Miten saan beta avaimen? Auttakaa :(

:((

Elikkäs ihastuin Hearthstone peliin kun löysinn siitä videoita youtuben syövereistä.
Tuo peli on vasta beta vaiheessa ja kovasti haluaisin sen jo. Minulla on käyttäjä Battle.nettiin, mutta mistä ja miten saan beta avaimen? Ja kaikkein tärkein: kun saan beta avaimen niin mistä voin ladata itse pelin? :(
Toivottavasti osaatte auttaa... niin paljon houkuttaa tuo peli.. :(

5

173

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun täytyy kirjauta battle.nettin ja mennä osioon account, josta löytyy beta profile settings ja sieltä sitten ruksitat sen heartsone kohdan. Tämän tehtyäsi sitten vain odottelet ja toivot, että arpaonni osuu kohdallesi ja saat haluamasi beta-avaimen. Jos satut kutsun saamaan, niin blizzardilta tulee viesti sähköpostiisi. Viestistä löytyy sitten koodi, joka täytyy käydä battle.netissä syöttämässä osioon "games & codes" --> "code redemption". Koodin syötettyäsi pelin pitäsi alkaa latailemaan.

• zxczxc

Ja kannattaa antaa Battle.nettiin ne laitteisto tiedot, niin saat pelin helpommin. Blizzard haluaa kokeilla miten peli toimii eri videokorteilla yms. Itselläni on todella harvinainen videokortti (GTX 670MX), ja sain kyseisen pelin alle viikon sen jälkeen kun ilmoittauduin betaan.

Itse en ainakaan kauheesti kyseisestä pelistä tykkää. Yleensä pelit ovat aivan yksipuolisia; toinen pelaaja saa juuri oikeat kortit, kun taas toinen saa p@skoja kortteja eikä voi edes puolustautua kunnolla.

Korttejakin on sen verran vähän, että peliin kyllästyy hetkessä. Harvoin näkee kortteja joita ei ole ennen nähnyt, ja samat pari OP korttia pyörii peleissä kaiken aikaa. Esim. kortti nimeltään "Starving Buzzard" näyttää todella heikolta, mutta kun niitä ottaa sit jotain 5 samaan pakkaan niin ei vastustaja mahda mitään, koska joka kierroksella saat monta minionia samaan aikaan.

• Theperselaama

Ittellä on beta avaimia jo 5 ylimäärästä :d? Jos haluutte niin lähettäkääjtn viestiä [email protected]

• :((

Pistin viestiä.

• Mixxx-

Miten ihmeessä niitä voi olla 5 ?? onko siinä arvonnassa mukana vaikka olis sen avaimen jo saanu ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2225
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe