Vuodenvaihde Samuilla

AnPiVä

onkohan Samuin saarella minkälainen tapa viettää vuodenvaihdetta? Onko ilotulitusta yms.? Entäs onko joku majoittunut lähiaikointa Q Signaturessa. Onko jotain hyvää/pahaa sanottavaa ko. hotellista, hienolta ainakin kuvien perusteella näyttää.

8

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samuin matkaaja

      Samuilla sataa vuoden vaihteen tienoilla...

    • Meri.

      Varmasti on ilotulitusta on kun thait ampuvat ilotulitteita joulunakin. Hotellista en osaa sanoa kun en ole majoittunut sinne, mutta jopa 2 tähden hotellit thaimaassa vastaa kanaria n 3-4 tähden hotelleja. Huoletta matkaan ja hyvää lomaa. Ps. pieni vinkki älä syö maitohappopillereitä vaan paikallisia maitotuotteita vatsa pysyy hyvänä.

      • AnPiVä

        Kiitos vinkistä Meri :)


    • sympssymps

      Kannattaa käyä ko phangal, mikä on samuin vieres Full Moon Partyissä jos osuu kohalle.se on isoin tapahtuma kerra kk:ssa ja suosittelen edes käymää. Kaikki turistit kerääntyy täyden kuun aikana rannalle juhlimaa, oltii poikaystävänkaa viime vuonna näitä aikoja siellä :)

    • 28x...

      Joo muutenhan siellä olisi aivan tyhmää hypellä koko yötä ilman mitään stimumulantteja. Nykyiset teknohuumeet takaavat vakion kävijämäärän. Poliisit valvovat paikanpäällä että jakelu turisteille tapahtuu asianmukaisesti eikä ulkopuolisia diilereitä ole paikalla. Jos on niin häkin ovi heilahtaa aika nopeeta.

      Ajatelkaas nyt itse; onko mitään järkeä hyppiä koko yö tasajalkaa typerän teknomusan tahdissa jollei ole vetänyt jotain tajunnanlaajentajaa?

      Ystävälliset vastaukset allekirjoittaneelle...

      • mie....

        Vuosi sitten oltiin kyseisessä hotellissa ja ihan ok. Miinus on sijainti, ison jyrkän mäenpäällä, joten kuumalla rankka kävellä. Meillä oli hotellihuoneessa pikku ötököitä, jotka meni kaikkeen syötävään.


      • khry bupphaachon

        Aivan samaa mieltä khun 28x kanssa noista lasten Full moon partyistä. Juniorit sekoittavat päänsä kemiallisilla aineilla pysyisivät luonnon tuotteissa niinkuin me vanhat hipit and still going strong and healt. God made grass man made chemical drugs. Who do you trust.
        Nimimerkkini suomeksi Ikääntynyt hippi, suosittelen käyttöä khun 28x. Viikon kuluttua istun koneessa jossain venäjän yläpuolella matkalla pattaya ja samui akselille kuudeksi viikoksi.


    • 28x...

      Hyvää lomaa senkin vanha hippi ja ole nyt sitten varovainen siellä ulkomailla.
      Itsekin tästä olen perässä tulossa mutta olinpaikkani ovat vielä täysin avoinna.
      Pattis nyt on lähtöpiste. Monen monituista x on pitänyt jonnekin lähteä mutta ei sitten
      ole tullut lähdettyä. No sinne Sihanoukvilleen tuli sitten kerran mentyä mutta sielläkin sutenööri minut tappaa uhkasi.
      Jotenkin se Pattis on vain niin kotoinen ja turvallinen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe