Salvos talojen mökit

mökki haaveissa

... onko teillä kokemuksia Salvos-mökeistä, rakentamisesta, toimivuudesta.Jos vastaat kyllä, kerrotko ystävällisesti kokemuksista, kiitos paljon.

29

4193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimpuriAippa

      Olen kuullut että myyvät kalliilla suht heikkoa laatua. Käsittääkseni aika vasta perustettu yritys kysymyksessä.

    • kertokaa kokemuksia

      Meneekö rahat ihan hukkaan jos hankkii Salvos-mökin.

    • 22dd

      Siitä vaan jos olet valmis maksamaan ylihintaa aika reilusti. Kehikot alihankintana laadukkaita, kaikki muu maks. keskitasoa. Itse hankkisin maks. pienen saunan, mökkien hinnat ovat jo mauttomia huomioiden mitä rahalle saa vastiketta.

      Tosin noilla hinnoilla en ostaisi edes saunaa mutta kädettömiä voi näköjään nylkeä vaikka uskonmiehiä ovatkin. Samaa seurakuntaa (?) jotka möi mummoille skeidapönttöjä joista yksikään ei täyttänyt määräyksiä mutta jotka myytiin (määräyksillä painostamalla) määräykset täyttävinä. Ei saaneet mummot rahojaan takaisin ja valtiokin kieltäytyi korvauksista. Erittäin ruma juttu.

      • Jotainrotia

        Siis ei kai Ecolatorin ukkoja. Eikö Ecolatorin ukot ole hajautuneet ikkuna, keittiö, ovi ja putkipuolelle. Typerää pilkata kuitenkin ketään uskon takia, se on jokaisen henkilökohtainen asia.


    • huijaanko itseäni

      Please, voisiko joku vastata joka on rakentanut ko. firman mökin.
      Tänä aikana kun kaikesta tingitään niin onko parempi odottaa ja rakentaa kun talous tasoittuu.
      Vaikka toisaalta nyt ehkä olis hyvä ostaa ja rakentaa, mutta, mutta...

      Kertokaa kokemuksia muiden valmistajien mökeistä tai rakentamisesta, kiitos !!!!

    • mökkeilijä

      Riippuu käyttötarkoituksesta, jos meinaat mökkeillä vain 2 kesän lämpimintä kuukautta eikä jälleenmyyntiarvolla ole sinulle merkitystä. Niin on aivan sama minkälainen mökkisi on.

      Jos taas haluat ympärivuotisen käyttöön mökin niin se on tehtävä ja eristettävä kunnolla.

      • LarePaaso

        Suosittelen harkitsemaan tarkkaan tilausta Salvos - mökin kohdalla. Firma on pahoissa talousvaikeuksissa. Ecolator huijauskaverit puikoissa. Saunoissa vaikeampi huijata mummoja niin ei kauppa käykkään. Kesäkäyttöön heiltä voi löytyä jokin ihan OK vaihtoehto.


      • 6+1
        LarePaaso kirjoitti:

        Suosittelen harkitsemaan tarkkaan tilausta Salvos - mökin kohdalla. Firma on pahoissa talousvaikeuksissa. Ecolator huijauskaverit puikoissa. Saunoissa vaikeampi huijata mummoja niin ei kauppa käykkään. Kesäkäyttöön heiltä voi löytyä jokin ihan OK vaihtoehto.

        Onko tästä salvoksen talousvaikeus asiasta kättäpidempää vai tuuliko se vain huulia heiluttelee?
        En ole missään tekemisissä puljun kanssa mutta kiinnostaa yleisesti.


    • Ritu561

      Kylläpä täällä jauhetaan jälleen " olen kuullut" tyylisiä juttuja.
      Paras tapa, hankitpa mitä tahansa on itse hyvä ottaa selvää ja tutustua palveluun ja tuotteisiin. Niin minä ainakin teen. Vai onko joku saanut Suomi24 palstoilta fakta tietoa ? Minä en ole saanut. Nyt itse olen tutkimassa lisämajoitus tilaa mökille, johon tulisi 2 makuuhuonetta. Eilen kävin parin tunnin tutustumis käynnillä Salvoksella, minä ainakin olen vakuuttunut hinta laatu suhteesta ja paljon painaa vaakakupissa se, että saisimme toimituksen avaimet käteen systeemillä kiinteään hintaan.
      Arvostamme mieheni kanssa myös erittäin hyvää ja asiantuntevaa ystävällistä palvelua.

      • itu561

        Arvostamme mieheni kanssa varsinkin suomi24n mainoksia joita käyn täällä kirjoittelemassa työni puolesta.


    • ei hätiköidä

      Miksi se on niin vaikeata kertoa rehellisesti kokemuksistaan.

      Meillä tehtiin keittiöremontti, jota oli suunniteltu viitisen vuotta, (mies piti saada innostumaan) ja kun se nyt on valmis olen pettynyt.
      Täydellinen keittiön uusiminen, entinen 20v. vanha, siis koneet uusiksi.
      K......maailma teki tämän remontin, ja jos olisin tiennyt mikä oli lopputulos. Olisin jättänyt tekemättä.
      Olen pettynyt työn jälkeen, suunnitteluun. Toivoin lisää säilytystilaa, mutta "aarteita" veimme kirpputorille parikassillista.

      Me olemme käyneet katsomassa Salvos-mökkiä, ja ihan hyvältä näytti, tietysti se, että huoneet on pieniä ja suorakaiteen mallisia, asettaa omat haasteensa mutta ihan hyvältä näytti. Siis oliko se, että mökit tehdään sisätiloissa, määräävänä sen että huonekoko on standardi, en osaa sanoa.
      Sitten se, että heidän mökit ovat aika kalliita, kun huomioidaan se mökkien muoto/ulkonäkö.

      Kannatta pyytää tarjouksia eri valmistajilta, vertailla ja käydä katsomassa jos mahdollista, valmiita mökkejä ja tehdä ratkaisu vaihtoehtoja tarkoin punniten.

    • Miten täällä

      sensuroidaan viestejä joissa kettuillaan nettimainostajille?

      • siks vaan

        Sinäkin voisit sen paskanjauhamisen palstoilla lopettaa, samaa virttä mies jauhaa aina vaan. Hankkisit hoitoa ja akan itelles niin et tarviis kaikkee aikaa täällä kuluttaa.


      • siks laukku
        siks vaan kirjoitti:

        Sinäkin voisit sen paskanjauhamisen palstoilla lopettaa, samaa virttä mies jauhaa aina vaan. Hankkisit hoitoa ja akan itelles niin et tarviis kaikkee aikaa täällä kuluttaa.

        Unohdit vakiolatteuksista lauseen : ota lääkkeesi. Kumpaa sinä kaipaat, akkaa vai hoitoa akallesi, henkistä vai juuri? Jauhettua paskaa sinulta löytyy omasta takaa.


      • lääkärisetä
        siks laukku kirjoitti:

        Unohdit vakiolatteuksista lauseen : ota lääkkeesi. Kumpaa sinä kaipaat, akkaa vai hoitoa akallesi, henkistä vai juuri? Jauhettua paskaa sinulta löytyy omasta takaa.

        Tais alkaa ketuttaan miestä, heh heh. Oikeasti sun pitäs hakeutua hoitoon, ongelma ei pelkillä lääkkeillä enää korjaannu. Eihän ihminen voi mitenkään terve olla jos samaa jargonia jauhaa kuukaudesta toiseen ilman että kykenee mihinkään rakentavaan keskusteluun.


      • Samaa mieltä
        lääkärisetä kirjoitti:

        Tais alkaa ketuttaan miestä, heh heh. Oikeasti sun pitäs hakeutua hoitoon, ongelma ei pelkillä lääkkeillä enää korjaannu. Eihän ihminen voi mitenkään terve olla jos samaa jargonia jauhaa kuukaudesta toiseen ilman että kykenee mihinkään rakentavaan keskusteluun.

        "Eihän ihminen voi mitenkään terve olla jos samaa jargonia jauhaa kuukaudesta toiseen ilman että kykenee mihinkään rakentavaan keskusteluun."

        "siks vaan23.2.2014 17:34-1 SULJE
        Sinäkin voisit sen paskanjauhamisen palstoilla lopettaa, samaa virttä mies jauhaa aina vaan. Hankkisit hoitoa ja akan itelles niin et tarviis kaikkee aikaa täällä kuluttaa.
        lääkärisetä24.2.2014 10:060 SULJE
        Tais alkaa ketuttaan miestä, heh heh. Oikeasti sun pitäs hakeutua hoitoon, ongelma ei pelkillä lääkkeillä enää korjaannu."

        Toistan (viitaten "rakentaviin" viesteihisi):

        "Eihän ihminen voi mitenkään terve olla jos samaa jargonia jauhaa kuukaudesta toiseen ilman että kykenee mihinkään rakentavaan keskusteluun."

        Koita kestää.


    • ikivihreä

      Miten niin huoneet ovat pieniä ? Tupa on meidän tulevassa mökissä lähes 30 neliötä ja makuuhuoneet 14 neliötä, suurempikin olisi saatu mutta nämä koot riittävät meiolle. Mökillähän pyritään olemaan paljon ulkona ja sisällä käydään nukkumassa.

