Netistä olen selaillut paljon bouviereista. Silti vähän mietityttää kuinka kestäviä nämä koirat ovat. Olen siis etsimässä itselleni koiraa, jonka pitäisi soveltua tokoon, ja huskymixieni kanssa veto hommiin.
Onko nämä siis todellisuudessa kuinka kestäviä ja aktiivisia? Kestävyydeltä odotan kuitenkin vain kevyttä treeniä parin sekarotuisen huskyn kanssa.
Luonteestakin olisi vielä kiva tietää kokemuksia? :)
Kuka tuntee bouvierit?
2
183
Vastaukset 2
- Kestävyyttähän
siltä varmastikkin löytyy, mutta huskyjen vauhti on sille varmastikin liikaa.
Rauhallisia bouvierien tulisi olla. Ei mitenkään kauhean aktiivisia.- kysymään..,
Itse en menisi takuuseen. Kannattaa kysyä bouvierin aidolta kasvattajalta tai pentuevälittäjältä ehkä enemmän tietoa. Kumminkin vouvier on paimenkoira, jota käytetään myös raskaiden taakkojen vetämisessä, eli sen on oltava sekä ketterä että voimakas. Niistä on valjakkohiihtovalioitakin. Virallisen pentuevälittäjän yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.suomenbouvier.fi/pentuvalitys ja kasvattajien täältä: http://www.suomenbouvier.fi/jalostus/kasvattajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561