Siideri

yyyyyyyk

miten saisin ostettuu siiderii kaverin kaa, ollaan alaikäsii eikä saada kaupasta ?? helpp ja ei mtn vitun trollei

6

146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoppis666

      Vie iskän henkkarit ja käytä niitä alkossa kun kysytään. Mulla ainakin toimi! Oon 14- wee tyttö.

    • x--)

      Hankit hakijan :D

      Mulla hakee veli & sisko

    • mie haen

      Väärät henkkarit tai hakis.

    • 6666666666666

      Varmaan joku juoppo vois hakea. Ainakin omalla paikkakunnalla olen kuullut, että joku juoppo antoi 13-vuotiaille ilmaiseksi kaljat. Mutta ne saattaa tehdä niinkin, että ottavat vain rahat ja ostavat juomat itsellensä.

    • Itse harrastelen tätä usein. Joku kersa pyytää ostamaan kaljaa/tupakkia ja ostankin sitten itselleni ja haistattelen paskat kersalle.

    • mama says....

      "Ollaan alaikäsii eikä saada kaupasta.."

      Tohon on kuulkaas arvon pissaliisat ihan oikea syykin olemassa. Alkoholi ei ole LASTEN juomaa!!!!!!!!!!

      Onneks teidän vanhemmat taitaa olla sen verran fiksuja, etteivät suostu ostamaan lapsukaisille sidukkaa. Eli ei se nyt sit auta muuta ku kasvaa aikuiseks, ja sitten saatte ostaa iham laillisesti litkunne. Siihen asti pysykää kotona ja päivittäkää sitä typerää kuvake.nettiä. Kukaan ei kaipaa ympäripäissään olevia, ylimeikattuja jakorasioita katukuvaan. Et sillee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe