Terve!
Eli tässä kirjoittelee 25 vuotias palveluvastaava, joka huonon tuurin vuoksi tuntuu jatkuvasti pettymään työpaikkoihinsa perä jälkeen. Milloin on YT-neuvotteluja, milloin päättyy määräaikaisuus jne.
Asun alueella, jossa työtä ei kovin ole tarjolla. Elämäntilanteen vuoksi en kuitenkaan pysty muuttamaan esim. pääkaupunkiseudulle vakityötä hakemaan. Keikat kyllä luonnistuvat, joten työ sinänsä voi hetkellisesti sijaitakin kotipaikkani ulkopuolella.
Työhaastatteluissa olen käynyt, ja olenkin ollut kovin pidetty ja varteenotettava työntekijä -kuitenkin paikkaa saamatta. Palautteena on tullut useasti, että löydän varmasti ammattitaitoani vastaavan työn vielä, sillä turhaan näissä pesteissä aikaasi tuhlaat. MITÄ??! EIkö ravintola-alalle enää haluta ammattilaisia, vai onko kaikillä säästölinjat niiden suhteen? En ole koskaan vaatinut Tessiä isompaa palkkaa.
Olen myös myynnillisesti supliikki persoona. Olen itsevarma, jonka vuoksi pystyn kyllä myymään lähestulkoon mitä vain ja sen vuoksi olen myös toiminut myynnin parissa aina tarjousten tullessa kohdalle.
Kouluttaudun myös mielelläni, mikäli tuleva työnantajani sitä ehdottaa. Olen optimisti ja avoin eri mahdollisuuksille. Uskon vakaasti, että löydän vielä paikkani työelämässä. Sisäistän nopeasti uudet asiat ja annan täyden panoksen kaikelle, mitä teen.
Käytännössä voit tarjota minulle mitä tahansa työtä, mikä pitää sisällään asiakaspalvelua, myyntiä tai oikeastaan mitä tahansa työtä, jota sinulla mahtollisesti olisi tarjolla. Yhdessä keskusteltuamme voimme päättää, olenko sinulle oikea persoona.
Ulkonäöllisesti olen viehättävä, ehkä se on ollut yksi seikka mikä epäilyttää monia työnantajia. En tiedä miksi, mutta olen kuullut monen vastaavassa tilanteessa olevan naisen myös kertovan samaa. Haluankin painottaa, että ulkokuoreni alla on oikeasti fiksu ja älykäs nainen, jonka ÄO on oikeasti normaalia korkeampi. Älkää tuomitko ihmistä ulkonäon perusteella - minäkään en tee niin.
-Minulla ei ole lävistyksiä, eikä tatuointeja.
-Minulla on neutraalin väriset hiukset ja tyyliltäni edustan klassisen tyylikästä pukeutumista.
-Omistan B-ajokortin
-Ei rikosrekisteriä
-Alkoholi&hygieniapassi sekä anniskelupätevyys
-Koulutettu Nuori-Suomi -ohjaaja (Olen myös ollut lasten kanssa paljon tekemisissä)
-Hyvä kielitaito (Sulava englanti 3 muuta kieltä, äidinkieli Suomi)
Tässä pähkinänkuori itsestäni ja ajatuksistani. Laita alla olevaan sähköpostiini viestiä tarjolla olevista työmahdollisuuksista tai vinkeistä, joita sinulla on takataskussa.
Voit myös ilmiantaa minut pontentiaalisena työntekijänä Yritykselle/yksityishenkilölle, joka mahdollisesti hyötyisi avustani. Kiitän siitä etukäteen - KIITOS!
Olen tosissani, olethan sinäkin. Jatketaan keskustelua sähköpostitse. Yksityisyyteni säilyttämisen vuoksi annan henkilötietoni vasta kahden keskeisessä keskustelussa.
Hyvää syksyn jatkoa!
[email protected]
Nainen vailla työtä!
työtekijäänsäkiittää
1
261
Vastaukset
- Tähh
Voi olla vaikea kenenkään ottaa sinuun yhteyttä, kun et kerro missä asut. Suljit pois pääkaupunkiseudun mutta koko muu Suomi on vielä avoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346