Pikkusisko valehtelee ja varastelee

-__-

Juu eli mulla on pikkusisko, ja otsikosta näkeekin ongelman. Valehtelu on hänelle suorastaan pakkomielteistä ja en tiedä uskooko hän itekkää niihin juttuihin enää. :/ Ihan pikkuasioista isompiinkin.

Samoin tavaroita (vaatteita, meikkejä, koruja yms.) häviää multa ihan jatkuvaan ja löytyy sitten sen huoneesta. Oon sanonu asiasta suoraan, ja jopa mude on huomauttanu ettei veis tavaroita, muttei se vaan usko. Mitä mä voin tehä? D: Koska suoraan sanoen vituttaa kun joutuu aina tekemään kauheen suurtarkastuksen koko huoneeseen ettei taas oo jotain viety. Ja kun se ei palauta niitä! Korkeintaan kun ne on rikki ja käyttökelvottomia ne ilmestyy takasin.

7

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonjuskamä

      Voi kauheeta!
      Pyydä teidän äitiä ostamaan sille omii meikkei ja vaatteita,vaik joululahjaksi.
      Ja yritä puhuu sille että onko sille joku murhe tai salaisuus mistä sille tulee Sellanen mieli et pitää varastaa.:(

      Yritä piilottaa tavatoitas ja pärjäile!:)

      • minäolenhuononäis

        Monta vuotta hän on?


      • 10V poika

        Sonjuskamä onko tommone muka kauheeta jos joku varastaa meikkiä tytöt on joskus kyllä niin hienohelmasia


      • 10V poika

        Sonjuskamä onko tommone muka kauheeta jos joku varastaa meikkiä tytöt on joskus kyllä niin hienohelmasia


    • pikkusiskorasittaa

      oon ite 10v ja mun puolpikkusisko pöllii mun tavaroit se on vast 6 ja saa käyttää meikkii ja mä en jote kysyin äitipuolelt saaks mä käyttää se sano et en saa ja sit mun lempi vaatteeet va katoo ja löytyy pikkusiskon huonees

      • 12345754575475475475

        hakkaa se :D


    • BOORING

      Tämähä o selvää pässin lihhaa ostappa dildo nii on muutaki tekemistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe