E-pillerit

SeksinMaailma

Istuin hermostuteena terveydenhoitajan odotustilassa; äiti oli varannut minulle ajan, tiedäthän, koska olin aloittanut sekstailemisen poikaystäväni kanssa. Niin, nyt piti saada e-pillereitä. Katselin ilmoitustaululla oleviin julisteisiin: "Muista ehkäisy!" Kuvassa oli tyttö ja poika korkkaamattomat kondomit silmiensä edessä. "Klassikko", ajattelin, "Mutta kondomi pilaa kaiken..."
Terveydenhoitajan ovi aukesi: "Oletkos sinä sitten Miisa?", matala ääni kysyi, ja käänsin katseeni kondomeista häneen "Apua! Mitä hän tekee täällä!? Missä on Kaisu!?" Ajattelin hätääntyneenä ja kylmä hiki alkoi tuntumaan pillussani. Sanoin värisevällä äänellä, että kyllä olen Miisa ja astuin sisään.
"Minä olen Kaj Österberg, olen Kaisun sijaisena tänään, hän on sairaana", terveydenhoitaja kertoi, "Niin, niitä ehkäisypillereritä pitäisi saada, vai?" Nyökkäsin kevyesti. Kaj kysyi, että olenko varma, että tarvitsen niitä vielä, ja kuinka useasti harrastan seksiä. Kerroin, että vähintään kerran viikossa olemme poikaystäväni kanssa - silleen. En kehdannut sanoa sitä sanaa hänen kuullen. "Mm. No, oletko mielestäsi sen arvoinen?" En ymmärtänyt, mitä Kaj tarkoitti, ja katsoin häntä ihmeissäni. "Tarkoitan, että haluaisitko näyttää taitosi?" Samalla Kaj nousi ja alkoi avaamaan farkkujensa nappeja. Pian edessäni oli paljas, pikkuisen banaanista paksumpi, äkkiä katsottua ainaki yli 16 cm pitkä penis, siis paljon suurempi mitä poikaystävälläni. Tunsin pikkuhousujeni kastuvan hitaasti ja kyykistyin lattialle ja aloin nuolla penistä. Kaj huokaisi, ja laittoin kätensä takaraivooni ja painoi päätäni edestakaisin. Parin minuutin päästä hän kaivoi kaapista dildon. "Ajattelin heti, että omg, Kaisulla on dildo!" Kaj ojensi sen minulle ja nosti toppini ylös ja alkoi avaamaan kauluspaitansa nappeja. Paidan alta paljastui täysin karvaton sixpack ja suuret rintalihakset, joista minulla laukesi. Oi, se oli suurin orgasmi, mitä minulla oli ikinä ollut. Sitä ei poikaystäväni olisi koskaan voinut minulle tarjota. Hän käski minut maahan makaamaan ja tuli päälleni, nyt oli 69:n vuoro. Sitäkään emme olleet vielä Peten, poikaystäväni kanssa kokeilleet. Ei, Pete ei ollut edes suostunut nuolemaan pilluani, joten Kajn käsittely oli taivaallista. Mutta vaikka minun olisi tehnyt mieli vielä jatkaa, Kaj nousi päältäni, ja katsoi kelloa: " Vielä on kymmenisen minuuttia." Kaj heitti kaikki tavaransa pöydältä pois, ja siinä samalla pöytälamppu meni rikki. Kaj ei näyttänyt välittävän, vaan nosti minut pöydälle. Hän asetti kyrpänsä minuun ja alkoi työntämään keskivartaloaan edestakaisin. Vauhti koveni kahden minuutin aikana, ja lopussa minuun alkoi jo sattua. Väänsin naamaani ja Kaj huomasi sen. Kaj lopetti, ja käänsi minut, ja työnsi peniksensä pilluuni. Nyt Kaj liikkui hitaammin, ja laukesin. Koska oli vielä reilut viisi minuuttia aikaa, Kaj vielä hyväili minua suullaan, sormillaan ja Kaisun dildolla, ja tiesin ensi perjantaina kaipaavani Kajta ollessani Peten kanssa. Kaj lopetti ja alkoi napittamaan paitaansa. Minäkin laitoin vaatteeni takaisin päälleni. Samalla, kun Kaj laittoi dildoa takaisin kaappiin, hän otti sieltä Yasmin-paketin. Hän napautti pari kertaa koneensa näppäimistöä ja tulostimesta tuli resepti, jonka Kaj taittoi ja laittoi sen käteeni e-pillereiden kera. Hän vielä suuteli minua kiihkeästi ja sanoi sitten: "Menehän nyt tunnille siitä."

1

2330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisulla on dildo

      Paidan alta paljastui täysin karvaton dildo! Tunsin pikkuhousujeni ihmeissäni ilmoitustaululla kastuvan. "Minä olen Kaj Österberg, yli 16 cm pitkä, matala terveydenhoitaja". Parin minuutin päästä minulla laukesi pöytälamppu pillussani. Oi, se oli suurin kondomi mitä minulla oli ikinä ollut. siis paljon suurempi mitä poikaystävälläni. Väänsin keskivartaloaan naamaani edestakaisin. Hän napautti pari kertaa kyrpänsä takaraivooni ja painoi päätäni ilmoitustaululla oleviin julisteisiin. Pian edessäni oli pikkuisen banaanista paksumpi terveydenhoitaja, korkkaamattomat kondomit silmiensä edessä. Hän asetti kyrpänsä käteeni e-pillereiden kera. Kaj taittoi peniksensä poikaystäväni kanssa sormillaan ja lopussa hyväili poikaystäväni penistä hätääntyneenä Kaisun dildolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      217
      35753
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      274
      22731
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11374
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      85
      9113
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6721
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5291
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4165
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2162
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      50
      2104
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1657
    Aihe