hierontaa

pakottaa...

missä parhaat hierontapaikat?

7

2576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos satutte majoittumaan khao lak beachille, suosittelen komol's corneria.
      kauempaa sinnekkään ei kannattane lähteä. Siellä omistaja seuraa hierojien työskentelyä, ja osaa opastaakin tarvittaessa. Monissa liikkeissähän omistaja käy vain tyhjentämässä kassan.

      yleensä se vaan pitää itse etsiä kokeilemalla itselle mieluisin hieroja. samassakin yrityksessä voi olla osaavia, ja sitten ei niin osaavia hierojia.

      Huonolle hierojalle ei pitäisi tippiä antaa, mutta jos hyvälle pienen tipin antaa, niin seuraavalla kerralla ei ainakaan palvelu huononnu. Tippi pitää antaa aina hierojalle käteen, eikä esim maksun yhteydessä, jos maksun vastaanottaja on muu kuin hieroja. Muuten tippi voi unohtua omistajan taskuun, eikä siitä ole hyötyä sinulle eikä hierojalle.

      • pakottaa...

        kiitos vastauksesta. kysyisin vielä, mitä vaikka tunnin hieronta maksaa euroissa?
        ja ei kai naishierojat yritä mennä pöksyihin oikeissa hierontapaikoissa vai kuinka...,pitääkö miehen varmuudeksi ottaa mieshieroja jos ei halua muuta kuin oikeeta asiallista hierontaa? keltanokkana menossa...


      • ;;asiaa
        pakottaa... kirjoitti:

        kiitos vastauksesta. kysyisin vielä, mitä vaikka tunnin hieronta maksaa euroissa?
        ja ei kai naishierojat yritä mennä pöksyihin oikeissa hierontapaikoissa vai kuinka...,pitääkö miehen varmuudeksi ottaa mieshieroja jos ei halua muuta kuin oikeeta asiallista hierontaa? keltanokkana menossa...

        Puhun kylläkin toisen kylän hierojista, mutta, kun me pariskuntana (ja 60) mentiin hierottavaksi ja toivottiin ihan oikeeta hierontaa, minä naisena sainkin sitä, mutta miehelleni pari kertaa vaihtui mies hierojaksi. Ei kuulemma ollu reisien hively miellyttävää. Mieheni ei lähde enää hierottavaksi


    • itse olen yksin matkustava mies. käyn khao lakissa ollessa jokapäivä hieronnassa, jos vain mahdollista. Joskus kaksikin kertaa päivässä. Tunnen nimeltäkin useita hierojia, ja he tuntevat myös minut.

      Silti minulle ei ole ehdotettu mitään *intiimi hierontaa* ikinä. Toisaalta rannalla, moinen hieronta olisi jopa mahdotonta. Keskustassakin olen hieronnassa käynyt, jossa hierotaan verhontakana suojassa katseilta, eikä sielläkään ole ehdotettu koskaan mitään, intiimihierontaa. Mies hierojiin en ole kyllä myöskään khao lakissa törmännyt, ei ainakaan omalle kohdalle sattunut.

      hieronnat maksavat khao lakissa, n. 250 thb thai hieronta. öljy hieronta 300 thb. voi olla jossakin vähän halvempi, tai jossakin vähän kalliimpi. keskustassa ehkä 100thb, tohon päälle. hotellissa sitten kalliimpaa.

      • Täsmennystä noihin hintoihin, kun euroina kysyttiin.
        1€= 40thb
        100thb= 2,5€
        300thb= 7,5 €
        ja 250thb, on siitä sitten reilun euron alle. kurssi toki pyöristetty, ja viitteellinen. Saanee kuitenkin käsityksen suuruusluokasta.


    • Jormalle hoitoa

      Minä taas haluan intiimpää hierontaa, miten / mistä paikoista sitä saa? Hinta? Matka kuukauden kuluttua KhaoLakiin.

      • rouva :-):-)

        Bang niangin pääkadulla (7-eleveniltä rantaan päin) ehkä 200 m ko. kaupasta vas puolen tietä viime talvena erehdyttiin menemään hierontaan ja ladyboy tuli mieheni hierojaksi. Hänen mielestään sormet hipoivat nivusia turhan usein eikä muutenkaan tykännyt kun liian kevyet oli pojan otteet.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe