kirjallinen

kaljander

irtisanominen,eikö pelkkä puhelin soitto riitä,jossa ilmoitan että muutan? olen asunut vain pari kk,ja vuokrasopimuksessa lukee irtisanomispv sovittu keskenäänAsunnossa . On sattunut paljon vahinkoja,ja kysyn vielä,saako vuokran-käytetyistä laskustaantaja käyttää takuuvuokaa vahinkojen korvaamiseen,joista tulen saamaan laskun.

4

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusiksi meni

Kirjuuta hyvä ihminen sellasta suomea, että siitä jotakin voisi ymmärtää. Voisit sitten saada jonkinlaisia neuvojakin.

• Sama suomeksi

Ymmärsin myös vain alkuosan, lopusta ei saanut mitään selvää. Mutta sen verran voin sanoa että kirjallinen ilmoitus aina parempi, että voit todistaa tarvittaessa että olet irtisanonut asunnon. Kysy loppuosa uudelleen!

• vuokranantaja94949

Threadin aloittaja tarvitsee suomenkielen opetusta. Mutta sen ymmärsin että aloittaja kysyi irtisanomisesta. Irtisanominen on tehtävä kirjallisesti. Jos vuokrasopimuksessa on määrätty ensimmäinen mahdollinen irtisanomispäivämäärä, on sitä noudatettava. Mikäli asunnossa on sattunut vuokralaisen aiheuttamia vahinkoja niin vuokralainen on korvausvevollinen. Vakuudesta voidaan pidättää korjauskuluja.

• määräaikainen

Onko kyseessä määräaikainen vuokrasopimus? Siihen ei riitä pelkkä puhelinsoitto. Ja yleenä vuokralaisella täytyisi olla kotivakuutus joka korvaa vahinkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe