Meikkaamisella saadaan aivan erinäköiseksi.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2458623/Most-amazing-make-makeovers-plain-women-transformed-cover-girls.html
Miksi Luojan luoma muomu ei kelpaa, vaan kasvot on muutettava?
7
206
Vastaukset
- Luomu...
sitä tarkoitin.
- exneiti-elovena
Jos nyt meikäläisenkin naaman jättää pakkeloimatta nk.parempiin juhliin mennessä, niin kyllä se on sama vetää ne samat haalarit kuin töissäkin niskaan, niin ainakin naama tukee vaatetusta.
Ja piristää se vähän mieltäkin, kun pyyhkäsee punat naamalle ja silmiin lisää tuiketta.
Sillä en voi kehuskella, että sen kummemmin kävisi flaksi miesten parissa oli pakkelia tai ei. Yhtä huono menestys on ollut molemmilla pärstäkertoimilla.
- Juuri siksi
Ihanaa että on meikkileikki, kuka jaksaa katsella samaa väritöntä lanttua joka päivä. Itse toivoin nuorempana vaihtopäitä, onneksi meikillä saa itsensä näyttämään paremmalta, jopa ihan siedettävältä.
Väreillä, korostuksilla, varjoilla ... tuodaan kasvojen hyvät puolet esiin ja häivytetään / piilotetaan huonoja. Linkin kuvissa vaikuttaa tosin myös ainakin kuvien valotus ja hiuksetkin on järjestetty kasvojen malliin paremmin sopiviksi. Kokonaisuus on se juttu, ei pelkkästään kasvot.
Ja tätähän on tehty kautta aikain ja joskus historiassa miehet jopa naisia enemmän, esim. vaikka inkkarit ja vanhojen aikojen aatelismaailmat. - niksis tiksis
Meikittömät kasvot kestävät sadesään ja helteen. Pakkasella pakkelointi suojaa ohutta ihoa, silloin meikkaus ei ole pelkkä ulkoasukysymys.
Yllättävää on se, että kaikki miehet eivät pidä naisensa puuterihuiskutuksesta ja huulien punaamisesta. Naiset ehostavat itseään kilpaillakseen toistensa kanssa voittopokaali kiikarissa ;) - Olen sen arvoinen
Mieähet eivät pirä "puuterinhuiskutuksesta" juuri sen takia, että jopa he huomaavat, että ulkonäkö muuttuu paremmaksi. Ja silloin iskee pelko pershuuksiin, että muutkin mieähet huomaavat, ja se on vallan kauhiaa eikä toivottavaa lain.
Itse en kilpaile mistään kenenkään kanssa, teen mitä teen yksinomaan ja ainoastaan itseni takia.- niksis tiksis
Kun oikein meikkaa, on lopputulos huoliteltu ja kaunis itseään katsella ;o))
- .k.
Eihän sitä saisi käyttää sateenvarjoakaan, jos tämä "luoja" on tarkoittanut että sateessa kastutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059