    • Tyytyväinen59

      Meitillä on nyt ollut Salvoksen saunamökki 1,5 vuotta. L- mallinen mökki, jossa tupa, 2 makkaria ja sauna. Takalla lämpiävä katettu terassi.
      Puut kaadettiin itse tontilta ja tehtiin tie. Salvos hoiti loput. 38m2 on mökissä sisällä ja hinta oli vajaat 60000€. perustukset ja rakennus. Perustus ja mökkikaivo tehtiin
      päivässä.Mökki tuli illalla myöhään ja seuraavana päivänä se oli valmis. Otettiin siihen lisäeristys ja sähköt. Itse tehtiin terassit ja keittiö kaapit hommattiin Ikeasta. Näin jäljestä ajatellen, nekin olis kannattanut ottaa Salvokselta valmiina. Kamala työ ja ja vähintään saman maksoi. Tuo väliterassi on aivan huippu ja viime talvena oltiin paljon. Tarkenee. Kaikki vieraat jotka käyneet, ovat kehuneet, että on hyvännäköinen ja työn laatu on tosi hyvää. En kyllä ymmärrä, miten olisimme halvemmalla teettäneet ulkopuolisilla, jos olisimme ostaneet jostain hirret ja muut . Sitten vielä kun koko ajan satoi kaatamalla siihen aikaan, kun mökki meille tuli.

      • A.Neemista

        meinaako salvos TAAS kaatua kun työntekijät joutuu kirjoittamaan suomi24:lle mainoksia mielikuvituskavereiden välityksellä? Noloimmillaan salvoksen nettisivuilla sama henkilö joka kirjoitti sivut kirjoitti myös asiakaspalautteet mitkä tuli mieleen edellistä viestiä lukiessa.


    • ErkkiKaleva

      Saatiin Jouluksi ympärivuotiseen käyttöön soveltuva piharakennus. Kaikki toimi Salvoksella sovitusti ja korkeaa laatua. Taitaa olla täällä kilpailevien yritysten trolleja, jotka vääntävät oikean vääräksi ja toisin päin. Totuus ei pala tulessakaan. Me ainakin ollaan oltu tosi tyytyväisiä erityisesti laatuun.

    • halpoineliöit

      102 neliöisen sai avaimet käteen 135 000 eurolla sisälsi leivinuunit vesikiertoisen lattian yms kaikki eli asumaan vaan! pohja hiekat itse piti kustantaa liittymät eli 155 000 euroa 102 neliötä maksoi kodinkoneineen, ei paha!

      • rakennetaan

        ok, kiitos tiedoistasi. taidan siirtyä sinne firmaan jos on noinkin edullinen. mistäspäin kannattaisi kysellä tuota pakettia?


      • cm.oon

        Aika halpa heitto. Mistä vetoa ei ole edes talviasuttava?


      • KarmeatHinnat
        rakennetaan kirjoitti:

        ok, kiitos tiedoistasi. taidan siirtyä sinne firmaan jos on noinkin edullinen. mistäspäin kannattaisi kysellä tuota pakettia?

        Halpa? Yli 900 000 markkaa mummon markoissa?Halpa?....Tsiisus...Ryöstöksi kutsun tuota hintaa.Itse pääsin kolmanneksella tuosta.


      • kaivuriukkomieshomo
        KarmeatHinnat kirjoitti:

        Halpa? Yli 900 000 markkaa mummon markoissa?Halpa?....Tsiisus...Ryöstöksi kutsun tuota hintaa.Itse pääsin kolmanneksella tuosta.

        eritteleppäs tarkemmin niin katsotaan miten se tapahtui,ja kerro missä tontti sijaitsee ja silleen:=)


      • elämäo
        KarmeatHinnat kirjoitti:

        Halpa? Yli 900 000 markkaa mummon markoissa?Halpa?....Tsiisus...Ryöstöksi kutsun tuota hintaa.Itse pääsin kolmanneksella tuosta.

        Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Hieman hoomoilasena vuosia sivusta seurannut kuinka voi pulju olla vielä pystyssä kun ainakin ne valmissaunat olivat heti alussa ihan järkyttävän kalliita siihen nähden mitä sillä rahalla saa. Ilmaa hinnoissa ja paljon mutta ei mitään verrattuna rautakauppojen panelivirityksiin joita hirtenä myydään yms.


      • laiffiio
        elämäo kirjoitti:

        Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Hieman hoomoilasena vuosia sivusta seurannut kuinka voi pulju olla vielä pystyssä kun ainakin ne valmissaunat olivat heti alussa ihan järkyttävän kalliita siihen nähden mitä sillä rahalla saa. Ilmaa hinnoissa ja paljon mutta ei mitään verrattuna rautakauppojen panelivirityksiin joita hirtenä myydään yms.

        no toi 135 tonnin hintahan on varmasti avaimetkäteen valmistalosta jossa eristykset, ei mitään 30 mm lautoja.


    • pettynyt2016

      meillä on Salvoksen mökki ja voin sanoa että en toista kertaa kyseistä firmaa käytä.

      • Harkitsen

        Ja mikä meni pieleen mökissä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2224
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1065
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe