Kuinka kauan ennen lentoa kentälle?

Epätietoinen olen

Hei vaan kaikille, anteeksi jos tätä on jo kysytty aiemmin/tyhmä kysymys, mutta en ole ikinä aiemmin matkustanut Ryanairilla ja tämä on siksi hieman epäselvää. Minulla siis lähtee lento Tampereelta, ja mietin kuinka kauan ennen lentoa kentälle pitää saapua. Lähtöselvityshän ilmeisesti tehdään netissä ja boarding pass pitää itse tulostaa, eli tässä ei varmaankaan mene kauan aikaa. Jos tulen kentälle esim. tuntia aiemmin kuin lento lähtee, kerkeänkö hyvin? Vai pitäisikö olla esim. kaksi tuntia?

Kiitos kaikille vastanneille.

4

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lento6767565

      Kerkeet hyvin kun tuut tuntia aikaisemmin kentälle, mutta suosittelen jättämään siihen pelivaraa. Hyvää matkaa!

    • sinnejatakaisin

      Matkustan useita kertoja vuodessa Ryanairilla. Yleensä olen noin tuntia ennen lennon lähtöä terminaalissa. Kerran meni hieman tiukille, olin 35 min ennen kentällä. Hyvin sujui, kenttähenkilökunta hoiti homman tehokkaasti ja hymyillen. Toki itselle on mukavampaa kun ei hikihatussa tarvii hommaa hoitaa.

      Mukavaa matkaa!

      • vemppa

        sinnejatakaisin nimimerkille kysymys :D Kerroit että 35 min. jäi aikaa koneen lähtöön. Mitä luulet...onnistuuko jos lennän raikulla malagasta bremeniin ja sieltä bremenistä tampereelle...ja vaihtoaika on 30 min. Odottaako raikun tampereelle lähtevä kone malagasta saapuvaa konetta. Epätietoinen kyselee????? Olisin kiitollinen vastauksista....myös muut...kommentoikaa jos tiedätte! Kiitos!


      • BRE
        vemppa kirjoitti:

        sinnejatakaisin nimimerkille kysymys :D Kerroit että 35 min. jäi aikaa koneen lähtöön. Mitä luulet...onnistuuko jos lennän raikulla malagasta bremeniin ja sieltä bremenistä tampereelle...ja vaihtoaika on 30 min. Odottaako raikun tampereelle lähtevä kone malagasta saapuvaa konetta. Epätietoinen kyselee????? Olisin kiitollinen vastauksista....myös muut...kommentoikaa jos tiedätte! Kiitos!

        No siis ei se ainakaan odota. Ryanair on ns. "point-to-point" yhtiö, ei harrasta vaihtoyhteyksiä.

        30 min. on liian vähän. Totta, joskus kone tulee etuajassa, jopa 15min. ennen aikataulua, tämäkin on kuitenkin liian vähän. Täytyy nousta koneesta pois ja terminaalistakin pois, uusi turvatarkastus edessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe