Voisiko joku auttaa, todellinen ongelma johon tarvitsen apua..

peloissaan

Hei kaikki. Nyt puhutaan hengistä, hyvistä ja pahoista, enkeleistä, asioista, joita tiede ei pysty selittämään. Jos sinä et usko tällaisiin asioihin, ihmettelen miksi edes pyörit suomi24 "kummittelu" osastoilla ja voit samantien häipyä. En kaipaa tänne siis turhia selityksiä tai vähättelyjä, vaan oikeasti apua.

Eli.. Olen 14 vuotias tyttö. Olen ollut aina hyvin henkinen ja toimin lähestulkoon aina vaistojeni varassa, enkä juurikaan ajattele tai tee päätöksiä järjen tai tiedon avulla.

Muutama vuosi taaksepäin aloin kunnolla kiinnostua henkimaailmasta ja aloin muodostaa yhteyttä henkiin ym. henkiolentoihin. Aloin meditoimalla ottaa yhteyttä mm. henkioppaaseeni, enkeleihin ja muihin hyviin henkiin. Sainkin heihin hyvin nopeasti yhteyden. Nykyään oma henkioppaani tulee luokseni aina kun pyydän, tunnen ja aistin oikeasti hänen läsnäolon. Juttelen hänen kanssaan usein. Hän on auttanut minua paljon.

Nyt päästään sitten itse asiaan.. eli.. lähiaikoina minuun on ottanut yhteyttä/minulle on puhunut todennäköisesti huonot henget.. Yleensä, kun henkioppaani tai muu hyvä henki alkaa puhua minulle, minulla on turvallinen ja mukava olo..
Mutta kun se paha henki minulle puhuu, oloni oli hyvin pelokas ja ahdistunut.

Eilen illalla, istuin sohvalla katsomassa telkkaria. Yhtäkkiä teenkeittimen virtanappi napsahti itsestään päälle ja vesi alkoi kiehua. Sen jälkeen oloni oli hyvin pelokas ja paha henki tuli luokseni ja sanoi: " tapamme sinut " " Me tarvitsemme sinua "
Yriti kutsua luokseni henkiopastani, hän saapuikin luokseni, mutta paha henki ns. karkotti hänet pois ): Menin peloissani nukkumaan.

Tällaisia tapauksia on enemmänkin sattunut, tuo vain yksi esimerkki tilanteesta, jolloin kohtaan pahan hengen..

Eli, nyt kaipaan hieman apua.. Pelkään, että pahat henget ottavat minusta vallan ja karkoittavat hyvät henget pois ): Mitä minun kannattaa tehdä ? Olen oikeasti hyvin huolissaan ja peloissani, kaipaan oikeasti apua. Auttakaa!

26

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa ei vaistoa

      Jätä henget ja käänny mielenterveyden hoidon ammattilaisten puoleen.

      • jep4

        niin ja jotkut eivät osaa lukea, pakko vain päästä sanomaan.


      • tietoa ei vaistoa
        jep4 kirjoitti:

        niin ja jotkut eivät osaa lukea, pakko vain päästä sanomaan.

        Oma lukutaitosi on kummituksen p.askaa !


    • kritofo

      Huuda Jeesus Kristus apuun.
      Muita keinoja ei ole !

    • älkää eksykö ihmiset

      Vastaan niin rehellisesti ja asiallisesti kuin vain voin ja ymmärrän.
      Ensinnäkään mikään tuollainen hekimaailman kanssa touhuaminen ei ole turvallista. Ei ole hyvä kutsua henkiä apuun: ei hyviä, ei enkeitä, voimeläimiä, henkioppaita. Mikäli niin tekee, kutsuun vastaan aina vain petolliset valheheget, demonit. Edes enkelit eivät voi tulla ihmisen kutsusta apuun vaan ovat Jumalan käskyläisä ja toimivat hänen ohjeiden mukaan.

      Siinä se harha onkin että ensin alussa henkimaailma näyttää hyvältä, auttaa mutta pikkuhiljaa, ihminen huomaa, että hän ei enää hallitse niitä vaan tapahtuu päinvastoin. Ihminen ei enää komentele, kutsu henkiä vaan ne alkavat painostaa, pelotella ja tulla yhä voimallisemmin elämään.Tulee pelko ja ymmärrys, että minä en enää hallitse tätä. Sinulle on käymässä juuri näin.

      Ainut apu ja keino on päästä vaputeen on kääntyä elävän Jumalan puoleen ja huutaa Jeesusta Kristusta avuksi. Vain Jeesus on voimallinen ja auktoriteetti henkimaailman yllä.
      Ihmisellä ei ole kerrassa mitään muuta lupaa ja keinoa olla yhteydessä näkymättömään on vain se mitä opetetaan Raamatussa, Jumalan sanassa. Siis edes Jumalan palvelijoita enkeitä ei saa rukolilla vaan Isää Jumalaa ja Jeesusta Kristusta ja Pyhää Henkeä. Tämä saattaa tuntua tyrmäävältä hihhuloimiselta, mutta asia on vain näin.

      Sinulla ei ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa tuo epämäärästen henkien kanssa veslaaminen ja kääntyä elävän Jumalan puoleen. Rukoile vapautusta Jeesuselta Kirstukselta, pyydä anteeksi tietämättömyyttäsi, ja sanoudu irti. Etsi apua joltain luotettavalta uskovaiselta.

      Jumala on antanut ihmiselle järjen, ymmäryksen ja terveen mielen harkinnan. Niitä on "lupa" ja jopa tarpeellisi.ta käyttää. Kun rokoilemme Jumalalata johdatusta ja viisautta, niin saamme luottaa että hän johtaa ja tehdä ratkaisumme terveen järjen valossa. Ei tarvtise odotella henkioppaiden ja vaistojen ja tunteiden aivoituksia.

    • valon tuoja

      Asiaa puhut, tytölle lisään myös sen, että demoneilla on tarkoitus peloitella ja saada ihminen pelokkaaksi ja ahdistuneeksi, itsellä on tästä paljonkin kokemusta.
      kun pääset peloista, kuten aiemmin neuvottiin ainoan, jolla on mahti ja voima demoneita vastaan, eli pyytämällä Jeesus omaksi ja ainoaksi herraksi.
      Myös ne henkimaailman höpötykset pitää kaikki lopettaa heti.

    • kaikenkokenut59

      Sinulla on vakava ongelma henkien kanssa. Minulla on kotona aaveita jotka on videokuvattu eli asia on tosi ja kaikenlaista sattuu kotonani ja välillä pelottaa paljon. Auttaa en osaa sinua, mutta toivon parasta tiedän kuitenkin, että on pahoja henkiä myös. Jaksamista sinulle. Jos, haluat tietää minun kokemuksista kotonani niin mene sivulle asunnossa kummittelee. nim. kaikenkokenut59.

      • dfdfdff

        no voit varmaan ladata youtubeen muutaman kuvatun videon. Ei oikein tunnu uskottavalta.


    • get_help

      Ihan oikeasti, ensimmäinen kommentti on ainoa josta on jotain apua. Ota yhteyttä lähimpään mielenterveyshoidon ammattilaiseen jos tämä kertomuksesi on totta. Ihmismieli kykenee sotkemaan asiat hyvikin paljon. Psykoosin kanssa ei parane leikkiä!

    • Bible is true

      Ketjun aloittaja ja muut ketkä olette pimeyden demonisten henkivaltojen kanssa tekemisissä:

      Raamatusta tiedämme että Jumala lähetti rakkaan poikansa Jeesuksen Kristuksen tekemään tyhjäksi perkeleen teot! Jeesus kuoli sinunkin syntiesi tähden Golgatan keskimmäisellä ristillä ja vuodatti kallisarvoisen sovintoverensä syntiemme tähden. Kolmantena päivänä Jumala nosti Jeesuksen kuolleista. Jeesus voitti synnin ja saatanan vallan koska synti mikä erottaa ihmisen Jumalasta maksettiin täysi hinta Jumalan edessä. Ilman syntien anteeksiantamusta emme voi päästä taivaaseen ja olemme erossa Jumalasta.

