Hei! Yritän ladata kännykkääni (nokia lumia 900) pelejä ja sovelluksia, mutta aina kun painan pelin tai sovelluksen kohdalla asenna niin siinä sanotaan että olen tilitietojeni mukaan alaikäinen, kun kerran laitoin siihen sähköposti osoitteeni ja siellä lukee väärä syntymäaikani ja vaikka sähköpostissa muutan syntymäaikani oikeaksi niin silti aina kun menen asentamaan peliä tai sovellusta niin siinä sanotaan että olen alaikäinen. Miten pystyn muuttamaan ikäni niin että pystyisin lataamaan pelejä?? Kiitos paljon jos joku vaivautuu auttamaan minua!!
nokia lumia 900:n sovellusten lataaminen...
5
331
Vastaukset
Morjesta,
Mielestäni sinulla on ainakin kaksi vaihtoehtoa.
Joko luot siihen rinnalle toisen tilin joka on alunalkaenkin tehty ja täytetty täysi-ikäisen tiedoilla ja sen uuden tilin kautta sallit oman oikean tilin tehdä ostoksia ja latauksia sovelluskaupasta --> http://bit.ly/19WzoFt (kysymys nro 46).
Tai, suositeltavampi vaihtoehto, nollaat puhelimen ihan täysin (valikko -> asetukset -> tietoja) ja kun alat käynnistelemään puhelinta sen jälkeen ensimmäistä kertaa niin siinä vaiheessa pääset luomaan ja lisäämään Lumiaasi UUDEN Microsoft-tilin. Ja laita silloin ikäasiat kuntoon.
Hox, huono puoli tuossa viimeisessä on että koko puhelin tyhjenee, tai ainakin silloin jos et ota kuvia/videoita tietokoneelle talteen. Puhelinnumerot saat talteen vaikka gmail-sähköpostiin varmuuskopioimalla.
Varmuuskopioinneissa on oma hommansa, joten jos sinulla ei ole paljoa talletettuna puhelimeen niin nollaisin sen ihan suoriltaan ja aloittaisin homman siinä mielessä alusta :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- Kännykkä-tumpelo
eikun nyt hoksasin! ei enää mitään hätää! mutta KIITOS KUULUU SINULLE!! Kiitos ihan kamalasti avusta!!! :)
Kännykkä-tumpelo kirjoitti:
eikun nyt hoksasin! ei enää mitään hätää! mutta KIITOS KUULUU SINULLE!! Kiitos ihan kamalasti avusta!!! :)
"Näin se homma etenee" :D
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
- kännykkä-tumpelo
Kiitos vastauksesta! Kokeilen varmaan ensimmäistä :)
- Kännykkä-tumpelo
Olen jo laittanut tilini ja en silloin tajunnut liittää siihen sähköpostiosoitetta jossa on täysi-ikäinen ikä..... Miten pystyn vielä lisäämään sen???? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070