Hyvitykset Treffien käyttökatkosta ja videotervehdykset käyttöön

Hei käyttäjät,

Treffit Plus -asiakkaille on hyvitetty tilauksiin kaksi päivää jatkokautta johtuen palvelussa olleista katkoksista. Plus-asiakkailta ei vaadita mitään toimia, vaan tilaukset jatkuvat automaattisesti kaksi päivää pidempään.

Treffeihin on nyt myös mahdollista lisätä videotervehdys, jolla voit erottautua profiilillasi. Suomi24 Treffit tuovat videotervehdyksen käyttöön ensimmäisenä suomalaisena nettitreffipalveluna käyttäjilleen. Perusprofiilit voivat lisätä profiiliinsa yhden videotervehdyksen. Plus-asiakkaat voivat käyttää ominaisuutta rajattomasti.

Treffailun iloa!

Suomi24 Ylläpito

9

1213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+3

Miksi treffipalstalla viestien kirjoituksessa teksti tulee viiveellä kirjoituskenttään? Miksi treffipalstan hakuasetusten tallennus ei toimi?

• Eipä tullut yhtään pidennystä ainakaan mulle. Kyllä olin vielä treffit plussassa ongelmien aikaan. Ja taas on huoltokatko?

• Hei,

Jos päivät eivät näy tilauksessa ja sinulla on ollut voimassaoleva Plus-tilaus katkon aikana, suosittelen ottamaan yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella. @kendar, sinulle vastasin yksityisviestillä.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• Ei erotu, jos ei näy

Miten ne videotervehdykselliset profiilit voi löytää? Hakuvalikossa ei mainita videotervehdyksistä mitään.

• Tässä hyvä ehdotus

Hei @suomi24 Ehdottaisin, että avaisitte Plus-palvelun kaikille käyttäjille pariksi päiväksi. Sellaisia kamppiksia on ollut ennenkin vanhan palvelun aikana. Se olisi hyvä hyvitys kaikille käyttäjille palvelun kaatuilusta ja samalla hyvää mainosta Plus-paketille. Ja katkojen aikana maksaneet plus-asiakkaat voisivat saada sen oman kahden päivän hyvityksensä siihen lisäksi eli 4 pv hyvitystä. Miksei?

• Toiveikas

Hei

En ole varma, meneekö palaute tätä kautta oikealle taholle, mutta yritän.

Olen käyttänyt nyt vajaan vuoden treffit-palstaa. Toivoisin tarkennuksia hakuun.

Aikuiselle ihmiselle on aika oleellista, että harrastukset olisivat samansuuntaisia, joten voisiko sellaisen toiminnon saada, jossa voisi hakea harrastusten perusteella. On aika turhauttavaa tutustua porukkaan, joka on hiukan omien toiveiden suuntainen, mutta lopulta ei harrasta samoja asioita, jotka itselle ovat oleellisia.

On myös kurjaa, kun omassa ilmoituksessa käyneet näkee vain vuorokauden ajan. On paljon tilanteita, kun ei millään ennätä jatkuvasti käydä omassa profiilissaan 24 kuluessa edellisestä käynnistä.

T. Toiveikas

• narah

Tää sivusto tökkii tosi pahasti.

• närkästynyt

3 kuukauden TreffiPlus rahat ovat menneet ihan hukkaan. Sivut aukeavat hyvin huonosti ja keskustelu on aivan mahdotonta, kun viestittelyjen avaaminen kestää ikuisuuden. Tämä leikkiminen ja osaamattomuus on kestänyt jo monta kuukautta...Rahat kyllä näköjään kelpas. Nyt riitti !!!!!!!!!! En varmaankaan tuhlaa koskaan enää rahaa s24 maksullisille sivuille.

• Siellä kanssa

Se video homma ei toimi. Olen yrittänyt ladata sinne videota, niin tulee teksti server error

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      254
      5259
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2323
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      236
      2018
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1834
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe