Eli minulla on kaks gerbiiliä,Tiuhti ja Viuhti. Rupes mietittyttämään että saako/voiko gerbiilejä juoksuttaa matolla? Olen tähän mennessä juoksuttanut varmuudenvuoksi puhtaalla ja paljaalla lattialla,eli siis saako gerbiilejä juoksuttaa matolla?
Vastauksia gerbiilejen juoksutuskysymyksiin!
9
145
Vastaukset
- Gerbiilityttönen
Huhuu vastauksiaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saa toki :)
- Gerbiilityttönen
Oletko varma,minulle on nimittäin sanottu että ei saa.:)
Gerbiilityttönen kirjoitti:
Oletko varma,minulle on nimittäin sanottu että ei saa.:)
Mitähän perusteluja he ovat antaneet?
Toki jos gerbiili kauheasti innostuu syömään mattoa, se ei ole terveellistä. Ja se saattaa pissata/kakata matolle, mut ne nyt on niin naurettavan pieniä et ketä haittaa :D Ite en ainakaan keksi mitään järkevää syytä.- Gerbiilityttönen
tulikirahvi kirjoitti:
Mitähän perusteluja he ovat antaneet?
Toki jos gerbiili kauheasti innostuu syömään mattoa, se ei ole terveellistä. Ja se saattaa pissata/kakata matolle, mut ne nyt on niin naurettavan pieniä et ketä haittaa :D Ite en ainakaan keksi mitään järkevää syytä.Minulle on sanottu että ne juuri pissaavat ja kakkaavat ja saattavat syödä mattoa ja se on vaarallista.:)
Gerbiilityttönen kirjoitti:
Minulle on sanottu että ne juuri pissaavat ja kakkaavat ja saattavat syödä mattoa ja se on vaarallista.:)
Mutta toisaalta, paljas lattia voi olla hyvinkin liukas gerbiileille. Niiden kynnet sutivat lattiaa eivätkä saa tarpeeksi otetta, että vois juosta ja kirmata ihan kunnolla. Omat gerbiilini eivät ainakaan ole tykänneet juosta paljaalla (laminaatti) lattialla, joten siksi meillä on mattoja. :) Eikä meillä kukaan ole kovin paljoa pissinut matolle tai nakertanut. Ei muistu mieleen yhtäkään sellaista kertaa...
- Gerbiilityttönen
unguiculatus kirjoitti:
Mutta toisaalta, paljas lattia voi olla hyvinkin liukas gerbiileille. Niiden kynnet sutivat lattiaa eivätkä saa tarpeeksi otetta, että vois juosta ja kirmata ihan kunnolla. Omat gerbiilini eivät ainakaan ole tykänneet juosta paljaalla (laminaatti) lattialla, joten siksi meillä on mattoja. :) Eikä meillä kukaan ole kovin paljoa pissinut matolle tai nakertanut. Ei muistu mieleen yhtäkään sellaista kertaa...
Selvä,kiitos vastauksista.:)
- WeedHopeanuoli
kyllä gerbiilejä matolla voi juoksutta itse ainakin olen eivät edes tunnu kerkeävän sitä syömään,vähän vain purevat
- Gerbiilityttönen
Ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212355- 1341885
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771091Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24996Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942