Salainen kännykkänumeroni on selvitetty

webnovice

Olen erittäin tarkka yksityisyyden suojastani.

- Kännykkänumeroni on salainen
- En ole antanut numeroa koskaan kenelläkään epäluotettavalle henkiölle tai taholle
- En ole antanut numeroa koskaan kenelläkään epäluotettavalle taholle internetissä, ainoastaan tunnetuille tahoille (nettikaupat, palautelomakkeet)
- En ole antanut numeroa koskaan kenelläkään epäluotettavalle taholle sähköpostitse, ainoastaan tunnetuille tahoille (viranomaiset yms.)
- En ole antanut numeroani sovelluskauppaan
- En ole ladannut puhelimeeni ainoatkaan sovellusta
- Minulla on ollut sama numero käytössä jo ainakin 10 vuotta eikä yhtään roskaviestiä

Kaikesta edellisestä huolimatta kännykkääni on yhtäkkiä alkanut tulla englanninkielisiä roskapostiviestejä. Mitä luulette, mistä numeroni on saatu selville. Onko kenties sähköpostini hakkeroitu eli lukeeko joku sähköpostiviestejäni ja miten tähän voisi vaikuttaa?

5

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zerxdt7fy8guh

Koitappa käsittää, että se sun salainen ainutlaatuinen numero, voi olla jonkun entinen!

• 13+12

Jokin joista tahoista, jolle olet jättänyt tietosi, on voinut joutua hakkeroinnin uhriksi. Silloin lähti niinkuin eno veneestä, jos hakkeroija on joku nigerialaiskirjeiden puuhaajista.

• yfjkhgkhgk

Kone arpoo noita numeroita. Tältä ei voi suojautua.

• automatkalla>>>>>>>

koneella lähetetään järjestään 50-100 numeroa, siinä on olemattomia ja salaisia, sitten saavat tietoon mitkä numerot on mennyt perille.

Lisää tietoa jos olet jotain vastannut.

Minulle lähetettiin suomestakin, kun lähetin kyselyn, niin ihme ja kumma sain asiallisen ja selkeän vastauksen, jokaiselle joka numeroon.
      Meillä on 22 peräkkäistä numeroa ja ihmettelin kun kaikkiin oli tullut viesti, vaikka vain No 8 on julkista

Kyseessä oli suuri yritys, tapahtumasta on 8 kk.

Tuossa jo tulikin, oletko myynyt jotain josta numeroita poimitaan automaattisesti, aina pitäis laittaa tekstiin numero ja käyttää alaviivaa, ei ajatusviivaa, tai väliä.

• pienellä präntilla

Ainakin kaikissa Saunalahden liittymissä, myös salaisissa

"Tuote sisältää Saunalahden sekä yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia mm. tekstiviesteillä ja sähköpostilla"

eli se salainen numerokin menee jollekin "yhteistyökumppanille"
      jotka tuntuu olevan epämääräisiä puhelinmarkkinointia tekeviä pikkufirmoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8549
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      45
      4210
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1478
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1189
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1160
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      827
    Aihe