Renault / Scenic 05 ja Check airbag ilmoitus tulee vähän väliä! Vika ollut pitkään mutta nyt esiintyy useimmin! Joku löytänyt vian penkin alla olevista johdotuksista mutta onko muuta? Neuvoista kiitollinen.
Check airbag
Scenic -05
1
554
Vastaukset
- MJ-A
Kojetaulussa liitin voi myös olla löysällä- MInulla oli tammikuussa merkkihuollossa Scenic 04:n puhallin korjattavana ja 2 päivää myöhemmin alkoi näkyä Check Airbag. Ensimmäinen ilmoitus näkyi 10 min, seuraava minuutin, sitten muutaman sekunnin kerrallaan. Niitä tuli 1 per startti. Hävisivät 4-5 kerran jälkeen eikä ole sen jälkeen näkynyt.
Joku liitin löysällä ja niitä on varmasti monta kun bägejä on 6 kpl. Hommaa vikakoodinlukija, siitä voi selvitä mikä liitin kanittaa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308