Ruotsalainen Nordnetdirekt välityspalkkioiltaan Suomen välittäj

Jarmo Asikainen

Onko kellään kokemusta kaupankäynnistä ruotsalaisvälittäjällä?

https://www.nordnetdirekt.se

Välityspalkkio suomalaisille osakkeille yksi euro normaalilla piensijoittajan ostoerällä. Eikä ole niin kuin täällä, että halpaan hintaan tarvitsee tehdä reilusti kauppaa, vaan palkkio on sama myös harvaan kauppaa käyvälle.

6

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm...

Näyttäisi hyvältä, eikä ilmeisesti vaadi edes ruotsalaista pankkitiliä, vaan suomalainenkin pankkitili käy vastatiliksi. Halpaakin on, kun suomalainen versio Nordnetistä ottaa 10-kertaisia palkkioita:
      https://www.nordnetdirekt.se/mux/oinloggad/blikund/blikundStart.html

Huonoa on rajoitettu pääsy pörsseihin, vain pohjoismaisiin. Voisi ryhtyä asiakkaaksi siten, että ostelee pohjoismaisia osakkeita Nd:n kautta, ja sitten saksalaisia, brittiläisiä, jenkkiläisiä, kanadalaisia ym. Saxo bankin kautta toiseen salkkuun. Sieltä ne saa paljon halvemmalla kuin suomalaisen Nordnetin kautta:
      http://fi.saxobank.com/prices/stocks/commissions

• Jarmo Asikainen

Toínen "pikkuhankaluus" on liittymissivulla olevat bankkonto yms numerosarjat, jotka eivät rehellisesti sanottuna meikäläiselle täysin avautuneet ja tilinumeroiden yms syöttäminen ei onnistunut. Yritin laittaa asiakashakemusta menemään, mutta tähän hakemus toistaiseksi kaatui.

Pitää jatkossa kysyä sieltä apua sähköpostilla tms. Suomen pää ei vastannut nordnetdirektiä koskevaan asiaan mitään, kun kerran sieltä viestillä kysyin , toisen asian hoitamisen yhteydessä.

Jarmo Asikainen

• Jarmo Asikainen kirjoitti:

Toínen "pikkuhankaluus" on liittymissivulla olevat bankkonto yms numerosarjat, jotka eivät rehellisesti sanottuna meikäläiselle täysin avautuneet ja tilinumeroiden yms syöttäminen ei onnistunut. Yritin laittaa asiakashakemusta menemään, mutta tähän hakemus toistaiseksi kaatui.

Pitää jatkossa kysyä sieltä apua sähköpostilla tms. Suomen pää ei vastannut nordnetdirektiä koskevaan asiaan mitään, kun kerran sieltä viestillä kysyin , toisen asian hoitamisen yhteydessä.

Jarmo Asikainen

Minulla ei se hyväksy suomalaista henkilötunnustakaan ;-( ja tuo tilinumerohomma ei kyllä avaudu.

• Hmm...
        Phoca55 kirjoitti:

Minulla ei se hyväksy suomalaista henkilötunnustakaan ;-( ja tuo tilinumerohomma ei kyllä avaudu.

Valitsitko kaikista kolmesta alasvetovalikosta maaksi "Finland"?

• Tuossa....

• Jarmo Asikainen kirjoitti:

Jarmo Asikainen

Minulle vastasivat:

"Fyll i blanketten med DDMMÅÅ-123Z. Bifoga även en vidimerad passkopia på ditt finska pass och en kapia på Veroskatt.

Ange IBAN och sedan ditt kontonummer för din finska bank."

Lukioruotsillani tuo"kapia på Veroskatt" kuulostaa siansaksalta, ei oikein vakuuta ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2136
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1248
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1172
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      864
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      739
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      27
      684
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      20
      541
    Aihe