Onko Simppa kuivilla?

Kysyy hän?

Eli onnistuukohan Harjavallan keikka miten?

17

1612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedä itses hanuriin

On tietenkin kuivilla.Miksi kysyt moista asiaa,oletkos itse kuivilla?ihan älytön kysymys sinulta.Luuletko ettei Simo voisi ikinä olla flunssassa,kuten me muutkin
      ihmiset,tekeekös ammatti ihmisestä jotenkn niin erkoisen,ettei voi sairastua
      flunssaan?olen myös ollut flunssassa monta kertaa tämän vuoden puolella,viimeksi tämän kuukauden alussa ja se menee ohi lepäilemällä.

Mitä helvettiä niiden keikkojen kanssa tarvitsee hätäillä,niitä tulee kyllä uusia.
      Pitää vaan malttaa jaksaa odottaa.

Menisitkös sinä sairaana töihin?minä en ainakaan ja tuskin simokaan.

• mukana ollut

Heikossa hapessa oli Simo torstain keikalla

• ´Myös ollut mukana
        mukana ollut kirjoitti:

Heikossa hapessa oli Simo torstain keikalla

Ei ole heikossa hapessa,jos on niin flunssasta/kuumeesta tai työuupumuksesta.

• pude69

Harjavallan keikka valitettavasti peruttiin sairasloman vuoksi, kuten Hämeenlinnan keikkakin.

• Vastaa hän

Niin peruttiin.Sairastua voi yhtä äkkiä yllättäen,vaikka kesken töiden ja silloin kannattaa lähteä kotiin sairastamaan.

Uusia keikkoja tulee varmasti.

• Pipsa P
        Vastaa hän kirjoitti:

Niin peruttiin.Sairastua voi yhtä äkkiä yllättäen,vaikka kesken töiden ja silloin kannattaa lähteä kotiin sairastamaan.

Uusia keikkoja tulee varmasti.

Kukkuu, kukkuu?

• Pirkko Birgitta
        Pipsa P kirjoitti:

Kukkuu, kukkuu?

Kukkuu kukkuu sinulle itsellesi Pipsa.Onko sinulla jotain asiaa?

• On se!
      • Mikä on se?

Niin mikä?

• tiaknoosi
        Mikä on se? kirjoitti:

Niin mikä?

Paha tauti ja yhä pahenee

• Diagnoosi työuupumus

Ei kun työuupumus,joka korjaantuu levolla ja pitkillä vapailla.

• Tartu mikkiin

Onneks tulee uusia tähtiä, niinku viikonloppuna valittu karaokemaisteri Petri Lehtovirta:)

• Tartu hanuriin
        Tartu mikkiin kirjoitti:

Onneks tulee uusia tähtiä, niinku viikonloppuna valittu karaokemaisteri Petri Lehtovirta:)

Vai niin.Tarkoititko sä itseäsi,jos sitä kärsii kuulla,ettei ole mitään epämääräistä määkimistä? :) Suhun ja tohon Petriin verrattuna Simo on kaikkein paras,jota kestää kuulla.

• Yrjöttääää
        Tartu hanuriin kirjoitti:

Vai niin.Tarkoititko sä itseäsi,jos sitä kärsii kuulla,ettei ole mitään epämääräistä määkimistä? :) Suhun ja tohon Petriin verrattuna Simo on kaikkein paras,jota kestää kuulla.

Kyllä nyt oma kehu haisee ja pahalle.

• Mikä yrjöttää
        Yrjöttääää kirjoitti:

Kyllä nyt oma kehu haisee ja pahalle.

Sinunko vai tuon Petrin? Minä en ainakaan kehunut itseäni,koska se on itserakasta ja omahyväistä.Simon kehuminen onkin ihan eri asia.

• Asian ydin?
        Mikä yrjöttää kirjoitti:

Sinunko vai tuon Petrin? Minä en ainakaan kehunut itseäni,koska se on itserakasta ja omahyväistä.Simon kehuminen onkin ihan eri asia.

Tunnusta jo, mikset voi myöntää mikä mättää?

• Niin mikä ja mitä?

Mitä pitäisi tunnustaa ja minkä pitäisi mättää?Voisitko ystävällisesti tarkentaa,kun en
      tiedä,enkä myöskään ymmärtänyt kysymystäsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3515
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      104
      2276
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      589
      2241
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2006
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1628
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      71
      1586
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1481
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      91
      1390
    Aihe