Nolo tarkastus

normaalii?

Meillä oli koulussa lääkärintarkastus jossa lääkäri tarkasti pippelin ja kivekset. Lääkärinä oli nainen ja siellä oli koko ajan myös koulun naisterveydenhoitaja joka seurasi tarkastusta, nolotti ihan kamalasti. Oliko toi ihan normaalii, onko muilla ollut tommosessa tarkastuksessa vain lääkäri vai terveydenhoitaja kanssa?

27

6190

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo semmosia :D

      Öö, kutosel ainaki jätkilt tarkistettii kivekset ja meilt muijilt tissit & pulssi nivusien vierest. Nytkin kasil jätkät sano et siel tutkittii kivekset, mut sillon ala-asteel meil oli ainaki mieslääkäri ja naisterveydenhoitaja.

      Sillon sitä aatteli sillee "hyi oikeesti kui noloo" mut nyt voi vaan nauraa että paskat siinä mitää noloo ollu eikä kellää ees mitää tissejä :D

    • 25 vuotta, ei suotta

      Opetetaanko lapset nykyisin pelkäämään lääkäreitä? Mitä ihmeen noloa on siinä että lääkäri tarkastaa, hoitajan läsnäollessa tai ilman hoitajaa?

      • Joo semmosia :D

        Se menee yleensä pois, ala-asteella kun alkaa se kehitys nii ensin ollaan "niin isoo tyttöö & poikaa" mut sit alkaa hävettään ku ekat karvat alkaa kasvaa. Mulla oli hirvee kammo olla alasti, saatoin vaihtaa paidan kavereitten seurassakin jossain toisessa huoneessa, tyyliin sanoin että meen vessaan.

        Nyt hävettää kun miettii jälkeenpäi...


      • yksityisyyttä

        haluisitko ite että joku nainen töllää siinä vieressä kun lääkäri venyttelee sun pippeliä, ei ole ihan asiallista että paikalla on ylimääräistä 'yleisöä'


      • Joo semmosia :D
        yksityisyyttä kirjoitti:

        haluisitko ite että joku nainen töllää siinä vieressä kun lääkäri venyttelee sun pippeliä, ei ole ihan asiallista että paikalla on ylimääräistä 'yleisöä'

        Oonko mä missään vaiheessa sanonut että haluan ? :D

        Ei se nyt ehkä maailman mukavin tilaisuus oo, meillä kun on ollut niin että tutkimassa mieslääkäri ja sitten siinä vieressä terveydenhoitaja, mutta en mä nyt siihen kuole.


      • Anonyymi
        yksityisyyttä kirjoitti:

        haluisitko ite että joku nainen töllää siinä vieressä kun lääkäri venyttelee sun pippeliä, ei ole ihan asiallista että paikalla on ylimääräistä 'yleisöä'

        Hyi hitto


    • Eipä niitä lääkäreitä hirveesti kiinnosta teidän keskenkasvuset kiveksenne

    • hloikk

      Ei ne mitään kiveksiä tarkasta.

      • kylläpäs

        mulla ainakin 6 luokan tarkastuksessa puristeliin kiveksiä ja vedettiin esinahka taakse


    • trwee

      Mulla ei ikinä.

    • olenvielälapsonen

      Äik äklöö teil pojilla!

      Millasii tarkastuksii meillä tytöillä on? (oon kuutosella joten mul on se kohta:()

    • tyttö 7lk

      Tytöille työnnetään lasinen tähystysputki (tiedät kyllä minne) jolla tutkitaan sitten sukuelimesi sisäseinämät! Hiukan sattuui kun minulle työnsivät se :\
      Muttei sitä kannata hirveesti jännittää, ku sen tekee kuitenkin nainen :)

      • Espoossa 17 vuotta

        Tai sitten ei. Se on koulukohtaista niin että kysypä koulun terkkarilta, olenvielälapsonen. Tuo tyttö 7lk kuulostaa suoraan sanoen sen verran ainutkertaiselta että saattaa olla vaikka trolli.


      • lääkäri kammo
        Espoossa 17 vuotta kirjoitti:

        Tai sitten ei. Se on koulukohtaista niin että kysypä koulun terkkarilta, olenvielälapsonen. Tuo tyttö 7lk kuulostaa suoraan sanoen sen verran ainutkertaiselta että saattaa olla vaikka trolli.

        Meillä oli kutosella mies lääkäri ja naisterveyden hoitaja. Olihan se vähän ahdistavaa ku se mieslääkäri puristeli tissejä vähä joka kohdasta ja kysy että sattuuko ja sit se oli ällöttävintä kun se sano et laskeppas alushousujas vähän ja laita jalat vähän auki, sit se lääkäri meni kyykkyyn ja laitto kumihanskat käteen ja sit se vähä levitteli häpyhuulia ja kurkkas sinne sisään.. Hyi


      • 19, ei oo noin tehty
        lääkäri kammo kirjoitti:

        Meillä oli kutosella mies lääkäri ja naisterveyden hoitaja. Olihan se vähän ahdistavaa ku se mieslääkäri puristeli tissejä vähä joka kohdasta ja kysy että sattuuko ja sit se oli ällöttävintä kun se sano et laskeppas alushousujas vähän ja laita jalat vähän auki, sit se lääkäri meni kyykkyyn ja laitto kumihanskat käteen ja sit se vähä levitteli häpyhuulia ja kurkkas sinne sisään.. Hyi

        --- Meillä oli kutosella mies lääkäri ja naisterveyden hoitaja. Olihan se vähän ahdistavaa ku se mieslääkäri puristeli tissejä vähä joka kohdasta ja kysy että sattuuko ja sit se oli ällöttävintä kun se sano et laskeppas alushousujas vähän ja laita jalat vähän auki, sit se lääkäri meni kyykkyyn ja laitto kumihanskat käteen ja sit se vähä levitteli häpyhuulia ja kurkkas sinne sisään.. Hyi ---

        Esitäpä joku dokumentti siitä että teidän koulussa on tuollainen käytäntö. Kerro esimerkiksi koulun nimi ja paikkakunta ja terkkarin puhelinnumero. Vielä enemmän kuin tuo espoolainen, en ole ikinä kuullut että 12-vuotiaalle noin tehtäisi, enkä suoraan sanoen usko.

        Pojilta on kuultu kaikenlaisia juttuja ja nyt sitten tytöt ilmeisesti yrittää päästä tasoihin.


      • harkitse tarkkaan
        lääkäri kammo kirjoitti:

        Meillä oli kutosella mies lääkäri ja naisterveyden hoitaja. Olihan se vähän ahdistavaa ku se mieslääkäri puristeli tissejä vähä joka kohdasta ja kysy että sattuuko ja sit se oli ällöttävintä kun se sano et laskeppas alushousujas vähän ja laita jalat vähän auki, sit se lääkäri meni kyykkyyn ja laitto kumihanskat käteen ja sit se vähä levitteli häpyhuulia ja kurkkas sinne sisään.. Hyi

        > Meillä oli kutosella mies lääkäri ja naisterveyden hoitaja jne

        Jos tuo kertomasi on totta, lääkäri ylitti valtuutensa ja syyllistyi suoraan sanoen seksuaalirikokseen. Jos noin tosiaan kävi, seuraavaksi sun on syytä kerätä kaikkien luokkakavereiden kokemukset, ja jos lääkäri on tehnyt saman kaikille, teillä on pätevä syy haastaa hänet oikeuteen.

        Mutta noin vain en usko että lääkäri tuolla tavalla riskeeraisi itsensä.

        Opiskelen ekaa vuotta sairaanhoitajaksi ja nyt on jo otettu esiin se mitä saa tehdä ja mitä ei.


      • Espoossa 17 vuotta
        lääkäri kammo kirjoitti:

        Meillä oli kutosella mies lääkäri ja naisterveyden hoitaja. Olihan se vähän ahdistavaa ku se mieslääkäri puristeli tissejä vähä joka kohdasta ja kysy että sattuuko ja sit se oli ällöttävintä kun se sano et laskeppas alushousujas vähän ja laita jalat vähän auki, sit se lääkäri meni kyykkyyn ja laitto kumihanskat käteen ja sit se vähä levitteli häpyhuulia ja kurkkas sinne sisään.. Hyi

        Enpä usko minäkään että kuutosluokalla alettaisiin häpyhuulia levitellä ja sisään kurkkia. Yritättekö panna paremmaksi kuin pojat? Kertooko joku seuraavaksi miten vitosluokalla työnnettiin tähystin ja sen jälkeen että lääkäri raiskasi?

        Jos noin on tosiaan tehty, noudata tuon nimimerkki "harkitse tarkkaan" neuvoa - ja muista että jos asiasta tulee poliisitutkinta ja juttu paljastuukin trollaukseksi, trolli joutuu vaikeuksiin. Siinä ei alaikäisyyskään auta. Toden totta, harkitse tarkkaan.


    • 19 v neitsyttt

      Missä ihmeen kouluissa te ootte ollu? Omia munia ei o ainakaan tutkittu ja häpelöity terkkarilla. Joskus kutosel peloteltiin ett terkkari laittaa kylmän lusikan vehkeitten alle, mut semmosta ei tapahtunut, pelkkä rokotus vaan

      • ccc

        ihan normaalikoulussa, meiän luokan tytöillä ei ollut mitään tuollasta tarkastusta kun tyttöjen pimpit tarkastetaan myöhemmin säännöllisesti gynellä. Mutta pojilla tarkastettiin ja huolella just sen takia kun myöhempiä tarkastuksia ei ole. Ja oli mullaki paikalla lääkäri ja terkkari molemmat naisia.


    • Jonne4lk

      Mul tarkistettun muna ku olin eskarissa. Siin se naislääkäri vaa kattos sitä

    • Äidinpoika

      Meidän koulussa kun oli tarkistus. Se vain vilkaisi että on kaikki ok ja seuraava poika sen eteen. Sillä seisoi peli ja lekuri sanoi vain iso poika, Ja ei muuta tehnyt sille. Tämä tapahtui 80 luvulla eli en tiedä miten on tänäpäivänä se tarkistus.

    • Anonyymi

      Siis tää ny eroon muista mutta ihan sama. Oli kuutosluokan tarkastus. Siinä lääkäri tsekkas perus jutut ja näi. Sitten pyysi nousta ja laskee housuja jatunnusteli kiveksiä. Kesken toimenpiteen pari meidän luokan tyttöä rynnii naisopettajan kanssa sisään ja mää siinä seison munat esillä kaikki jäätyi eikä sanonut sanaakaan. Sitten opettaj lähtee tyttöjen kanssa pois. Parasta on se että tytöt olivat hyvännäköisiä ja toinen mun ihastus

    • Anonyymi

      muistan itekki 90luvulla, ysin lääkärin tarkastuksen lopussa joutu tiputtaan aluhousut nilkkoihin, nuori mieslääkäri kopeloi peniksen ja kivekset, sen lisäksi tunnusteli sormella peräaukkoni, tämä ei kuulunut tarkastukseen, minulla oli vaan vaivaa siellä päässä joten se tutkittiin, kokoajan vieressä seurasi tutkimusta noin 40 vuotias naisterkkari täyttäen papereita, no ei tästä traumaa jääny vaikka hävettikin, ihmettelin vain miksi terkkari ei voinut edes kääntyä selin pöksyjen laskemisen ajaksi

    • Anonyymi

      Mun tapaus ei käynyt terkkarilla, vaan kävin oman kaupungin sairaalan sukupuolitautipolilla testeissä. Sinne saa yhtenä päivänä viikossa mennä aikaa varaamattakin, muina päivinä ajanvarauksella.
      Oli väärä hälytys, mutta tietty kun olin harrastanut suojaamatonta seksiä yhden tytön kanssa erään kerran ja viikon sisällä mulla tuli kaluun jotain iho-oireita, niin totta kai eka ajatus oli, että sain tältä tytöltä jonkun seksitaudin. Mutta oli vaan jostain muusta johtuva juttu onneksi.
      Mutta itse tutkimus oli kyllä vähän outo itselle ainakin, tai no, enpä mitenkään nauttinut siitä ainakaan.
      Siellä oli joku vanhempi naislääkäri työvuorossa, ehkä jotain 50v, ja sillä kertaa oli muutama lääkäriopiskelijakin seuraamassa vastaanottoa, työharjoittelussa kai tai jotain.
      Niin oli aika kokemus maata selällään sängyssä housut kintussa ja tämä naislääkäri tutki mun kaluani hyvinkin tarkkaan analysoiden ja nämä opiskelijat seurasivat koko touhua kaula pitkällä hyvinkin tarkkaan.
      Kaiken huippu oli ivielä se, kun mulla on alapäässä pigmenttihäiriö, eli osa ihon pigmenttisoluista puuttuu kaiketi ja sen vuoksi mun kalu ja osa kasseista on kaksiväriset. Eli on normi ihonväriä ja sitten on tosiaan sellaista hailakan vaaleanpunaista/vaaleata ihoa. Ja sitä kun tämä lääkäri selitti oikein kovaan ääneen että tällainen värikkyys ei kuitenkaan ole syntymämerkki ja kyselikin, että tiedänkö mistä tuollainen on tullut/johtuu ja hänen tietääkseen jotkut tapaturmat voivat aiheuttaa ihon värimuutoksia jne. Ja samalla nosteli ja siirteli mun kasseja&munaa edestakaisin ja esitteli sitä näille opiskelijoillekin, että miltä ne näyttää eri kohdista. Ja mitä siinä olikin. Itse olin jotenkin nolona ja ajattelin vain että loppuisi jo koko tilanne...
      Muutenkin tuntui jotenkin niin hiton nololta mennä sinne alapäävaivan vuoksi, mikä ei sitten(onneksi kylläkin) ollutkaan sukupuolitauti ja sitten lääkäri vielä esitteli mun vehkeitä tuollaiselle 5-10 hengen porukalle takran selonteon kanssa. Vielä kun olisi hihkaissut että katsokaa mitä mä löysin täältä ja eikös näytäkin metkalta kun pojalla on kaksivärinen pippeli ja kassit....

      • Anonyymi

        Toi oli paha..:D
        Toivottavasti et traumatisoitunut kuitenkaan, liikaa ainakaan.


    • Anonyymi

      Mulla kävi joskus tarkastuksessa se klassinen juttu, eli sain seisokin.
      Sattui olemaan naislääkäri, eikä ainakaan erityisemmän kaunis tai seksikäskään edes, mutta eihän sille silti mitään voinut, kun nainen koski mun vehkeisiini.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe