Eli onnistuukohan Harjavallan keikka miten?
Onko Simppa kuivilla?
17
1738
Vastaukset
- Vedä itses hanuriin
On tietenkin kuivilla.Miksi kysyt moista asiaa,oletkos itse kuivilla?ihan älytön kysymys sinulta.Luuletko ettei Simo voisi ikinä olla flunssassa,kuten me muutkin
ihmiset,tekeekös ammatti ihmisestä jotenkn niin erkoisen,ettei voi sairastua
flunssaan?olen myös ollut flunssassa monta kertaa tämän vuoden puolella,viimeksi tämän kuukauden alussa ja se menee ohi lepäilemällä.
Mitä helvettiä niiden keikkojen kanssa tarvitsee hätäillä,niitä tulee kyllä uusia.
Pitää vaan malttaa jaksaa odottaa.
Menisitkös sinä sairaana töihin?minä en ainakaan ja tuskin simokaan.- mukana ollut
Heikossa hapessa oli Simo torstain keikalla
- ´Myös ollut mukana
mukana ollut kirjoitti:
Heikossa hapessa oli Simo torstain keikalla
Ei ole heikossa hapessa,jos on niin flunssasta/kuumeesta tai työuupumuksesta.
- pude69
Harjavallan keikka valitettavasti peruttiin sairasloman vuoksi, kuten Hämeenlinnan keikkakin.
- Vastaa hän
Niin peruttiin.Sairastua voi yhtä äkkiä yllättäen,vaikka kesken töiden ja silloin kannattaa lähteä kotiin sairastamaan.
Uusia keikkoja tulee varmasti. - Pipsa P
Vastaa hän kirjoitti:
Niin peruttiin.Sairastua voi yhtä äkkiä yllättäen,vaikka kesken töiden ja silloin kannattaa lähteä kotiin sairastamaan.
Uusia keikkoja tulee varmasti.Kukkuu, kukkuu?
- Pirkko Birgitta
Pipsa P kirjoitti:
Kukkuu, kukkuu?
Kukkuu kukkuu sinulle itsellesi Pipsa.Onko sinulla jotain asiaa?
- On se!
- Mikä on se?
Niin mikä?
- tiaknoosi
Mikä on se? kirjoitti:
Niin mikä?
Paha tauti ja yhä pahenee
- Diagnoosi työuupumus
Ei kun työuupumus,joka korjaantuu levolla ja pitkillä vapailla.
- Tartu mikkiin
Onneks tulee uusia tähtiä, niinku viikonloppuna valittu karaokemaisteri Petri Lehtovirta:)
- Tartu hanuriin
Tartu mikkiin kirjoitti:
Onneks tulee uusia tähtiä, niinku viikonloppuna valittu karaokemaisteri Petri Lehtovirta:)
Vai niin.Tarkoititko sä itseäsi,jos sitä kärsii kuulla,ettei ole mitään epämääräistä määkimistä? :) Suhun ja tohon Petriin verrattuna Simo on kaikkein paras,jota kestää kuulla.
- Yrjöttääää
Tartu hanuriin kirjoitti:
Vai niin.Tarkoititko sä itseäsi,jos sitä kärsii kuulla,ettei ole mitään epämääräistä määkimistä? :) Suhun ja tohon Petriin verrattuna Simo on kaikkein paras,jota kestää kuulla.
Kyllä nyt oma kehu haisee ja pahalle.
- Mikä yrjöttää
Yrjöttääää kirjoitti:
Kyllä nyt oma kehu haisee ja pahalle.
Sinunko vai tuon Petrin? Minä en ainakaan kehunut itseäni,koska se on itserakasta ja omahyväistä.Simon kehuminen onkin ihan eri asia.
- Asian ydin?
Mikä yrjöttää kirjoitti:
Sinunko vai tuon Petrin? Minä en ainakaan kehunut itseäni,koska se on itserakasta ja omahyväistä.Simon kehuminen onkin ihan eri asia.
Tunnusta jo, mikset voi myöntää mikä mättää?
- Niin mikä ja mitä?
Mitä pitäisi tunnustaa ja minkä pitäisi mättää?Voisitko ystävällisesti tarkentaa,kun en
tiedä,enkä myöskään ymmärtänyt kysymystäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466