Ostin Nokia Lumia 620:n. Mitä mieltä olette kyseisestä laitteesta?
Lumia 620
14
196
Vastaukset
- jdfg
Yleensä tämä kysymys esitetään ennen hankintaa, mutta...
Itse olen ollut tyytyväinen, puolen vuoden käyttökokemuksella. Ei täydellinen laite, mutta eipä sellaista ole vielä keksittykään. Eikä tietenkään voi kuvitella saavansa kaikkia herkkuja 1/3 tai 1/4 huippumallien hinnalla.- juorujen valtakunnas
minäpä olen harkinnut ostavani sen. kohta on pää ihan sekaisin kun toiset jatkuvasti haukkuu sen puhelimen että mikään ei toimi ja koko ajan saa juosta sen kanssa huollossa. toiset taas kertoo että ei mitään vikaa. parempi kun ei kuuntele vaan marssii kauppaan ja ostaa . sittenpä näkee mikä on. vai mitä? tyukkään siitä mallista ja hintakin ihan ok. eiköhän se puheluihin, viesteihin ja sähköpostiin ole ihan ok. muuta en tarvi. pelaako siinä kaikki sähköpostit hyvin. on montaa eri postia...
- gdfhsf
juorujen valtakunnas kirjoitti:
minäpä olen harkinnut ostavani sen. kohta on pää ihan sekaisin kun toiset jatkuvasti haukkuu sen puhelimen että mikään ei toimi ja koko ajan saa juosta sen kanssa huollossa. toiset taas kertoo että ei mitään vikaa. parempi kun ei kuuntele vaan marssii kauppaan ja ostaa . sittenpä näkee mikä on. vai mitä? tyukkään siitä mallista ja hintakin ihan ok. eiköhän se puheluihin, viesteihin ja sähköpostiin ole ihan ok. muuta en tarvi. pelaako siinä kaikki sähköpostit hyvin. on montaa eri postia...
Maanantaikappaleita on joka mallilla ja merkillä.
Sähköpostit rippuu kai vähän siitä, mikä sposti on kyseessä. - juorujen valtakunnas
gdfhsf kirjoitti:
Maanantaikappaleita on joka mallilla ja merkillä.
Sähköpostit rippuu kai vähän siitä, mikä sposti on kyseessä.se on kyllä taivaan tosi...nämä maanantaikappaleet! ei vain ole koskaan minulle sattunut nokian puhelimissa niitä onneksi. koskaan ei ole tarvinut nokian puhelinta käyttää huollossa. ja melko usein tulee muuten vain vaihdettua. nämä nyt tietenkin erikseen nämä älypuhelimet. niissä varmaan enempi vikoja. minullakin on gmail ja hotmail postit. ei muuta.
- 5230,. (500) 520
sähköpostit pelittää lumioilla tosi hyvin,itellä lähes samanlaisessa 520 on useita laatikoita pari gmailia,elisanet,saunalahti,outlook,hotmail,nokia mail,,olen käytelly myös tota 620 koska perhestä semmonen löytyy(ei vikoja keväästä lähtien) ja täytyy sanoa että näppärämpää käteen sopivampaa ja helppokäyttöistä puhelinta saa hakea,toimii tosi sulavasti kuten kaikki muutkin lumiat,suosittelen
- iW8Droid
Suosittelisin silti tulevaisuudessa kys. Puhelimen ostajille, että ostavat mieluummin Nokia Lumia 720 puhelimen. Hintaero on suht pieni, mutta ominaisuus erot aika suuria. Kamera on optiikaltaan parempi ainakin.
- oho3
Miten saa vaikka biisin soitto ääneksi lumia 620???
En ole onnistunut. - 5230,. (500) 520
Luo soittoääni sovelluksella onnistuu,se löytyy kaupasta puhelimella Nokia kokoelmista
- oho3
Ok Iso KIITOS
- kkytf
oho3 kirjoitti:
Ok Iso KIITOS
Tai siirtämällä kokonainen mp3-kipale tietokoneelta puhelimen ringtones-kansioon.
- pätkii
kkytf kirjoitti:
Tai siirtämällä kokonainen mp3-kipale tietokoneelta puhelimen ringtones-kansioon.
Minulla kuuluvuus on huono, paljo, huonompi kuin ashassa, puhelut myös katkeilee kesken, varsinkin kun vkrastoihin soittaa saa pelätä katkeamista
kaikki on kokeiltu, tehdasasetukset, hard voitti, muuten toimii
- oho3
Etu sivulta hävisi ilta sanomien uutiset miten saan takaisin??
- 5230,. (500) 520
Jos tarkotat tuoreimpien uutisten päivitystä live tiileen loppumista syynä on yleensä se että on liian monta taustatehtävää päällä 15 ollessa maximi..asetukset>sovellukset>taustatehtävät tuolta estät yhden tai muutaman sovelluksen tausta suorituksen niin uutiset lähtee heti päivittymään.Ja tietty pitää itse sovelluksestakin tarkistaa että tapahtumaruudun päivitys on "Näytä" asennossa eli päällä.IS tiilen saakiinnitettyä alotusnäyttöön painamalla pitkään sovellusta sovellusvalikosta.Eiköhän tässä ollu kaikki oleellinen
- oho 3
Ok thanks Kiitos nyt toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855