Juu eli mulla on pikkusisko, ja otsikosta näkeekin ongelman. Valehtelu on hänelle suorastaan pakkomielteistä ja en tiedä uskooko hän itekkää niihin juttuihin enää. :/ Ihan pikkuasioista isompiinkin.
Samoin tavaroita (vaatteita, meikkejä, koruja yms.) häviää multa ihan jatkuvaan ja löytyy sitten sen huoneesta. Oon sanonu asiasta suoraan, ja jopa mude on huomauttanu ettei veis tavaroita, muttei se vaan usko. Mitä mä voin tehä? D: Koska suoraan sanoen vituttaa kun joutuu aina tekemään kauheen suurtarkastuksen koko huoneeseen ettei taas oo jotain viety. Ja kun se ei palauta niitä! Korkeintaan kun ne on rikki ja käyttökelvottomia ne ilmestyy takasin.
Pikkusisko valehtelee ja varastelee
7
331
Vastaukset
- sonjuskamä
Voi kauheeta!
Pyydä teidän äitiä ostamaan sille omii meikkei ja vaatteita,vaik joululahjaksi.
Ja yritä puhuu sille että onko sille joku murhe tai salaisuus mistä sille tulee Sellanen mieli et pitää varastaa.:(
Yritä piilottaa tavatoitas ja pärjäile!:)- minäolenhuononäis
Monta vuotta hän on?
- 10V poika
Sonjuskamä onko tommone muka kauheeta jos joku varastaa meikkiä tytöt on joskus kyllä niin hienohelmasia
- 10V poika
Sonjuskamä onko tommone muka kauheeta jos joku varastaa meikkiä tytöt on joskus kyllä niin hienohelmasia
- pikkusiskorasittaa
oon ite 10v ja mun puolpikkusisko pöllii mun tavaroit se on vast 6 ja saa käyttää meikkii ja mä en jote kysyin äitipuolelt saaks mä käyttää se sano et en saa ja sit mun lempi vaatteeet va katoo ja löytyy pikkusiskon huonees
- 12345754575475475475
hakkaa se :D
- BOORING
Tämähä o selvää pässin lihhaa ostappa dildo nii on muutaki tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812326- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311545- 1131345
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1601078Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035