Onko Simppa kuivilla?

Kysyy hän?

Eli onnistuukohan Harjavallan keikka miten?

17

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedä itses hanuriin

      On tietenkin kuivilla.Miksi kysyt moista asiaa,oletkos itse kuivilla?ihan älytön kysymys sinulta.Luuletko ettei Simo voisi ikinä olla flunssassa,kuten me muutkin
      ihmiset,tekeekös ammatti ihmisestä jotenkn niin erkoisen,ettei voi sairastua
      flunssaan?olen myös ollut flunssassa monta kertaa tämän vuoden puolella,viimeksi tämän kuukauden alussa ja se menee ohi lepäilemällä.

      Mitä helvettiä niiden keikkojen kanssa tarvitsee hätäillä,niitä tulee kyllä uusia.
      Pitää vaan malttaa jaksaa odottaa.

      Menisitkös sinä sairaana töihin?minä en ainakaan ja tuskin simokaan.

      • mukana ollut

        Heikossa hapessa oli Simo torstain keikalla


      • ´Myös ollut mukana
        mukana ollut kirjoitti:

        Heikossa hapessa oli Simo torstain keikalla

        Ei ole heikossa hapessa,jos on niin flunssasta/kuumeesta tai työuupumuksesta.


    • pude69

      Harjavallan keikka valitettavasti peruttiin sairasloman vuoksi, kuten Hämeenlinnan keikkakin.

      • Vastaa hän

        Niin peruttiin.Sairastua voi yhtä äkkiä yllättäen,vaikka kesken töiden ja silloin kannattaa lähteä kotiin sairastamaan.

        Uusia keikkoja tulee varmasti.


      • Pipsa P
        Vastaa hän kirjoitti:

        Niin peruttiin.Sairastua voi yhtä äkkiä yllättäen,vaikka kesken töiden ja silloin kannattaa lähteä kotiin sairastamaan.

        Uusia keikkoja tulee varmasti.

        Kukkuu, kukkuu?


      • Pirkko Birgitta
        Pipsa P kirjoitti:

        Kukkuu, kukkuu?

        Kukkuu kukkuu sinulle itsellesi Pipsa.Onko sinulla jotain asiaa?


    • On se!
      • Mikä on se?

        Niin mikä?


      • tiaknoosi
        Mikä on se? kirjoitti:

        Niin mikä?

        Paha tauti ja yhä pahenee


    • Diagnoosi työuupumus

      Ei kun työuupumus,joka korjaantuu levolla ja pitkillä vapailla.

      • Tartu mikkiin

        Onneks tulee uusia tähtiä, niinku viikonloppuna valittu karaokemaisteri Petri Lehtovirta:)


      • Tartu hanuriin
        Tartu mikkiin kirjoitti:

        Onneks tulee uusia tähtiä, niinku viikonloppuna valittu karaokemaisteri Petri Lehtovirta:)

        Vai niin.Tarkoititko sä itseäsi,jos sitä kärsii kuulla,ettei ole mitään epämääräistä määkimistä? :) Suhun ja tohon Petriin verrattuna Simo on kaikkein paras,jota kestää kuulla.


      • Yrjöttääää
        Tartu hanuriin kirjoitti:

        Vai niin.Tarkoititko sä itseäsi,jos sitä kärsii kuulla,ettei ole mitään epämääräistä määkimistä? :) Suhun ja tohon Petriin verrattuna Simo on kaikkein paras,jota kestää kuulla.

        Kyllä nyt oma kehu haisee ja pahalle.


      • Mikä yrjöttää
        Yrjöttääää kirjoitti:

        Kyllä nyt oma kehu haisee ja pahalle.

        Sinunko vai tuon Petrin? Minä en ainakaan kehunut itseäni,koska se on itserakasta ja omahyväistä.Simon kehuminen onkin ihan eri asia.


      • Asian ydin?
        Mikä yrjöttää kirjoitti:

        Sinunko vai tuon Petrin? Minä en ainakaan kehunut itseäni,koska se on itserakasta ja omahyväistä.Simon kehuminen onkin ihan eri asia.

        Tunnusta jo, mikset voi myöntää mikä mättää?


    • Niin mikä ja mitä?

      Mitä pitäisi tunnustaa ja minkä pitäisi mättää?Voisitko ystävällisesti tarkentaa,kun en
      tiedä,enkä myöskään ymmärtänyt kysymystäsi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe