Tosiaan labradorinnoutajaltamme irtosi tänään yllättäen kynsi. Ajattelin kysyä, että kuinka pitää toimia vai onko edes huolta aiheeseen. Kynnen palainen näyttää kokonaiselta mutta ohuelta. Onko siis koiralla useampi kerros kynsiä kynnessä, jos näin voisi sanoa? Verta ei tule tai arastele.
:)
koiralta irtosi kynsi!
4
644
Vastaukset 4
- Jos ei
ongelmia ole, niin mikä on ongelma? Anna olla vaan...
- Kotiapteekki
Trimmerillä itse varovasti muotoilisin ohutta osaa tasaisemmaksi ja lisäisin ruokavalioon omegaa jotta lähtisi uusi kerros kasvamaan vahvemmin. Jos alkaa aristaa, verestää tms. niin heti eläinlääkäriin. Pidä kynsi nyt siistinä ja eheänä sekä seuraile :)
Trimmeristä ja omegoista esim.
http://www.petenkoiratarvike.com/tuote/nutrolin-ravintoöljy/71714010/
http://www.petenkoiratarvike.com/tuote/kynsitrimmeri-bamboo-perfect-paws-s/711090/- Trimmeri on
parasta pitää tollasesta kynnestä kyllä kaukana tai se alkaa vuotaa verta. Aloittaja antaa sen kynnen vaan olla.
- melkoistakoiranelämä
Meillä kanssa Labradorinnoutaja 3v, ensimmäinen kynsi irtosi ollessaan n.1v, ja siitä sitten irtosikin kaikki takajalkojen kynnet.
Takajalkojen kynnet on kaikki itse irronnut, kynnen ns. '' kuori '' jää roikkumaan siihen ikävän näköisesti ja ydin näkyy alta, kaikki käytetty el.lääkärissä sitten poistattamassa.Takajalkojen kynnet ei ole vahvoja, leikatessa kynnen sisältä tulee ns. ''jauhoa''
HUOM. ei ole diagnosoitu kynsisairautta
Lisättiin ruokaan Biotiinia ja Sinkkiä, vahvistaa nivelnestettä ja kynnet vahvemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520