      Tänään on pelastuksen päivä ja Jeesus kutsuu sinua suuressa rakkaudessaan pelastukseen seuraavan rukouksen kautta:
      "Jeesus Kristus, uskon että olet Jumalan poika ja että kuolit syntieni tähden Golgatan ristillä ja että Jumala nosti sinut kuolleista. Anna kaikki syntini anteeksi ja vapauta minut synnin ja saatanan vallasta. Ole minun elämäni Herra ja Vapahtaja. Auta minua seuraamaan sinua. Kiitos Jeesus, Aamen"

    • hsagfvodyubdslij

      Yhhh... Itselläni tuskin on mitään järkeviä neuvoja, mutta ääri-kristittyjen höpinä alkaa jo ärsyttää. Haluaisin muistuttaa, että Raamattu on ihmisten kirjoittama, joten siellä kaikki ei todellakaan ole mitn Jumalan sanaa. Ja btw. spiritismi-jutuissa kerrotaan aina "pahasta demonista" joka alkaa yhtäkkiä nakella Raamattua pitkin seiniä, joten kannattaako ihan oikeasti jotain rukouksia huudella?

      Kummalliselta kuulostaa aloittajan tarina, todenperäisyyteen en ota kantaa.

      Voisit huudattaa jtn. karmeeta musiikkia... tai etsiä jotain Mustasta Raamatusta. Se ei ole mikään saatananpalvojien kirja, toisin kuin kerrotaan. On ennemminkin joku "loitsu-kirja". Uskonnonkirjassa luki että siellä käsketään juomaan jtn. helekutan aasinmaitoa syylien hoitoon, joten eiköhän pahoihin henkiinkin löytyy joku karkotus keino.

      • Bible is true

        ”Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi” (Mark. 1:15). Jumala kehottaa meitä Sanansa kautta kääntymään syntielämästä ja uskomaan evankeliumin ilosanoman hänen Pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta, joka voitti kuoleman ja avasi taivaan portit. Meillä tulisi olla rakkautta totuuteen ja totuus löytyy Jumalan sanasta. Muuten vääristelemme Herran suoria teitä (Apt. 13:10) ja olemme eksyksissä ellemme tunne Kirjoituksia ja Jumalan voimaa (Matt. 22:29). Jeesus haluaa antaa uuden suunnan elämäämme ja hänellä on valta vapauttaa meidät sielunvihollisen syntikahleista ja tuoda rauhan elämäämme. Vaikka Jeesus on Isän Poika on hän yhdessä Pyhän Hengen kanssa yksi Jumala. Sielunvihollinen on valheen mestari ja hän tekee kaikkensa ettei kukaan pelastuisi ja uskoisi Raamatun Jumalaan ja Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen, joka tulee vielä takaisin.

        TILIN TEKEMINEN JUMALALLE: Viimeisellä tuomiolla toimii tuomarina elävä Jumala ja koska hän on oikeudenmukainen on hänen rangaistava synti, jota hän vihaa, henkilöön katsomatta. Meidät tuomitaan lopulta tekojemme mukaisesti kuten olemme eläneet. Syntisen tilintekijän sielu joutuu iankaikkiseen helvettiin eikä voi päästä pyhän Jumalan luokse taivaaseen koska synti turmelisi taivaan kuten maailmankin. Jumalan tahto ei ole kuitenkaan tuomita ketään vaan armahtaa katuva syntinen. Jokainen, joka uskoo Jeesukseen Kristukseen on siirtynyt pimeydestä valkeuteen ja Saatanan vallasta Jumalan tykö ja saanut syntinsä anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa (Apt. 26:18).

        VOIMMEKO PELASTAA ITSEÄMME? Raamatusta tiedämme että emme pysty pelastumaan yksin kasteella, kuulumalla tiettyyn seurakuntaan/kirkkoon, ateismilla, eri uskontojen kautta, omilla teoilla emmekä edes papin viimeisellä aamenella hautajaisissa. Jos taivaaseen olisi olemassa joku toinen tie olisi se ilmoitettu raamatussa, joka ei erehdy. Tämä tekisi myös Jeesuksen ristinkuolemasta tarpeettoman. ”Armosta te olette pelastettuja uskon kautta, ette itsenne kautta, se on Jumalan lahja, ette tekojen kautta, ettei kukaan
        kerskailisi” (Ef. 2:8-9). Meidät on kuitenkin ennalta katsottu että tarvitsemme pelastuksen ”sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat Jumalan kirkkautta vailla” (Room. 3:23). Jumala on säätänyt että voimme pelastua ja saada syntien anteeksiantamuksen armolahjana yksin uskomalla Jeesukseen Kristukseen.


    • nimimerkkini

      Oon saman ikänen ja kokenu myös paljon asioita. Minulla on epäilijöille yksi asia - uskon, että herkkyys yliluonnolliseen on lahja. Toki se voi olla kirous tietyissä tilanteissa, mutta Jumalan suoma lahja on tarkoitettu niille, jotka osaa käyttää sitä oikein ja käyttää omia aivojaan ja olla skeptistinenkin. Itse en hae yhteyksiä henkien kanssa - ne hakee mun kanssa. En voi sille mitään. Reagoin aina henkiin voimakkaasti, oli ne hyviä tai pahoja. Kerran meinasi saha tippua päähän poltergeistin takia. Ja puukko melkee kädelle. Mutta muuten lähinnä hyviä henkiä olen kohdannut. Mä en oo pyytänyt tätä lahjaa, ja tästä on joskus riesaa, mutta oon silti tosi onnellinen et mä saan nähdä niitä.

      • dfdsfd

        Hei sinä...kerropas onko netissä yhtään aitoa videokuvaa kummituksista tai henkien toiminnoista. Jos mielestäsi on, linkitätkö tänne.


    • golden light

      Oletko käyttänyt voimia jotenkin itsekkäästi tai maallisen mammonan haalimiseen? Tällöin se voisi selittää miksi jokin negatiivinen olento on päässyt läpi. Tällöin se on voinut esiintyä henkioppaanasi jo jonkin aikaa.

      Tai oletko pyytänyt päästä eteenpäin asioissa? Tällöin sinua voidaan koetella, jotta nähdään oletko valmis. Et voi siirtyä eteenpäin ennen kuin voitat pelkosi.

      Usko itseään suurempaan auttaa myös (Jeesus).

      Varmistu myös henkioppaastasi. Varmista, että hän todellakin on valosta.

    • bytheway

      Netissä on liikaakin kuvia "kummituksista". Minkään aitoudesta ei voi olla varma

    • poseidon

      hyvä et oot yhteydes henkioppaasee jatka sitä.. noi uskiksien höpinät on pelkkää paskaa... mikää ei oo tappanu enempää ihmisiä ku kristinusko papit kirjotti raamatun rahan ahneuksissaa.... luota siihi oppaasee ja pyydä apua jos tuntuu pahalta eikä kannata pelätä ei sulle pahaa kukaa tee...mä nään aika usein erilaisii henkiä.. oon jo tottunu eikä mua haittaa jos.. ni käsken poistuu ni kyl lähtee...taustaks oon yli 35 mies ja asun 1800 luvun kartanossa joka on oikee mainostettu kummitus taloks... viimesin oli ku meil istu salongis vanha nainen se hiippaili yöllä aina sillai et hetätti.. ei muuta ku sinne vaa ja sanoin ey nyt loppuu. ja niin loppu...

      • EX-Witch

        Olen itse ollut aikoinaan henkien kanssa tekemisissä ja oman kokemuksen kautta oppinut, että on totta, että monet henget esiintyvät hyvinä ja henkioppaina, vaikka ovatkin demoneita. On mahdollista, että henkioppaasi on oikeasti demoni, vaikka tuntuikin aluksi hyvältä.

        Kyllä tuo kaikki on ihan todellista demonista aktiviteettia. Sinun tulee pyytää "Jeesus tule elämääni ja pelasta minut." Silloin saat voiman karkottaa pahoja henkiä Jeesuksen nimessä.

        Sinun tulee sanoa demoneille kolme kertaa "Jeesuksen nimessä pois!" aina kun näet niitä, niin niiden on poistuttava.

        Raamattu neuvoo koettelemaan henget. Jos henget tunnustavat Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleeksi, ne ovat Jumalasta eli hyviä ja puhuvat totta. Jos ne eivät tunnusta, ne ovat demoneita ja valehtelevat.
        Kysy tästälähin kaikilta luoksesi tulevilta hengiltä "tunnustatko Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleeksi?"
        Älä hyväksy vastauksia ennenkuin olet esittänyt koko kysymyksen. Henget pyrkivät hämäämään vastaamalla liian aikaisin. Esim. kun olet kysynyt "tunnustatko Jeesuksen Kristuksen," ne vastaavat "kyllä." Silloin ne kyllä tunnustavat Jeesuksen Kristuksen, mutteivät lihaksi tulleeksi.

        Usko Jumalaan, lue Raamattua ja ala käymään herätyskristillisessä seurakunnassa. Sieltä voit löytää ihmisiä, joille hengistä vapauttaminen on tuttua ja voit saada lisää tietoa ja apua.
        Jos Jeesusta ei elämässä ole, nuo henget vievät sinut ja läheisesi kadotukseen eli helvettiin kuoltuanne.

        Katsopa tämä video. Siinä entinen new age -johtajaksi koulutettava kertoo kokemuksestaan oman henkioppaansa kanssa. Tämä henkiopas yritti tappaa hänet: http://www.tv7.fi/vod/player/?program=12229


    • Pieni Hevoinen

      Lista kysymyksistä:

      -näetkö sä henkiä?
      -kuuletko sä henkien ääntä?
      -miten sä kutsut niitä?
      -miltä niiden ääni kuulostaa?
      -miten ne saapuu paikalle?
      -miten se hyvä henki on auttanu sua?

      Kutsu joku sun ystävistä paikalle kun sä kutsut niitä ja kysy että kuuleeko sekin ne.
      Jos se ei kuule tai huomaa mitään erikoista, kerro lääkärille siitä.

    • Atte Ateisti

      Olet pelaillut liikaa henkimaailman kuvitelmien keskellä. Ei ole hyviä tai pahoja henkiä. Uskoit kumpiin vain, ne molemmat johtavat sinut harhaan tästä elämästä.

      Tukeudu aikuisiin, ei kuitenkaan näihin Raamatulla päähän hakkaajiin, joilla on valmis vastaus kaikkeen. Ennen kaikkea keskustele psykologin kanssa.

    • hihnui

      trollollolloo

      • nuuhku3

        Ei minustakaan oikein kuulosta 14-vuotiaan tarinalta...


    • Ota yhteyttä

      Suomen mielenterveysseura

      Valtakunnallinen kriisipuhelinnumero 01019 5202.

      Ota rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan! Voimia Sinulle. Et ole yksin ongelmasi kanssa, vaikka joskus voi tuntua siltä!

    • Anonyymi

      jos koet niitä vielä ahdistavina, lue ääneen muutama kerta, Isä meidän rukous. jos ei hellitä , (googlaa numero) Rajatiedon auttava puhelin päivystys, soitto muistaakseni ilmainen, ja sain Erittäin hyvää apua. hyvää jatkoa sinulle !

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä noin nuori teke sibusto.eikö vanhempasi seraa sinun selaushistoriaa? Puhu aihestasi kouluterveyden hoitaja,jos et voi puhua vanhemille.Jos sinne ei pääse terveyskeskus heti puhuu asia.Kaikki ei nyt ole kohdallasi oikein.Risti sujelee kaikelta pahalta ja isä meidän rukous.Muttasinulla on murosiän ongelmat mielen kanssa.Niihin auttaa lääkärit ja hyvät läkeet.Asia on vakava,Menen läkäriin ettet joudu psykoosin ja sairalaan .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe