Taas uusi kesäkissa?!

kissojenhoidonpuolesta

Tänään kotiin tullessani kotipihallamme oli suloinen kissa joka tuli heti jalkojeni juureen kiehnäämään. Silitin kissaa ja odotin että se lähtisi siitä jonkin ajan kuluessa omille teilleen mutta se jäikin meidän terassille eikä ole sieltä pois lähtenyt. En nyt tiedä onko tämä jonkun heitteille jättämä kissa vai onko kyseessä eksynyt yksilö.. kissan turkki on terve ja se vaikuttaa muutenkin elinvoimaiselta, vaikkakin kaipaa jatkuvasti silittäjää. Meidän alueella on aikaisemminkin ollut kesäkissoja ja itse olen peräti kolmea hoitanutkin joille ollaan sitten hankittu myöhemmin uusi koti kun omistajaa ei löydy. Tämän kissan alkuperää on vaikea arvioida, sillä se on kuitenkin hyvinvoiva, mutta tiedän että yöt ovat kylmiä ja jos se rupeaa kovin omissa pihanurkissa pyörimään, ei tilannetta voi katsoa liian pitkään. Miten teillä on tapana toimia näiden heitteille jätettyjen kissojen kanssa?

5

236

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytöeläinhoitolaan
    • suvikatti

odotan pari viikkoa ruokkimatta kiertolaista. Jos ei katoa, alan ilmoitella lähiseudun postilaatikoilla ja kuukauden päästä toimitan löytöeläintaloon

• vitutaaaaaaaa

kuka edesvastuuton antaa äänekoskelle 8henkilön lapsi perheeseen kissan pennun taas leikki kaluksi kun edellinen meni ruoka lakkoon kiusaamisen takia ja taas uusi pentu rääkättäväksi kakaroille hei leluja saa kaupasta niihin ei satu kun vetää hännästä sairas perhe !!!!!!!!!

• koittakaa tajuta.

Asian ydin on just toi. Joku antaa kissanpennun, ajattelematta minkälaisille
        kiduttajille pentu joutuu.

Veisi pyöreitä kiviä ja käskisi leikkimään niillä.

• korjaan ...

asiaa korjatakseni se oli aikuinen kissa mikä tuli pennun tilalle mut sama meno siellä on !!!! ei hyvä paikka eläimelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      212
      1009
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      811
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      212
      746
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      67
      662
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      39
      567
    7. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    8. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      560
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      513
    Aihe