysyttiin.
1€= 40thb
100thb= 2,5€
300thb= 7,5 €
ja 250thb, on siitä sitten reilun euron alle. kurssi toki pyöristetty, ja viitteellinen. Saanee kuitenkin käsityksen suuruusluokasta.
- Jormalle hoitoa
Minä taas haluan intiimpää hierontaa, miten / mistä paikoista sitä saa? Hinta? Matka kuukauden kuluttua KhaoLakiin.
- rouva :-):-)
Bang niangin pääkadulla (7-eleveniltä rantaan päin) ehkä 200 m ko. kaupasta vas puolen tietä viime talvena erehdyttiin menemään hierontaan ja ladyboy tuli mieheni hierojaksi. Hänen mielestään sormet hipoivat nivusia turhan usein eikä muutenkaan tykännyt kun liian kevyet oli pojan otteet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899