PS2 K12 Sotapelejä

torakka10

Äiti ei anna pelata K16 & K18 pelejä :(
Mitä K12 Sotapelejä on myytävänä PlayStation kakkoselle?

Minulla on jo Battlefield 2 Modern Combat ja vedetty läpi
jo aikoja sitten :/ Olen jo kyllästynyt kyseiseen peliin.

Medal Of Honor Rising Sun PS2 ikäraja on K12 ja harkitsen sen ostamista.
10,95€ Nettikaupassa.

Oisko teillä ehotuksii?

4

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ihan oikein ettei mami anna pelata k16,k18 pelejä. Onko muka modern combat k12? Ei sellaisia sotapelejä varmaan olekkaa mitkä olis vielä alle k16... kai?

      • ei silti kukkahattutäti

        Ei minunkaan mielestä kovin paljoa sotapelejä ole alle 16-vuotiaille. Tiedän että kuulostaa epäreilulta ja tyhmältä, mutta äitisi on ihan oikeassa, kun kieltää pelaamasta K16 ja K18 -pelejä, jos sinulla "ei ikää ole" niihin peleihin. Kyllä niitä sitten ehtii pelaamaan kun ikää on. :) Vaikka tämä K16 onkin vain suositus, sitä kannattaakin noudattaa ja K18:han on ihan kielto. Kuulostan kauhealta kukkahattutädiltä, mutta olen 18 silti. :D Mm. uusimmat Harry Potter -elit ovat K12, eihän niitä voi sotapeleihin ihan samanlailla verrata, mutta itse olen yykännyt paljon, kyllähän ne muistuttavat sotapelejä taikamaailmassa. :D


      • ja vielä
        ei silti kukkahattutäti kirjoitti:

        Ei minunkaan mielestä kovin paljoa sotapelejä ole alle 16-vuotiaille. Tiedän että kuulostaa epäreilulta ja tyhmältä, mutta äitisi on ihan oikeassa, kun kieltää pelaamasta K16 ja K18 -pelejä, jos sinulla "ei ikää ole" niihin peleihin. Kyllä niitä sitten ehtii pelaamaan kun ikää on. :) Vaikka tämä K16 onkin vain suositus, sitä kannattaakin noudattaa ja K18:han on ihan kielto. Kuulostan kauhealta kukkahattutädiltä, mutta olen 18 silti. :D Mm. uusimmat Harry Potter -elit ovat K12, eihän niitä voi sotapeleihin ihan samanlailla verrata, mutta itse olen yykännyt paljon, kyllähän ne muistuttavat sotapelejä taikamaailmassa. :D

        Ah, niin siis PS2:lle ei näitä Harry Pottereita kyllä löydy.


    • mike1213

      medal of honor ps2:selle on k12

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe