irtisanominen,eikö pelkkä puhelin soitto riitä,jossa ilmoitan että muutan? olen asunut vain pari kk,ja vuokrasopimuksessa lukee irtisanomispv sovittu keskenäänAsunnossa . On sattunut paljon vahinkoja,ja kysyn vielä,saako vuokran-käytetyistä laskustaantaja käyttää takuuvuokaa vahinkojen korvaamiseen,joista tulen saamaan laskun.
kirjallinen
4
146
Vastaukset
- Uusiksi meni
Kirjuuta hyvä ihminen sellasta suomea, että siitä jotakin voisi ymmärtää. Voisit sitten saada jonkinlaisia neuvojakin.
- Sama suomeksi
Ymmärsin myös vain alkuosan, lopusta ei saanut mitään selvää. Mutta sen verran voin sanoa että kirjallinen ilmoitus aina parempi, että voit todistaa tarvittaessa että olet irtisanonut asunnon. Kysy loppuosa uudelleen!
- vuokranantaja94949
Threadin aloittaja tarvitsee suomenkielen opetusta. Mutta sen ymmärsin että aloittaja kysyi irtisanomisesta. Irtisanominen on tehtävä kirjallisesti. Jos vuokrasopimuksessa on määrätty ensimmäinen mahdollinen irtisanomispäivämäärä, on sitä noudatettava. Mikäli asunnossa on sattunut vuokralaisen aiheuttamia vahinkoja niin vuokralainen on korvausvevollinen. Vakuudesta voidaan pidättää korjauskuluja.
- määräaikainen
Onko kyseessä määräaikainen vuokrasopimus? Siihen ei riitä pelkkä puhelinsoitto. Ja yleenä vuokralaisella täytyisi olla kotivakuutus joka korvaa vahinkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289