Hei vaan kaikille, anteeksi jos tätä on jo kysytty aiemmin/tyhmä kysymys, mutta en ole ikinä aiemmin matkustanut Ryanairilla ja tämä on siksi hieman epäselvää. Minulla siis lähtee lento Tampereelta, ja mietin kuinka kauan ennen lentoa kentälle pitää saapua. Lähtöselvityshän ilmeisesti tehdään netissä ja boarding pass pitää itse tulostaa, eli tässä ei varmaankaan mene kauan aikaa. Jos tulen kentälle esim. tuntia aiemmin kuin lento lähtee, kerkeänkö hyvin? Vai pitäisikö olla esim. kaksi tuntia?
Kiitos kaikille vastanneille.
Kuinka kauan ennen lentoa kentälle?
4
1214
Vastaukset
- Lento6767565
Kerkeet hyvin kun tuut tuntia aikaisemmin kentälle, mutta suosittelen jättämään siihen pelivaraa. Hyvää matkaa!
- sinnejatakaisin
Matkustan useita kertoja vuodessa Ryanairilla. Yleensä olen noin tuntia ennen lennon lähtöä terminaalissa. Kerran meni hieman tiukille, olin 35 min ennen kentällä. Hyvin sujui, kenttähenkilökunta hoiti homman tehokkaasti ja hymyillen. Toki itselle on mukavampaa kun ei hikihatussa tarvii hommaa hoitaa.
Mukavaa matkaa!- vemppa
sinnejatakaisin nimimerkille kysymys :D Kerroit että 35 min. jäi aikaa koneen lähtöön. Mitä luulet...onnistuuko jos lennän raikulla malagasta bremeniin ja sieltä bremenistä tampereelle...ja vaihtoaika on 30 min. Odottaako raikun tampereelle lähtevä kone malagasta saapuvaa konetta. Epätietoinen kyselee????? Olisin kiitollinen vastauksista....myös muut...kommentoikaa jos tiedätte! Kiitos!
- BRE
vemppa kirjoitti:
sinnejatakaisin nimimerkille kysymys :D Kerroit että 35 min. jäi aikaa koneen lähtöön. Mitä luulet...onnistuuko jos lennän raikulla malagasta bremeniin ja sieltä bremenistä tampereelle...ja vaihtoaika on 30 min. Odottaako raikun tampereelle lähtevä kone malagasta saapuvaa konetta. Epätietoinen kyselee????? Olisin kiitollinen vastauksista....myös muut...kommentoikaa jos tiedätte! Kiitos!
No siis ei se ainakaan odota. Ryanair on ns. "point-to-point" yhtiö, ei harrasta vaihtoyhteyksiä.
30 min. on liian vähän. Totta, joskus kone tulee etuajassa, jopa 15min. ennen aikataulua, tämäkin on kuitenkin liian vähän. Täytyy nousta koneesta pois ja terminaalistakin pois, uusi turvatarkastus edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821379Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661175Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121170Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2001164Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755