Moikka.
Etsin keikkatöitä.
Luonteeni on Asiakaspalveluhenkinen ,sosiaallinen,avoin,rehti ,tunnollinen asiallinen reilu kolmekymppinen mies.
Ammatiltani olen Kone ja metallialanperustutkinnon suorittanut.
Työkokemukseni: kuljetus ja varastotyöt: Jakeluautoa ajanut n. viisi vuotta lähinnä Uudenmaan alueella ja pääkaupunkiseudulla. Varastotöitä vuoden verran , korkeakeräily,pakkaus,purku,lastaus yms...
En vieruksu uusia haasteita, fyysinen/likainen työ on minulle tuttua,kaikki työ keikat huomioidaan.
Etsin ainakin alkuun Maanantai ja Torstai päiville keikkatyötä,ehkä jatkossa on mahdollista tehdä enemmänkin:) riippuu miten aikataulu antaa periksi:)
työ voi olla mitä vaan missä maalaisjärjellä pärjää, suhtaudun avoimesti kaikkiin uusiin haasteisiin ja aloihin.
Töitä etsin Uudenmaan alueelta mutta
Myös reissu ja matkatyö onnistuu.
Ajokortti C on
Digikortti
oma auto on
meilili on [email protected]
Etsin töitä PK-seudulta/Uudeltamaalta reissutyö sujuu C kortti
töitä etsin..
1
181
Vastaukset
- taksirekry1
Onko sinulla ammatti ajolupaa taksin kuljettamista varten Helsinkiin tai pystytkö hankkimaan, niin työtä kyllä ois tarjolla. Asialliset yhteydenotot email [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384