Haluan villakoiran

villakoirafani

Heips!!

Olen aivan rakastunut villakoiriin ja pienenä perheessämme oli villakoiria ja nyt haluan itselleni mutta ongelmana on se että kun soittelen kasvattjaille olen saanut ylimielisä ignoorauksia, halveksuvia vastauksia. " en myy kuin tutuille" "emme myy nurelle naiselle" , "meillä on varattuna kaikki"( vaikka myivät vielä kauan sen jälkeen vielä ja vielä se että kuulin kaverin tutuilta että sieltä saivat koiran)
Potuttaa kun en tiedä missä mättää. Olen 20 vuotias ja parisuhteessa. Myöskin olen aloittanut puhelun että olen kiinnostunut narttu pennusta niin heti tyrmätään. Mikä noilla villakoirien kasvattajilla oikein on? Olen kuullut monta kertaa monilta etteivät anna kuin sijoitukseen yms. ?
Keskustelupalstoilla puhutaan ettei saa ottaa Virosta koiraa tässä nyt vaan mitä ilmeisemmin käy ettei ole muuta vaihtoehtoa! Ärsyttää! Kertokaa mitä tiedätte tästä asiasta ja jakakaa jos teidätte kenllä on pentuja tiedoss! KIIITOS!

8

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poodlaja
    • Hyi puudeli

      Vaihda suosiolla rotua. Hyvä vaan, ettei noita rumiluksia saa noin helposti, saisivat hävitä katukuvasta

      • +64+

        Laita kuvasi tähän niin äänestetään kumpi on rumenpi sinä vai vaillakoira.


      • villis:)

        Mulla on kaksi villakoiraa ja ne eivät ole rumia vaan oikein sieviä Se on oikein hyvä rotu


    • heheh

      Toivottavasti et vaan ole luovuttanut. Kannattaa olla kärsivällinen ja jatkaa etsimistä!! Hassua, olen aivan samassa tilanteessa ja minulla taitaa pian käydä tuuri, aika näyttää ;)

    • juupsis

      Hei !

      Oletko pohtinut sijoitusta? : )
      Meidän perhe sai sillä tavalla hurmaavan huiskuhännän kotiin : )
      (http://www.koiratori.com/)

      • Duudl

        Pentueet ovat niin pieniä, joten taitaa olla kasvattajan markkinat. Ja kasvattajissa taittaa olla paljon näyttelyihmisiä.
        Tuntui meistäkin,että pitää olla joku yli-ihminen, että pennun saa. Mutta löytyi sitten kasvattaja, joka on "tästä maailmasta" ja jalat maassa. Ja meillä on kiva pentu!
        Ota yhteyttä kasvattajiin ajoissa. Onnea hankintaan.


    • villis-fani223

      Meijän toinen villakoira on keltaisesta pörssistä sieltä vähän ajan etsimisen jälkeen löytyi hyvä
      ONNEA ETSIMISEEN!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe