Äiti ei anna pelata K16 & K18 pelejä :(
Mitä K12 Sotapelejä on myytävänä PlayStation kakkoselle?
Minulla on jo Battlefield 2 Modern Combat ja vedetty läpi
jo aikoja sitten :/ Olen jo kyllästynyt kyseiseen peliin.
Medal Of Honor Rising Sun PS2 ikäraja on K12 ja harkitsen sen ostamista.
10,95€ Nettikaupassa.
Oisko teillä ehotuksii?
PS2 K12 Sotapelejä
4
276
Vastaukset
- ...
ihan oikein ettei mami anna pelata k16,k18 pelejä. Onko muka modern combat k12? Ei sellaisia sotapelejä varmaan olekkaa mitkä olis vielä alle k16... kai?
- ei silti kukkahattutäti
Ei minunkaan mielestä kovin paljoa sotapelejä ole alle 16-vuotiaille. Tiedän että kuulostaa epäreilulta ja tyhmältä, mutta äitisi on ihan oikeassa, kun kieltää pelaamasta K16 ja K18 -pelejä, jos sinulla "ei ikää ole" niihin peleihin. Kyllä niitä sitten ehtii pelaamaan kun ikää on. :) Vaikka tämä K16 onkin vain suositus, sitä kannattaakin noudattaa ja K18:han on ihan kielto. Kuulostan kauhealta kukkahattutädiltä, mutta olen 18 silti. :D Mm. uusimmat Harry Potter -elit ovat K12, eihän niitä voi sotapeleihin ihan samanlailla verrata, mutta itse olen yykännyt paljon, kyllähän ne muistuttavat sotapelejä taikamaailmassa. :D
- ja vielä
ei silti kukkahattutäti kirjoitti:
Ei minunkaan mielestä kovin paljoa sotapelejä ole alle 16-vuotiaille. Tiedän että kuulostaa epäreilulta ja tyhmältä, mutta äitisi on ihan oikeassa, kun kieltää pelaamasta K16 ja K18 -pelejä, jos sinulla "ei ikää ole" niihin peleihin. Kyllä niitä sitten ehtii pelaamaan kun ikää on. :) Vaikka tämä K16 onkin vain suositus, sitä kannattaakin noudattaa ja K18:han on ihan kielto. Kuulostan kauhealta kukkahattutädiltä, mutta olen 18 silti. :D Mm. uusimmat Harry Potter -elit ovat K12, eihän niitä voi sotapeleihin ihan samanlailla verrata, mutta itse olen yykännyt paljon, kyllähän ne muistuttavat sotapelejä taikamaailmassa. :D
Ah, niin siis PS2:lle ei näitä Harry Pottereita kyllä löydy.
- mike1213
medal of honor ps2:selle on k12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666321
- 645707
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1334848- 613977
- 143865
- 363277
- 693051
- 622901
- 772689
- 482005