nokia lumia 900:n sovellusten lataaminen...

Kännykkä-tumpelo

Hei! Yritän ladata kännykkääni (nokia lumia 900) pelejä ja sovelluksia, mutta aina kun painan pelin tai sovelluksen kohdalla asenna niin siinä sanotaan että olen tilitietojeni mukaan alaikäinen, kun kerran laitoin siihen sähköposti osoitteeni ja siellä lukee väärä syntymäaikani ja vaikka sähköpostissa muutan syntymäaikani oikeaksi niin silti aina kun menen asentamaan peliä tai sovellusta niin siinä sanotaan että olen alaikäinen. Miten pystyn muuttamaan ikäni niin että pystyisin lataamaan pelejä?? Kiitos paljon jos joku vaivautuu auttamaan minua!!

5

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta,

      Mielestäni sinulla on ainakin kaksi vaihtoehtoa.

      Joko luot siihen rinnalle toisen tilin joka on alunalkaenkin tehty ja täytetty täysi-ikäisen tiedoilla ja sen uuden tilin kautta sallit oman oikean tilin tehdä ostoksia ja latauksia sovelluskaupasta --> http://bit.ly/19WzoFt (kysymys nro 46).

      Tai, suositeltavampi vaihtoehto, nollaat puhelimen ihan täysin (valikko -> asetukset -> tietoja) ja kun alat käynnistelemään puhelinta sen jälkeen ensimmäistä kertaa niin siinä vaiheessa pääset luomaan ja lisäämään Lumiaasi UUDEN Microsoft-tilin. Ja laita silloin ikäasiat kuntoon.

      Hox, huono puoli tuossa viimeisessä on että koko puhelin tyhjenee, tai ainakin silloin jos et ota kuvia/videoita tietokoneelle talteen. Puhelinnumerot saat talteen vaikka gmail-sähköpostiin varmuuskopioimalla.

      Varmuuskopioinneissa on oma hommansa, joten jos sinulla ei ole paljoa talletettuna puhelimeen niin nollaisin sen ihan suoriltaan ja aloittaisin homman siinä mielessä alusta :)

      Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • Kännykkä-tumpelo

        eikun nyt hoksasin! ei enää mitään hätää! mutta KIITOS KUULUU SINULLE!! Kiitos ihan kamalasti avusta!!! :)


      • Kännykkä-tumpelo kirjoitti:

        eikun nyt hoksasin! ei enää mitään hätää! mutta KIITOS KUULUU SINULLE!! Kiitos ihan kamalasti avusta!!! :)

        "Näin se homma etenee" :D

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


    • kännykkä-tumpelo

      Kiitos vastauksesta! Kokeilen varmaan ensimmäistä :)

    • Kännykkä-tumpelo

      Olen jo laittanut tilini ja en silloin tajunnut liittää siihen sähköpostiosoitetta jossa on täysi-ikäinen ikä..... Miten pystyn vielä lisäämään sen???? :O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7261
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4314
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      56
      2640
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      342
      1410
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1232
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1077
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe