Korkeatasoinen ravintola avataan tammikuussa Aurinkorannikolle. Ei taida tulla ihan fugeen, mutta aika lähelle. Mielenkiintoista, tällaista olen kaivannutkin, kulttuuria.
Estradiravintola aurinkorannikolla
22
531
Vastaukset
- jo alkoi heti....
Tosi surkea lista. Sellainen vanha miestarjoilija on melko töykeä
- Fugegggggggg
Avataan vasta tammikuussa. Odotan paikalta tasokkuutta ja viihtyisyyttä nykyiseen tarjontaan nähden. Olisi mukavaa vaihtaa juhlavaatteisiin fugessa käydessä.
- cabo pino
Sopivan matkan päässä Fugesta, että pääsee suoraan maantiellä odottavan poliisin syliin ajamaan - ja ratsiaan. Niitä onkin rantakatiellä joka ikinen ilta. Paikka on siis Cabo Pino, huonoin mahdollinen sijainti liikkumista ajatellen.
- Fugexxxxxxxxx
Harmi, että paikka on hankala, kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta. Tasokasta , siistiä, kulturellista paikkaa olen kaivannut. Mitä taxi ottaa Cabo Pinoon, entä bussit?
Pääseekö rantaraittia kävellen, tosin juhlatamineissa ei juuri huvita kävellä. - Parempi aloittaa jo
Fugexxxxxxxxx kirjoitti:
Harmi, että paikka on hankala, kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta. Tasokasta , siistiä, kulturellista paikkaa olen kaivannut. Mitä taxi ottaa Cabo Pinoon, entä bussit?
Pääseekö rantaraittia kävellen, tosin juhlatamineissa ei juuri huvita kävellä.On liian kaukana, ja taxit osaa nylkeä hintaa. Kävellen tosi vaarallinen palata, koska tummat ja Marokkolaiset osaavat odottaa hiprakassa olevia suomalaisia, jotka ovat sopivan pihejä maksaakseen taksia. Henkilökunta tulee olemaan halpatyövoimaa ja raaka-aineet tuodaan kuulemma salmen toiselta puolen. Ei kannata edes ajatella siellä käyntiä.
- einarineukko
Fugexxxxxxxxx kirjoitti:
Pääseekö rantaraittia kävellen, tosin juhlatamineissa ei juuri huvita kävellä."Pääseekö rantaraittia kävellen, tosin juhlatamineissa ei juuri huvita kävellä."
Jos jaksaa kävellä 15 km, niin mikä ettei. Capo Pino ei todellakaan ole Fuengirolassa... - Fugexxxxxx
einarineukko kirjoitti:
"Pääseekö rantaraittia kävellen, tosin juhlatamineissa ei juuri huvita kävellä."
Jos jaksaa kävellä 15 km, niin mikä ettei. Capo Pino ei todellakaan ole Fuengirolassa...Kuulostaa mukavalta lisältä aurinkorannikon ajanviettotarjontaan. Ehkä ei sitten sijainninpuolesta ihan arkipäiväistä huvittelua kuitenkaan. Innolla kuitenkin odotellaan ja käydään tsekkaamassa, kunhan paikka avautuu. Näkee sitten, miten viihtyisä paikka on. Bussi tuntuisi menevän paikkaan.
- ei5
einarineukko kirjoitti:
"Pääseekö rantaraittia kävellen, tosin juhlatamineissa ei juuri huvita kävellä."
Jos jaksaa kävellä 15 km, niin mikä ettei. Capo Pino ei todellakaan ole Fuengirolassa...Se on Cabopino...
- Pysytään Fugessa
Kun sitten aikansa tyttöporukalla siellä maistelevat, joku näistä aamuyöstä Marokkolaisten majapaikasta heräilee. Se paikka on silloin PinoPano.
- Fugexxxxxxxxxx
Luuletko, ettei kulttuuri kiinnosta suomipoikaa?Kyllä miehet käyvät teatterissa ihan samallalailla kuin naisetkin. Kieltämättä useimmat naiset pitävät viihtyisästä sisustuksesta, hyvästä ruoasta sekä itsensä sivistämisestä. Kaljakuppilat eivät useinkaan naisporukoita kiinnosta. Tietenkin olisi mukaavaa , jos vastaava paikka fugestakin löytyisi. Mainitsemiasi Marokkolaisia täytyy varoa ja palata porukassa taxilla, jos olemme tyttöporukalla liikkeellä.
- Yrittäjä
Fugexxxxxxxxxx kirjoitti:
Luuletko, ettei kulttuuri kiinnosta suomipoikaa?Kyllä miehet käyvät teatterissa ihan samallalailla kuin naisetkin. Kieltämättä useimmat naiset pitävät viihtyisästä sisustuksesta, hyvästä ruoasta sekä itsensä sivistämisestä. Kaljakuppilat eivät useinkaan naisporukoita kiinnosta. Tietenkin olisi mukaavaa , jos vastaava paikka fugestakin löytyisi. Mainitsemiasi Marokkolaisia täytyy varoa ja palata porukassa taxilla, jos olemme tyttöporukalla liikkeellä.
Teatteria ja muuta tapahtumaa on niin paljon Fuengirolassa, että ihan turha odottaa porukan kuin kerran käyvän katsomassa mistä Hannelen paikassa on kyse. Cabopino on kiva paikka itsessään, mutta tällaiseen toimintaan täysin väärä valinta. Olisi kiva nähdä suomalaisten onnistuvan tekemisissään. Taustavoimilla on huhujen(!) mukaan jo etukäteen mittavia talousongelmia, joten linja pitää jatkossakin.
- Ramon P
Capopino on Calahondassa, jossa on jonkin verran suomalaisasutusta. Sinne rakennettiin -90 luvun alussa suomalaisvoimin aika monta rakennusta ja siitä lähtien se on ollut pieni "suomalaiskylä" Capopinon länsipuolella oleva ranta on yksi koko aurinkorannikon kuuluisimpia naturistirantoja.
- pedro2
Cabopino kuuluu Marbellaan, Calahonda Mijasiin... Cabopino ei todellakaan ole Calahondassa, lähellä kylläkin. El Zocon ostoskeskuksesta Cabopinoon on matkaa n 5 km.
- Ramon P
pedro2 kirjoitti:
Cabopino kuuluu Marbellaan, Calahonda Mijasiin... Cabopino ei todellakaan ole Calahondassa, lähellä kylläkin. El Zocon ostoskeskuksesta Cabopinoon on matkaa n 5 km.
Muistini mukaan se on vain parin kilsan päässä Calahondan ostoskeskuksista. Capopinossa on tullut käytyä kymmeniä kertoja, mutta Calahondassa en muuta kuin joskus kävin mäen päällä katselemassa Puolimatkan rakennustöitä. Aina ajoin siitä ohi ja parin ympyrän kautta rantaan.
- moottoritie on kuuma
Cabopino on Calahondasta täysin eristyksissä. Välimatkaa monta kilometriä ja välissä valtatie.
- 19+4
Se estradi ei näe tuskin kevättä, arvaan
- Fugessa.....
Joko joku on käynyt. Onko viihtyisä paikka?
- tietoa on
Fugessa..... kirjoitti:
Joko joku on käynyt. Onko viihtyisä paikka?
Sehän tuleekin Fugeen. Lukekaa eilinen fuengirola.fi lehti
- Torressa tavataan
tietoa on kirjoitti:
Sehän tuleekin Fugeen. Lukekaa eilinen fuengirola.fi lehti
Lehdessä oli jo vanhaa tietoa. Joutuvat purkamaan tehdy remontin ja purkaminen on jo käynnissä. Uutet tilat on Torremolinoksessa ihan rantakadulla.
- Torressa tavataan
Torressa tavataan kirjoitti:
Lehdessä oli jo vanhaa tietoa. Joutuvat purkamaan tehdy remontin ja purkaminen on jo käynnissä. Uutet tilat on Torremolinoksessa ihan rantakadulla.
Lisää... ko. Tilassa ei saa harjoittaa enää ravintolaa....
- Fugexxxxxx
Torressa tavataan kirjoitti:
Lisää... ko. Tilassa ei saa harjoittaa enää ravintolaa....
Tuli käytyä kulttuuriravintolassa, hieno paikka suosittelen.
- Jiuhgtfrde
Jaa, näinkö nyt kävi. Suhdesoppaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289