meilla parempi kebab
Vastaukset 20
- Iskenderi tulisella
Hyvinkään Turkinpippuri!
- Jeeeeeeeeesssshhhh
Laihialta!
- LIETO KEBU
liedon ATES
- Hue
Kajaanin Mantan Grilli oli kyllä todella mahtava kokemus. Ja Oulun Pizzeria Baabel on myös ehdottomasti kokeilun arvoinen paikka. 10/10!
- Va Va Voom
Keltinmäen kunnon lähiökebabbia saa Yasista..
Sitte on tietty JKL kebab ja pizzeria Maria. :D - korppi™
Va Va Voom kirjoitti:
Keltinmäen kunnon lähiökebabbia saa Yasista..
Sitte on tietty JKL kebab ja pizzeria Maria. :Dehkä jvp tietää
- kebabhimoitsija
Mantan grilli on paras, monesti Kajaanissa käydessä haetaan sieltä kebabit!:)
- norsuuuå
En oo koskaa maistanu kebabbii. onneks.
- Anonyymi
Miksi et ole maistanut kebabbi on hyvä
- ite tehdyt on parhaita
ite tehty kebab paras kebab tässä ohje.
2 munakoisoa kuorittuna ja paloiteltuna
2 kesäkurpitsaa paloiteltuna
2 - 3 punaista tai vihreää paprikaa ilman siemeniä ja paloiteltuna
12 - 16 kirsikkatomaattia
4 punasipulia neljään osaan lohkottuna
4 rkl oliiviöljyä
1/2 sitruunan mehu
1 murskattu valkosipulinkynsi
1 tl jauhettua korianteria
1 tl jauhettua kanelia
2 tl juoksevaa hunajaa
1 tl suolaa
Kuumenna grilli mahdollisimman kuumaksi.
Pane kaikki kasvikset kulhoon.
Yhdistä oliiviöljy, sitruunamehu, valkosipuli, jauhettu korianteri,
kaneli, hunaja ja suola ja kaada seos kasvisten päälle.
Kääntele kasviksia käsin varovasti marinadissa ja pujota maustetut
kasvispalat metallivartaisiin. Kypsennä kebabeja grillissä käännellen niitä välillä, kunnes
kasvikset ovat kauttaaltaan kauniin ruskeita. - drjrjrjrjrjfddrdrfdd
kangasniemi. tabascooo
- lölleri
Grilli 2000 kokkola ftw!
- meilä paras kebab
Nokian Abe.
- åååå
Mäntsälän Istanbul ja Elvis burger.
- Kebabmaisteri
Jos ihan perus dönerkebabista puhutaan niin sitten suosittelen erästä Malmilla olevaa räkälää (Malmin Express). Mukavan mausteinen liha ja nopea plavelu. Halpa.
Siş kebapia kannattaa käydä kokeilemassa turkkilaisessa ravintolassa, esimerkiksi helsinkiläinen Halikarnas on siihen erinomainen paikka. Suosittelen myös fetakääryleitä (Sigara böregi). Seisovasta pöydästä saa myös dönerkebabia. - 1+4
Raahen take away. On muistaakseni aikoinaan (2009, 2010?) saanu valtakunnallisen maininnan kebaabin laadusta.
- tyyppi
Parikkala, yusufi kebab pitseria
- Anonyymi
Parhaat kebabit!
-ne tulevat turkkilaisten valmistamina aidoista supisuomalaisista rotista ja supikoirista. - Anonyymi
Eiköhän ne liene jo kokeilleet saimaan hyljettäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421713Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951146Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788- 123763
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10758- 60740
- 39729
- 61707
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37617- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48545- 50522
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518