Onko Simppa kuivilla?

Kysyy hän?

Eli onnistuukohan Harjavallan keikka miten?

17

289

Vastaukset

• On tietenkin kuivilla.Miksi kysyt moista asiaa,oletkos itse kuivilla?ihan älytön kysymys sinulta.Luuletko ettei Simo voisi ikinä olla flunssassa,kuten me muutkin
      ihmiset,tekeekös ammatti ihmisestä jotenkn niin erkoisen,ettei voi sairastua
      flunssaan?olen myös ollut flunssassa monta kertaa tämän vuoden puolella,viimeksi tämän kuukauden alussa ja se menee ohi lepäilemällä.

Mitä helvettiä niiden keikkojen kanssa tarvitsee hätäillä,niitä tulee kyllä uusia.
      Pitää vaan malttaa jaksaa odottaa.

Menisitkös sinä sairaana töihin?minä en ainakaan ja tuskin simokaan.

• Heikossa hapessa oli Simo torstain keikalla

• mukana ollut kirjoitti:

Heikossa hapessa oli Simo torstain keikalla

Ei ole heikossa hapessa,jos on niin flunssasta/kuumeesta tai työuupumuksesta.

• Harjavallan keikka valitettavasti peruttiin sairasloman vuoksi, kuten Hämeenlinnan keikkakin.

• Niin peruttiin.Sairastua voi yhtä äkkiä yllättäen,vaikka kesken töiden ja silloin kannattaa lähteä kotiin sairastamaan.

Uusia keikkoja tulee varmasti.

• Vastaa hän kirjoitti:

Niin peruttiin.Sairastua voi yhtä äkkiä yllättäen,vaikka kesken töiden ja silloin kannattaa lähteä kotiin sairastamaan.

Uusia keikkoja tulee varmasti.

Kukkuu, kukkuu?

• Pipsa P kirjoitti:

Kukkuu, kukkuu?

Kukkuu kukkuu sinulle itsellesi Pipsa.Onko sinulla jotain asiaa?

• Niin mikä?

• Mikä on se? kirjoitti:

Niin mikä?

Paha tauti ja yhä pahenee

• Ei kun työuupumus,joka korjaantuu levolla ja pitkillä vapailla.

• Onneks tulee uusia tähtiä, niinku viikonloppuna valittu karaokemaisteri Petri Lehtovirta:)

• Tartu mikkiin kirjoitti:

Onneks tulee uusia tähtiä, niinku viikonloppuna valittu karaokemaisteri Petri Lehtovirta:)

Vai niin.Tarkoititko sä itseäsi,jos sitä kärsii kuulla,ettei ole mitään epämääräistä määkimistä? :) Suhun ja tohon Petriin verrattuna Simo on kaikkein paras,jota kestää kuulla.

• Tartu hanuriin kirjoitti:

Vai niin.Tarkoititko sä itseäsi,jos sitä kärsii kuulla,ettei ole mitään epämääräistä määkimistä? :) Suhun ja tohon Petriin verrattuna Simo on kaikkein paras,jota kestää kuulla.

Kyllä nyt oma kehu haisee ja pahalle.

• Yrjöttääää kirjoitti:

Kyllä nyt oma kehu haisee ja pahalle.

Sinunko vai tuon Petrin? Minä en ainakaan kehunut itseäni,koska se on itserakasta ja omahyväistä.Simon kehuminen onkin ihan eri asia.

• Mikä yrjöttää kirjoitti:

Sinunko vai tuon Petrin? Minä en ainakaan kehunut itseäni,koska se on itserakasta ja omahyväistä.Simon kehuminen onkin ihan eri asia.

Tunnusta jo, mikset voi myöntää mikä mättää?

• Mitä pitäisi tunnustaa ja minkä pitäisi mättää?Voisitko ystävällisesti tarkentaa,kun en
      tiedä,enkä myöskään ymmärtänyt kysymystäsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      5667
    2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      172
      5130
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      25
      2514
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      225
      2288
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      268
      1980