iHerbin toimitusaika?

Vitskun syöjä

Hei,

Onko kukaan muu tilannut syyskuussa iHerbiltä niin, että toimitus ollut 18.9?

Minulla on nyt sieltä paketti edelleen tulematta, huomenna tulee jo kuukausi toimituspäivästä. Tähän mennessä viime aikoina tilaamani paketit tulleet 10-12 päivässä.

Oliskohan nuo toimitusajat viime aikoina pidentyneet? Muilla kokemuksia?

4

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 vaihtoehtoo

      Olisko tullissa tai postimies pöllinyt?

    • Toinen syöjä

      Täällä odotellaan myös syyskuussa tehtyä tilausta saapuvaksi. Aiemmin on ollut nopeampaa.

      • yksi tilaaja.

        29.9 tilasin kaksi pakettia ja tuli 8.10


    • maltti on valttia

      viimeiset vitamiinit tilasin 1. lokakuuta, tuli 17. lokakuuta.

      nettitilauksissa kannattaa aina varautua pitkiin toimitusaikoihin jos halvalla haluaa.

      Tilattiin vuoden 2012 lopussa, Ouya, Android-käyttöjärjestelmää käyttävä pelikonsoli. Saatiin heinäkuussa 2013, n 45 e tullimaksu, Tulliselvityspyyntö tuli 26.6.2013 ja laite seuraavalla viikolla kotiin.

      . http://fi.wikipedia.org/wiki/Ouya kertoo että, "myyntiin kesäkuussa 2013. Laitteen hinta on noin 80 euroa".
      Hyvin toimii, tilasin uuden ohjaimen kesäkuussa, tuli 3 kk odotuksella.
      http://www.gamereactor.fi/uutiset/153444/Ouya myytiin loppuun yhdess%E4 p%E4iv%E4ss%E4



      Tilasin uuden näppäimistön Asukseen, kuluneen tilalle, koetin ensin nykyisen irrottamista, se oli todella helppoa. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10622174 , tilasin syyskuussa.

      On täysin samanlainen, kirjaimisto ei tarvitse ohjelmoida, eikä kirjaimien sijaintia vaihtaa. PayPal veloitus oli 14,72 e, suomessa 90–140 e luokkaa.
      Ilmoitettuiin että tulee viimeistään 10. joulukuuta.

      Kesällä tilattiin myös ”työvaloja” suorakaiteen muotoisia 10w ja 20 w led valonheittimiä, kesti tulla yli 3 kk. mutta hinta miellytti, 10 kpl 10w maksoin 66e ja 10kpl 20w maksoi alta satasen, tosin niissä ei ollut pistoketta, mutta laitoimme jokaiseen itse ohuen, kätevän 5 m pituisen kierrejohdon, jotka myös tilattiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3131
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      169
      2273
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2009
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1437
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1334
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1251
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1113
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe