Bridezillat?!

Bridezilla11

Mä en ymmärrä miten nykyään morsiammilla on OIKEUS käyttäytyä kuin bridezillat koska kyse on hänen päivästään?! Vaikka kaikki vieraat olisivat inhonneet häitä niin sekö on tärkeintä että morsiammella oli täydellinen päivä? "Minun päivä minulla on oikeus tehdä siitä juuri sellainen kuin minä itse haluan" Minä minä minä...

Vanhempien pitää maksaa 15 000e maksavat häät, jos ei rahaa saa eikä itsellä ole yhtään silti häät TÄYTYY järjestää. Kavereiden ja sukulaisten on raadettava jotta morsian saa itselleen täydellisen päivän. Ja lahjaksi on annettava rahaa koska kaapit on jo täynnä kippoja ja kuppeja. Sitten vielä häissä rahastetaan niin että hääpari on käynyt ostamassa tallinnasta halvalla viinakset ja niistä täytyy sitten maksaa omantunnon mukaan. Tai "meidän häissä ei tarjoilla alkoholia" janoiset voivat ostaa itse baarista. Ihan törkeää jos vieras joutuu ostamaan ruokajuomat itse! Sitten vielä morsiammen ryöstö ja siinäkin viimeiset rahat pois.. Polttareihin maksajiksi kelpaa kyllä kaikki mutta häihin jää kutsu tulematta.

Ja tämä koske kaikkia morsiammia, on niitä fiksujakin..

Terveisin morsian joka haluaa että vieraat viihtyvät ja myös opiskelija joka on itse säästänyt 10 000e häihin niin ettei KENENKÄÄN tarvitse niitä kustantaa ja on varaa tarjota kaikki. Eikä muuten pyydetä lahjaksi mitään, ohjataan lahjat hyväntekeväisyyteen suoraan JOS joku haluaa lahjan siitäkin hyvästä antaa! Ja maksetaampa myös läheisimpien ystävien majoitukset.

3

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisällöntuottajalle

      Hyvä provo, sisällöntuottaja.

      • Bridezilla1

        En itseasiassa ole mikään provoilija. Olen ihan ihka oikea morsian joka on järjestämässä häät ja joka on ihan kurkkuaan myöten täynnä nettipalstojen minäminäminä morsiammia.

        Ja häidemme häälahjat tullaan todella laittamaan hyväntekeväisyyteen ihan siistä syystä että niin paljon ärsyttää kun ihmiset netissä lahjoista valittavat. Ajattelimme että lastensairaa on hyvä kohde ja sitten kiitoskortissa voisi kertoa paljonko yhdessä sinne keräsimme(jos tälläinen järjestely on mahdollista)


    • entajuumäkään

      Joo, en tajuu miks häät pitää järjestää jos niihin ei ole varaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe